-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги
Торги відмінено
39 349 995.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 393 499.00 UAH
мін. крок: 1% або 393 499.00 UAH
Період уточнення:
21.05.2024 19:56 - 27.05.2024 12:00
Відповідь надана
Моніторинг цін
Номер:
354d7b2c4e0a4cea9f8ec5cd64c916e6
Дата опублікування:
27.05.2024 11:40
Опис:
Шановний замовнику, щодо Вашого моніторингу цін: 13 червня 2023 Вами було опубліковано Закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-13-009378-a в якій зазначається, що автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги тип С було придбано за 3 900 000,00 грн., при тому що в аналогічний період ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" було закуплено автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги тип С за 2 700 000,00 грн., різниця становить 1 200 000,00 грн. Це Ваш моніторинг?
Відповідь:
Шановний учаснику. Моніторинг цін відбувався згідно чинного законодавства України.
Дата відповіді:
28.05.2024 18:19
Відповідь надана
Дикримінаційні вимоги
Номер:
9fb500be5cde4a4a91cfd8b89c4f6fb3
Дата опублікування:
24.05.2024 11:56
Опис:
Шановний замовнику,
У відповідь на звернення, щодо дискримінаційних вимог та допущення обмеженого кола учасників в даній закупівлі (а саме допущення АШМД тільки на шасі Volkswagen crafter),
Замовник посилаючись на Частину 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначає, що «це його право, а не обов’язок» допускати аналоги та/або еквіваленти Товару. Хочемо нагадати Замовнику, що він в першу чергу представляє інтереси Держави, а дискримінаційні вимоги в даній закупівлі призведуть до того, що Держава втратить на одній одиниці товару ~ 600 000,00 грн., загальна сума втрачених коштів становить ~ 9 000 000,00 грн..
Окремо хочемо поцікавитись де в даній ситуації широко відомий розслідував Юрій Ніколов?
Відповідь:
На ваше повторне звернення повідомляємо, що ваша думка щодо відповідності технічному завданню відповідає тільки 1 базовий автомобіль Volkswagen Crafter є хибною. При розробці технічного завдання ретельно вивчалися базові автомобілі, представлені на ринку України, технічні вимоги не є дискримінаційними.
Щодо нашого обов’язку дбати про інтереси Держави, то очікувана ціна закупівлі була визначена в результаті тривалого моніторингу ринку та вона вже є значно меншою, ніж була перед початком моніторингу.
Дата відповіді:
25.05.2024 11:25
Відповідь надана
Розширення кола потенційних учасників
Номер:
1e7aac3327f042238883145081dfe9f0
Дата опублікування:
23.05.2024 12:59
Опис:
Шановний Замовнику,
Уважно ознайомившись з Технічними вимогами та інші характеристики до предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 2 Тендерної документації, маємо ряд уточнень що могли б суттєво розширити коло потенційних учасників, зменшити вартість предмета закупівлі, без погіршення технічних характеристик предмету закупівлі, та внесення тендерним комітетом змін до даної закупівлі прибрало би дискримінаційні вимоги та розширило коло потенційних учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з даною вимогою про внесення наступних змін до відповідних пунктів Додатку №2: 1. Загальні параметри Автомобіля «Робочий об’єм – не більше 2000 см3» - Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже є вимога про потужність двигуна – не менше 140 к. с., яка є більш вагомою. 2. Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля «Система компенсації при бічному вітрі» -Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже ця вимога жодним чином не впливає на якість надання допомоги військовим і цивільним, та жодним чино не впливає на швидкість доставки пацієнтів до лікарських закладів. 3. Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля «Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках» - Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже ця вимога жодним чином не впливає на якість надання допомоги військовим і цивільним, та жодним чино не впливає на швидкість доставки пацієнтів до лікарських закладів.
Хочемо заначити, що дані Технічні вимоги прописані конкретно під автомобіль Volkswagen crafter.
Вищевказані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне та раціональне використання бюджетних коштів.
Відповідь:
Частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Також враховуючи те, що замовником раніше здійснювалися закупівлі медичних автомобілів на базі Volkswagen crafter, які вже перевірені в роботі. А тому прописуючи вимоги до базового автомобіля враховувались однотипність та закупівля запасних частин до них в подальшому.
