-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг зі створення електронного архіву технічної документації з інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва.
Надання послуг зі створення електронного архіву технічної документації з інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва.
Торги відмінено
2 412 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 060.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 060.50 UAH
Період уточнення:
23.04.2018 14:37 - 12.05.2018 17:00
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
b09f2c87323a418e8761a49c907fdb7a
Дата опублікування:
27.04.2018 11:04
Опис:
В Розділі Х. Вимоги до Системи Електронного Архіву потребує уточнення вимога щодо наявності у програмного забезпечення Системи Електронного Архіву чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, який засвідчує що комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу програмного забезпечення відповідає вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з рівнем гарантій Г2 коректності їх реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5–004-99, а саме – ця вимога не містить інформації щодо профілів захищеності, які повинні бути впроваджені з рівнем гарантій Г2 коректності їх реалізації.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Надаємо роз’яснення з даного питання.
В розділі X Додатку 4 (Технічна частина, стор. 27) Документації на закупівлю «Надання послуг зі створення електронного архіву технічної документації з інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва (Відкриті торги із використанням електронних засобів (Аукціон). Класифікатор ДК 021: 2015 (CPV): 72252000-6 - Послуги зі створення комп’ютерних архівів) викладені вимоги до Системи Електронного Архіву.
В тому числі зазначено, що Програмне забезпечення Системи Електронного Архіву повинне мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, який засвідчує що комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу програмного забезпечення відповідає вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з рівнем гарантій Г2 коректності їх реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5–004-99. Відповідність пропозиції Учасника підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії чинного експертного висновку зареєстрованим Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Дана вимога розрахована на тих Учасників, які мають фахові знання з питань системи технічного захисту інформації в Україні. А саме, володіють інформацією стосовно нормативного документу системи технічного захисту інформації, розробленого Департаментом спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України та затвердженого наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від “ 28 ” квітня 1999 р. № 22 із змінами згідно наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 28.12.2012 № 806. Даний документ має 61 сторінку та чітко висвітлює всі критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу (НД ТЗІ 2.5-004-99).
Стандартний функціональний профіль захищеності являє собою перелік мінімально необхідних рівнів послуг, які повинен реалізовувати КЗЗ обчислювальної системи АС, щоб задовольняти певні вимоги щодо захищеності інформації, яка обробляється в даній АС.
Стандартні функціональні профілі будуються на підставі існуючих вимог щодо захисту певної інформації від певних загроз і відомих на сьогоднішній день функціональних послуг, що дозволяють протистояти даним загрозам і забезпечувати виконання вимог, які пред’являються.
Для стандартних функціональних профілів захищеності не вимагається ні зв’язаної з ними політики безпеки, ні рівня гарантій, хоч їх наявність і допускається в разі необхідності. Політика безпеки КС, що реалізує певний стандартний профіль, має бути «успадкована» з відповідних документів, що встановлюють вимоги до порядку обробки певної інформації в АС. Так, один і той же профіль захищеності може використовуватись для опису функціональних вимог з захисту оброблюваної інформації і для ОС, і для СУБД, в той час, як їх політика безпеки, зокрема визначення об’єктів, буде різною.
Єдина вимога, якої слід дотримуватися при утворенні нових профілів, — це додержання описаних в НД ТЗІ 2.5-004-99
«Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу» необхідних умов для кожної із послуг, що включаються до профілю.
Функціональні профілі можуть використовуватись також для зрівняння оцінки функціональності КС за критеріями інших держав з оцінкою за національними критеріями.
За бажанням з даною інформацію у вільному доступі можливо ознайомитись в Інтернеті (DOC]НД ТЗІ 2.5-004-99+Зм№806-2012.DOC - Державна служба ..., www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/doccatalog/document?id=106342).
Дата відповіді:
03.05.2018 11:28
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
24b986f3a5be4e718d2b9a10aca447be
Дата опублікування:
27.04.2018 11:03
Опис:
Вимоги до Системи Електронного Архіву (Розділ Х. додатку 4 до ТД) потребують конкретизації, в тому числі визначення умов постачання програмного забезпечення для розгортання Системи електронного архіву:
строкова ліцензія, безстрокова ліцензія, розробка індивідуального програмного продукту з наступною передачею авторських майнових прав;
термін і гарантії, в продовж якого виконавець повинен забезпечити підтримку версії програмного забезпечення, на базі якої створюється Система електронного архіву.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Щодо, роз’яснень умов постачання програмного забезпечення для розгортання Системи електронного архіву, а саме:
- безстрокова ліцензія;
- термін технічної підтримки програмного забезпечення не менше одного року з можливістю її подовження.
Дата відповіді:
03.05.2018 11:34
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
c5174ef0de0d436ca91974a716a53d00
Дата опублікування:
27.04.2018 11:02
Опис:
В підпункту 7 додатку 4 до ТД, розділ VІІІ. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення, яке буде використовуватися для надання послуг зазначено необхідність мати широкоформатний принтер для друку тих зображень (креслень) формату до А0, які у зв’язку з над ветхим станом вимагають поновлення», проте Вихідними вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик на закупівлю (додаток №4 до ТД), у складі послуги не передбачено друкування/виготовлення копій документів. Враховуючи це, така вимога є безпідставною.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Зазначення щодо необхідності використання широкоформатного принтера формату А0, на разі є бажаною, а не обов’язковою.
