• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжка розсувні чотиримісні (39160000-1 - Шкільні меблі)

Завершена

2 776 295.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 881.48 UAH
Період уточнення: 21.05.2024 16:42 - 28.06.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: ad8c2d50d4b14e4fb4d34bba98f4504e
Дата опублікування: 31.05.2024 12:39
Опис: Шановний Замовник, згідно Ваших вимог які викладені в Додатку 3 то тендерної документації, а саме п. 2.2: - копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданого державною установою, що акредитована НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь товар, що пропонується до постачання та виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (ГОСТ 22046-2002, IDT) «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови»; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальними замовленнями. Загальні технічні умови». Даний висновок повинен бути виданий державною установою/службою на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо висновок наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного висновку в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі); - протокол випробувань ламінованого ДСП на встановлення масової частки формальдегіду, випробування повинно бути проведено випробувальною лабораторією згідно з ДСТУ EN 717-3:2006, про що повинно бути зазначено у протоколі. Лабораторія повинна бути акредитована Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Даний протокол повинен бути виданий на учасника закупівлі або виробника товару, або виробника ДСП (у разі, якщо протокол видано на виробника товару або виробника ДСП, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару або виробника ДСП на право використання означеного протоколу в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі); - протокол випробувань на ліжко розсувне чотиримісне на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (ГОСТ 22046-2002, IDT) «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» чи інших застосовних стандартів/нормативних документів, протокол повинен містити показники стійкості, міцності, довговічності, випробування повинно бути проведено випробувальною лабораторією. Лабораторія повинна бути акредитована Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2019. Даний протокол повинен бути виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо протокол видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного протоколу в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі); - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на відповідність меблевої фурнітури ДСТУ 2259-93, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та/або ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Якщо учасник не є заявником експертизи, він повинен надати дозвіл від заявника експертизи на використання в тендерній пропозиції такого висновку; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на ЛДСП, крайку ПВХ, клей, трубу сталеву, порошкову фарбу; - сертифікати на систему управління, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно виробництва меблів та надання послуг з оптової та роздрібної торгівлі меблями, виданих уповноваженим органом з сертифікації на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікати видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означених сертифікатів в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі); На даний час висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи отримати не можливо, оскільки з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції, наразі є неможливим отримання нового висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, а таким чинном і протоколів випробування на товар, що в свою чергу дискримінує учасників в яких сплив термін придатності даного висновку або тих учасників, що стали імпортерами після скасування даного висновку. Також Замовник вимагає в підтвердженні ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» аналогічний договір, а саме «Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка ліжок розсувних.» Але аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Тому вимагаємо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації. Вимога щодо надання ДСТУ ISO 45001:2019 не яким чином не стосується виробництва меблів та надання послуг з оптової та роздрібної торгівлі меблями, а просто є корупційною складовою Вашого потенційного Учасника. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Тож учасники оскаржують вимогу замовника щодо численних сертифікатів ISO до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Учасник не має і не повинен мати обидва сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018). Відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» про прийняття та скасування національних стандартів від 26.12.2019 № 502 прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01.01.2021, зокрема: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Дії замовника в частині встановлення наведених вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Також звертаємо увагу Замовника, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у наші сфері діяльності. Саме тому просимо Вас звернути на це увагу та внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до ДАСУ в перевірці законності проведення Замовником публічної закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! По-перше, Замовник вимагає надання висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи чи державної санітарно – епідеміологічної експертизи, тож учасники можуть в складі пропозиції надати один з таких висновків. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на даний час отримати є можливість. По-друге, Замовником 30.05.2024 внесено зміни до тендерної документації, зокрема, аналогічним договором є договір, предметом якого поставка ліжок. По-третє, учасник не позбавлений можливості отримати необхідний сертифкат ISO та надати його в складі тендерної пропопзиції.
Дата відповіді: 02.06.2024 15:58
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 3def8fc0c04240078006a3ab542fda90
Дата опублікування: 22.05.2024 14:32
Опис: Добрий день! Ми як потенційний учасник теж при аналізі опису на ліжка не можемо зрозуміти, що за отвори мають бути. Якщо круглі, то це не зручно для дитячої ніжки, і навіть може бути травматично. В описі Ви вказуєте, що бортик має бути фігурним, тобто на бортику будуть передбаченні заглибини, що якраз і підходить для функції "для підйому дитини на верхній поверх". Рекомендуємо внести зміни в опис ліжка, а саме наявність функціональних заглибин на бортиках замість круглих отворів на боковинах.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики товару, наведені в додатку № 3 до тендерної докуметації, повністю відповідають наведеним нормам, відповідно, не потребують уточнення.
Дата відповіді: 24.05.2024 11:16
Відповідь надана

Схематичне зображення ліжка

Номер: 314a644c13da48df80891339be2f13dd
Дата опублікування: 22.05.2024 12:49
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику, просимо внести ясність в технічний опис ліжка, а саме конкретизувати розміщення отворів в боковинах. Це мають бути круглі чи округлі (заокруглені) отвори по 2 шт на двох боковинах ліжка, чи на кожному бортику ліжка? як вони повинні розміщуватись? В відкритих джерелах не знайшли подібного товару, щоб орієнтуватись на зовнішнє зображення, тому просимо внести зміни в ТД і надати орієнтовне фото з вирізами. Завчасно дякуємо!
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики товару, наведені в додатку № 3 до тендерної докуметації, повністю відповідають наведеним нормам, відповідно, не потребують уточнення.
Дата відповіді: 24.05.2024 11:15