Дата відповіді:
23.05.2024 20:52
Відповідь надана
Розширення кола потенційних учасників
Номер:
ba217d986dea4c93aff70d2de0bb4bcd
Дата опублікування:
23.05.2024 11:39
Опис:
Добрий день, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-012956-a, оскільки поточні умови штучно обмежують участь в закупівлі всіх зацікавлених учасників, збільшують вартість предмету закупівлі та не надають Замовнику жодних практичних переваг при наступному використанні предмету закупівлі.
1. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, кінцевий термін постачання - до 31.07.2024 .
Враховуючи терміни проведення спрощеної закупівлі, поставка 15 повністю обладнаних автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги до 31.07.2024 р. є можливою тільки в разі наявності у потенційного учасника на складі вже готових автомобілів, що може свідчити про його обізнаність щодо проведення зазначеної спрощеної процедури закупівлі та її умови. В іншому випадку, для виробництва зазначеної кількості автомобілів потрібен більший час, наприклад, до середини вересня 2024 р. (орієнтовно 3 місяці з моменту укладання договору з Замовником, що є достатнім строком для виробництва та поставки такого типу автомобілів).
Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та встановити кінцевий термін постачання - до 15.09.2024 р. Більший кінцевий строк постачання збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника.
2. П. 5.5. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до дефібрилятора: «Максимальна енергія розряду не більше 200 Дж». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію:
2. 1. В жодному нормативному документі щодо дефібриляторів та автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги (зокрема, в ДСТУ EN 1789:2019) не міститься вимога щодо максимальної енергії розряду не більше 200 Дж.
2.2. Дефібрилятори мають можливість вибору енергії розряду в залежності від конкретних умов та стану пацієнта.
2.3. В дефібриляторі, який планує пропонувати наше підприємство, максимальна енергія розряду складає 360 Дж. При цьому є можливість ручного вибору енергії розряду в діапазоні від 1 Дж до 360 Дж, в т.р. 200 Дж. Таким чином, це прилад є більш універсальним і може забезпечувати ширший діапазон допомоги пацієнтам.
Якщо Замовник вважає, до дефібриляція має проводитися з енергію розряду до 200 Дж, він може надати відповідні вказівки особам, які будуть працювати з цими дефібриляторами щодо максимальної енергії розряду. Наявність зазначеної вимоги штучно обмежує конкуренцію та не надає замовнику жодних переваг при користуванні дефібрилятором.
Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо максимальної енергії розряду або викласти її в наступній редакції: «Максимальна енергія розряду не менше 200 Дж». Виключення або зміна цієї умови збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника без втрати якісних характеристик предмету закупівлі.
3. «Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури: «Лобове скло з електропідігрівом»:
Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію:
3.1. В жодному нормативному документі щодо автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги (зокрема, в ДСТУ EN 1789:2019) не міститься вимога щодо наявності лобового скла з електрообігрівом.
3.2. Електричний обігрів лобового скла є платною опцією, яка не поступна для певних базових автомобілів, представлених на ринку України. Тобто її наявність не є обов’язковою в автомобілях, які поставляються в Україну.
3.3. При наявності на складі потенційного учасника базового автомобіля або готового автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги без опції електричний обігрів лобового скла, зазначена опція може бути встановлена потенційним учасником самостійно. Але її вартість перевищує 2 % вартості готового автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги. Тобто в разі її встановлення потенційним учасником, конкурентність його пропозиції погіршиться через збільшення ціни предмету закупівлі. В разі відміни цієї вимоги Замовник зможе отримати кращі умови та закупити предмет закупівлі за меншою ціною.
3.4. В разі пошкодження лобового скла з електрообігрівом (ДТП, пошкодження уламками, влучання кулі, тощо) замовник буде змушений витрачати зайві кошти на заміну лобового скла, оскільки лобове скло з електрообігрівом є суттєво дорожчим да лобове скло без електрообігріву. Враховуючи специфіку діяльності Замовника, вимога щодо дорогого лобового скла з електрообігрівом є недоцільною.