Обов’язковою вимогою є наявність у Учасника сканера формату А0.
Дата відповіді:
03.05.2018 11:39
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
55cd052c884a4d61a961439dd4a35a2c
Дата опублікування:
27.04.2018 11:01
Опис:
Потребує уточнення дві вимоги, яка не зовсім корелюються між собою: 1). щодо забезпечення обладнанням для сканування документів виробничою потужністю не менш ніж 15 000,00 сторінок в день (додаток 4 до ТД, розділ ІІІ. Склад послуги) та 2). вимога щодо переліку конкретного складу обладнання, яке необхідно розгорнути на території замовника (додаток 4 до ТД, розділ VІІІ. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення, яке буде використовуватися для надання послуг), а саме - яка з цих вимог є основною, яка похідною? Чому саме такі типи, формати і кількість обладнання?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Кількість обладнання обумовлена потужністю сканування, а саме не менше 15000 сторінок в день та спроможністю добової потужності офісних сканерів, а також кількістю робочих місць.
Формати, вказані в тендерній документації, обумовлені форматами сторінок зшитих справ.
Дата відповіді:
03.05.2018 15:25
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
59d50eb54a6c4674a613f616be2ab92f
Дата опублікування:
27.04.2018 11:01
Опис:
Потребують уточнення Кваліфікаційні критерії до учасників (Документація на закупівлю, п. 5.), а саме вимога щодо Наявності обладнання та матеріально-технічної бази . Так, в документації визначено перелік, типи та кількість обладнання сканування кожного типу, яка має бути у виконавця. Незрозуміло, чому саме таке обладнання повинно бути у виконавця, оскільки в Документації на закупівлю відсутні дані про обсяги документів, що планується сканувати (кількість аркушів, формати), а перелік обладнання наведено без зазначення виробничої потужності. Наприклад промислові потокові сканери мають добову потужність з навантаженням 100 тис. сторінок, офісні – 1-3-5 тис. сторінок.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Кількість обладнання обумовлена потужністю сканування, а саме не менше 15000 сторінок в день та спроможністю добової потужності офісних сканерів, а також кількістю робочих місць.
Окрім цього в п. 5. (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону - стор.9) чітко вказано, що сканування документів виконується на території Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (далі - підприємство). Винесення документів за територію підприємства заборонено. Оскільки приміщення підприємства не розраховано для встановлення промислові потокові сканери, в документації було визначено перелік і кількість обладнання, яке тимчасово може бути розміщено в приміщенні підприємства.
Також в документації зазначено, що обсяг документів, які необхідно відсканувати. Його кількість становить 5000 інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомості комунальної власності київської громади. П. IV Додатку 4 (Технічна частина) - стор 24). Приблизна кількість сторінок складатиме 3000000 шт. Але результат роботи буде обчислюватись за кількістю повністю відсканованих інвентаризаційних справ з урахуванням кількості відсканованих сторінок.
Дата відповіді:
03.05.2018 15:49
Відповідь надана
Зауваження до документації на закупівлю
Номер:
fc8a405eb7f44f1da725f163436f034b
Дата опублікування:
27.04.2018 11:00
Опис:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам ст.21 Закону про закупівлі в частині визначення кількості товару /обсягу надання послуг, а саме – не визначено яка кількість аркушів/сторінок і документів архівних справ складає обсяг цієї закупівлі?
В документації зазначено – близько 5 000 інвентаризаційних справ, кожна інвентаризаційна справа містить від 10-ти до 200 документів, кожен з яких включає від 1-го до 50 аркушів, формати від А4 до А0. Це може складати:
в частині сканування:
5000 справ*10 документів*1 аркуш = 50 тис. аркушів А4, або
5000 справ*200 документів*50 аркуш = 50 млн. аркушів А0
в частині індексації:
5000 справ*10 документів = 50 тис. документів, або
5000 справ*200 документів = 1млн. документів
Як і в який спосіб буде оцінюватися і контролюватися повнота надання послуг за укладеним договором?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше запитання.
Кількість обладнання обумовлена потужністю сканування, а саме не менше 15000 сторінок в день та спроможністю добової потужності офісних сканерів, а також кількістю робочих місць.
Окрім цього в п. 5. (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону - стор.9) чітко вказано, що сканування документів виконується на території Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (далі - підприємство). Винесення документів за територію підприємства заборонено. Оскільки приміщення підприємства не розраховано для встановлення промислові потокові сканери, в документації було визначено перелік і кількість обладнання, яке тимчасово може бути розміщено в приміщенні підприємства.
Також в документації зазначено, що обсяг документів, які необхідно відсканувати. Його кількість становить 5000 інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомості комунальної власності київської громади. П. IV Додатку 4 (Технічна частина) - стор 24). Приблизна кількість сторінок складатиме 3000000 шт. Але результат роботи буде обчислюватись за кількістю повністю відсканованих інвентаризаційних справ з урахуванням кількості відсканованих сторінок.
Дата відповіді:
03.05.2018 15:51