-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг зі створення електронного архіву технічної документації з інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва.
Надання послуг зі створення електронного архіву технічної документації з інвентаризаційних справ на об’єкти нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва.
Торги відмінено
2 412 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 060.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 060.50 UAH
Період оскарження:
23.04.2018 14:37 - 18.05.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на рішення замовника, протокол № 11 07.06.2018
Номер:
8729098a146b4f10b53d7ddd5bb86e65
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b7
Назва:
Скарга на рішення замовника, протокол № 11 07.06.2018
Скарга:
Тендерна пропозиція ФО-П Цирульнєвої Оксани Анатоліївни не відповідає вимогам тендерної документації Замовника: відсутність необхідного обладнання, відсутність прав на використання ліцензійно чистого програмного забезпечення для сканування і індексації документів, використання заборонених (санкційних) програмних продуктів країни-агресора, відсутність експертного висновку на програмне забезпечення для демонстрації результатів, невідповідність програмного забезпечення для демонстрації результатів вимогам тендерної документації, відсутність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. На підставі вищевикладеного, керуючись при цьому ст. 16, 18, 30 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення викладене в протоколі №11 від 07.06.2018 року (про відповідність тендерної пропозиції ФО-П Цирулнєвої Оксани Анатоліївни кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації щодо закупівлі і про визнання її переможцем відкритих торгів). 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФО-П Цирульнєвої Оксани Анатоліївни. 5. Повідомити Скаржника про час та місце розгляду Скарги та запросити до участі у розгляді даної Скарги його представників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Керівництво користувача (Owner’s Guide) АGFA DUOSCAN T1200 (англ.).pdf 12.06.2018 14:25
- Настанова Користувача. Настанова з встановлення й адміністрування системи електронного документообігу «Док Проф».pdf 12.06.2018 14:25
- Скарга ЦК до АМКУ 11.06.18.pdf 12.06.2018 14:25
- Платіжне доручення на підтвердження сплати за подання скарги.pdf 12.06.2018 14:25
- Тендерна пропозиція ФО-П Цирульнєвої Оксани Анатоліївни.part1.rar 12.06.2018 14:28
- Тендерна пропозиція ФО-П Цирульнєвої Оксани Анатоліївни.part2.rar 12.06.2018 14:28
- 3. ООО_ЭБИ_РФ.PDF 04.07.2018 12:55
- 2. Витяг _USR_1004164009.pdf 04.07.2018 12:55
- 6. Цырульнев-БТИ. №27-2017.pdf 04.07.2018 12:55
- 5. ДокументСервіс-КМДА. № ПБА-2016.pdf 04.07.2018 12:56
- 1. Пояснення_Скарга до АМКУ_Цифрова_Країна.pdf 04.07.2018 12:56
- 4. ЦК-КМДА. АПУ-2017.pdf 04.07.2018 12:56
- Рішення від 14.06.2018 № 5743 + лист Замовнику.pdf 14.06.2018 22:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2018 № 6562.pdf 05.07.2018 16:49
- 1-супров.лист-про надання інформації на запит.pdf 25.06.2018 16:32
- 4-Лист АВВУУ.pdf 25.06.2018 16:32
- 6-Лист Транслінк.pdf 25.06.2018 16:32
- 2-Пояснення по суті.pdf 25.06.2018 16:32
- 3-Запрос от БТИ на ABBYY о лицензиях.pdf 25.06.2018 16:32
- 5-Запит ТЛК-14.06.2018.pdf 25.06.2018 16:32
- Пояснення-04.07.2018.pdf 04.07.2018 13:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2018 14:32
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
58097d779e284a3b9343d5429aec533f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b5
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
Вимоги до Системи Електронного Архіву (Розділ Х. додатку 4 до ТД) потребують конкретизації в частині визначення умов постачання програмного забезпечення для розгортання Системи електронного архіву:
строкова ліцензія, безстрокова ліцензія, розробка індивідуального програмного продукту з наступною передачею авторських майнових прав;
термін і гарантії, в продовж якого виконавець повинен забезпечити підтримку версії програмного забезпечення, на базі якої створюється Система електронного архіву
Пов'язані документи:
Замовник
- 2.pdf 10.05.2018 18:43
- Рішення від 10.05.2018 № 4394.pdf 11.05.2018 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:47
Опис причини скасування:
Вимога задовільнена
Дата скасування:
11.05.2018 11:51
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 14:21
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
585d5f63ca1d4287b51fd64dfed9ab6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b4
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
В підпункту 7 додатку 4 до ТД, розділ VІІІ. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення, яке буде використовуватися для надання послуг зазначено необхідність мати широкоформатний принтер для друку тих зображень (креслень) формату до А0, які у зв’язку з над ветхим станом вимагають поновлення», проте Вихідними вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик на закупівлю (додаток №4 до ТД), у складі послуги не передбачено друкування/виготовлення копій документів. Враховуючи це, така вимога є безпідставною і має бути виключена.