3.5. В разі відсутності вимоги лобового скла з електрообігрівом, обігрів лобового скла буде здійснюватися теплим повітрям через дефлектори базового автомобіля, як це відбувається в усіх автомобілях, тобто якісні характеристики предмету закупівлі не погіршаться.
Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо наявності лобового скла з електрообігрівом. Виключення цієї вимоги збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника без втрати якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. Ваше питання розглядається керівництвом, у разі прийняття рішення про внесення змін, вони будуть внесені Замовником до 28.05.2024 – 21:00 з дотриманням вимог Закону щодо продовження терміну прийому пропозицій.
Дата відповіді:
23.05.2024 20:29
Відповідь надана
усунення неконкурентних вимог
Номер:
00305bc6ce614b45942aa98cf0dadb40
Дата опублікування:
22.05.2024 17:10
Опис:
Згідно вимог п.11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимагається надання сканованого оригіналу в кольоровому вигляді Договору між Виробником продукції та офіційним представником виробника або імпортером продукції на території України, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України. (п.11. «11. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого медичного обладнання, яке зазначене в пунктах 5.1-5.6 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
В листі обов'язково зазначити: - найменування замовника процедури, - номер оголошення, - якість запропонованого товару, - кількість, - строки.
У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України.»)
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені договори містять конфіденційну інформацію та пукти стосовно забезпечення конфіденційності, де зазначено, що Сторони зобов'язуються не розголошувати інформацію, отриману ними під час укладення або виконання Договору жодній третій особі, за винятком випадків, коли таке розголошення здійснене відповідно до умов Договору або вимагається чинним законодавством (винятком є випадки, якщо передача конфіденційних даних пов’язана з отриманням офіційних дозволів, інших документів для виконання умов Договору, або сплати податків, інших обов’язкових платежів, або повідомлення таких даних відповідним державним органам за їх запитами в межах їх компетенції). Завантаження таких договорів в систему Prozorro – призведе до їх оприлюднення та розголошення конфіденційної інформації, і, відповідно порушення однією з Сторін договору умов даних договорів, що в свою чергу призведе до значних штрафних санкцій до Сторони, яка порушила ці умови та розірвання договорів.
Окрім того, зазначені договори можуть не містять повного переліку продукції, який постачається виробником уповноваженому представнику, також в таких договорах відсутня інформація про характеристики продукції.
В той же час інформація стосовно виробника продукції та його офіційного представника в Україні – міститься в наступних документах:
1) Сертифікатах та/або деклараціях відповідності, які підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту щодо медичних виробів. В даних документах зазначено виробника, країну виробництва, місце виробництва та офіційного представника на території України.
2) Довіреності (Power of Attorney) – від виробника продукції на уповноваженого представника, який є відповідальним за проведення оцінки відповідності та/або введення в обіг такої продукції на всій території України.
3) Листах повноваженнях (Letter of Authorization or Authority) – від виробника продукції на уповноваженого представника (дистриб’ютора) в Україні, з підтвердженням статусу представника (дистриб’ютора).
В зв’язку з вищевикладеним, та для забезпечення конкурентних умов для всіх учасників ринку, просимо Вас внести зміни до даного пункту, так викласти його в наступній редакції:
«11. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого медичного обладнання, яке зазначене в пунктах 5.1-5.6 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
В листі обов'язково зазначити: - найменування замовника процедури, - номер оголошення, - якість запропонованого товару, - кількість, - строки.
У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного в листі документу, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України.
Документом для підтвердження підстав може бути:
- Договір між виробником продукції та представником виробника на території України, АБО
- Сертифікат та/або декларація відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, 754. В даних документах має бути зазначено виробника продукції та його офіційного представника в Україні, АБО
- Довіреність (Power of Attorney) – від виробника продукції на уповноваженого представника, який є відповідальним за проведення оцінки відповідності та/або введення в обіг такої продукції на всій території України, АБО
- Лист повноваження (Letter of Authorization or Letter of Authority) – від виробника продукції на уповноваженого представника (дистриб’ютора) в Україні, з підтвердженням статусу представника (дистриб’ютора).»
Дякуємо.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені в оголошення про проведення спрощеної закупівіл.
Дата відповіді:
23.05.2024 20:26