Пов'язані документи:
Замовник
- 3.pdf 10.05.2018 18:45
- Рішення від 10.05.2018 № 4393.pdf 11.05.2018 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:45
Опис причини скасування:
Вимога задовільнена
Дата скасування:
11.05.2018 11:50
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 14:19
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
a23a8855d82741758caab7d228f4a556
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b3
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
Потребує уточнення дві вимоги, яка не корелюються між собою: 1). щодо забезпечення обладнанням для сканування документів виробничою потужністю не менш ніж 15 000,00 сторінок в день (додаток 4 до ТД, розділ ІІІ. Склад послуги)та2). вимога щодо переліку конкретного складу обладнання, яке необхідно розгорнути на території замовника (додаток 4 до ТД, розділ VІІІ. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення, яке буде використовуватися для надання послуг). Так, кількість обладання визначена без урахування її виробничої потужності і є необгрунтованою.
Доцільно узгодити ці вимоги, вказавши замість переліку конкретного складу обладнання вимогу щодо розгортання виконавцем обладнання сканування з виробничою потужністю 15 000,00 сторінок в день, із співвідношенням форматів: А4-80%, А3—17%, А2-А0-3%.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 10.05.2018 № 4392.pdf 11.05.2018 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:44
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 14:18
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
7623b8057ffc4ff694b78ce197dc3798
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b2
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
Кваліфікаційні критерії до учасників носять не об’єктивний і не обгрунований характер. Так, Кваліфікаційні критерії, а саме пункт 5 - щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, містить перелік обладнання сканування із зазначенням їх типів, форматів та кількості обладнання кожного типу, яке має бути у виконавця. Разом з тим, зазначений пункт Документації не містить вимог щодо їх виробничої потужності.
Зважаючи на те, що документація на закупівлю не містить детального обягу документів (кількість аркушів і співвідношення форматів), не зрозуміло яким чином було визначено необхідність/достатність обладання саме такого типу і в такій кількоісті, і без урахування їх виробничої потужності.
Враховуючи наявність в Документації на закупівлю іншої вимоги - щодо забезпечення обладнанням для сканування документів виробничою потужністю не менш ніж 15 000,00 сторінок в день (додаток 4 до ТД, розділ ІІІ. Склад послуги), в Кваліфікаційних критеріях до учасників доцільно включити саме вимогу щодо наявності у них обладнання сканування з необхідною виробничою потужністю, наприклад - 15 000,00 сторінок в день, із співвідношенням форматів: А4-80%, А3—17%, А2-А0-3%.
Пов'язані документи:
Замовник
- 5.pdf 10.05.2018 18:48
- Рішення від 10.05.2018 № 4391.pdf 11.05.2018 14:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:43
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 14:17
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
40988adb2352493fa78994bb215c6974
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b1
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
У відповідності до ст.22 Закону про державні закупівлі (п. 2) Документація конкурсних торгів повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, при цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Наразі, в оприлюдненій документації на закупівлю не визначені конкретні обсяги робіт, а наведені дані стосовно можливої кількості документів/аркушів/форматів, в розрахунках можуть відрізнятися в 1000 разів. Це не дозволяє адекватно оцінити обсязи робіт і підготувати оптимальниу пропозицію.
Довідково: в документації на закупівлю зазначено близько 5 000 інвентаризаційних справ, кожна інвентаризаційна справа містить від 10-ти до 200 документів, кожен з яких включає від 1-го до 50 аркушів, формати від А4 до А0
Пропонується конкретизувати обсяги в частині:
- загальної кількості аркушів документів (середньої кількості аркушів в справі);
- орієнтовного співвідношення форматів аркушів документів;
- загальної кількості документів (середньої кількості документів в справі).
Наприклад: обсяг документів - 5 000 інвентаризаційних справ, кожна справа має в середньому 300 аркушів/сторінок, співвідношення форматів: А4-80%, А3—17%, А2-А0-3%.
Пов'язані документи:
Замовник
- 6.pdf 10.05.2018 18:50
- Рішення від 10.05.2018 № 4390.pdf 11.05.2018 14:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:42
Опис причини скасування:
Вимога задовільнена
Дата скасування:
11.05.2018 11:49
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 14:16
Скарга
Залишено без розгляду
вимога/скарга на умови закупівлі
Номер:
0d2bb7216e2d4e7cb4d0f6ba4cde4e1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-000873-b.b6
Назва:
вимога/скарга на умови закупівлі
Скарга:
Документація на закупівлю не в повній мірі відповідає вимогам Закону про державні закупівлі.
6 В Розділі Х. Вимоги до Системи Електронного Архіву потребує уточнення вимога щодо наявності у програмного забезпечення Системи Електронного Архіву чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, який засвідчує що комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу програмного забезпечення відповідає вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з рівнем гарантій Г2 коректності їх реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5–004-99, а саме – ця вимога не містить інформації щодо профілів захищеності, які повинні бути впроваджені з рівнем гарантій Г2 коректності їх реалізації.
Пов'язані документи:
Замовник
Орган оскарження
- Рішення від 10.05.2018 № 4395.pdf 11.05.2018 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2018 22:48
Опис причини скасування:
Вимога задовільнена
Дата скасування:
11.05.2018 11:51
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2018 13:46