-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та технічне обслуговування автомобілів (ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Торги не відбулися
1 986 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 930.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 930.55 UAH
Період уточнення:
14.05.2024 11:10 - 24.05.2024 00:00
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
7d89a6822b574f2ab13156352c2e8630
Дата опублікування:
17.05.2024 13:40
Опис:
Шановний Замовнику!
З метою уточнення технічних параметрів транспортних засобів, які підлягають поточному ремонту за закупівлею, та, за потреби, огляду транспортних засобів просимо надати контактні дані працівника та можливості огляду автомобілів
Відповідь:
0677915493 Максим Юрійович, начальник центру забезпечення ГУНП в Чернігівській області
Дата відповіді:
17.05.2024 14:05
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
7ccb495332a1422c912337ea8c9a19e5
Дата опублікування:
17.05.2024 11:25
Опис:
Шановний Замовнику!
Умовами тендерної документації, зокрема, додатками до проекту Договору, визначено форми документів, якими Замовник передає Виконавцю транспортні засоби для надання послуг з поточного ремонту транспортних засобів, а також отримує транспортні засоби від Виконавця посля надання послуг з поточного ремонту, а також встановлено форму акту про невідповідність ( разі ненадання послуг належної якості).
Водночас, на це додатки до Договору не містять форми акту здачі-приймання наданих послуг, хоча умовами Договору передбачено його складання (пункт 3.10 Договору).
Просимо надати пояснення з цього приводу
Відповідь:
Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу, за договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу. Оформлення операцій з надання (отримання) послуг здійснюється на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, який є первинним документом бухобліку (Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні»). Акт повинен містити всі обов’язкові реквізити, передбачені ч. 2 ст. 9 Закону № 996 та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88.
Дата відповіді:
17.05.2024 14:25
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
e4c24a2e21724fddb74562a5a8350c19
Дата опублікування:
15.05.2024 15:55
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо розяснити, яким чином Замовником (його уповноваженими особами) буде визначатись відповідність конкретно використаної Виконавцем запасної частини - шляхом перевірки (порівняння) каталожного номера, зазначеного у додатку 1 (Специфікації послуг) до Договору, з заводським пакуванням; маркуванням, зазначеним на конкретній запасній частині, бухгалтерськими (розрахунковими) документами щодо їх придбання тощо. Слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено порядок та умови нанесення виробником безпосередньо на запасній частині відповідного маркування. Безпосередньо сама запасна частина може:
1. Бути промаркована внутрішньозаводським технічним кодом (порядковим);
2. Бути промаркована оригінальним кодом виробника автотранспортного засобу (якщо запасна частина виготовляється по ліцензії автовиробника);
3. Не містити жодного маркування;
4. Містити маркування, яке несе інформацію щодо технічних параметрів використання запасної частини (наприклад, максимальну напругу, місце монтажу запчастини – ліва/права та інше);
5. Містити маркування, ідентичне каталожному номеру виробника.
Відповідь:
Приймання Замовником наданих послуг на відповідність запасних частин та їх каталожних номерів специфікації послуг (додаток 1 до проекту Договору), здійснюється методом огляду та звіряння маркувань (каталожних номерів) на фактично встановлених запасних частинах зі специфікацією до проекту Договору. Також, Умовами тендерної документації (додаток 3) встановлено, що Виконавець перед видачею автомобіля Замовникові, зобов’язується передати всі пакування з відповідним заводським маркуванням, чіткими штрих-кодами зі змістом інформації про встановлені запчастини.
Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. № 643 визначено, що запасні частини повинні відповідати вимогам, встановленим виробником.
Оригінальні запасні частини, які виготовлені виробником відповідно до вимог його стандартів та установлених технічних вимог, повинні мати відповідне маркування виробника, що підтверджується сертифікатом або його копією, виданими в установленому законодавством порядку.
Запасні частини, які відповідають встановленим виробником вимогам - виготовлені суб’єктом господарювання, який не є виробником, та не мають відповідного маркування виробника, повинні підтверджуватися сертифікатом або його копією, виданими в установленому законодавством порядку.
Дата відповіді:
17.05.2024 10:00
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
2dd55a8282c44162a8875b9189daae51
Дата опублікування:
15.05.2024 15:26
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з пунктом 3.9 Договору Замовник або його уповноважена особа, у випадку виявлення недоліків, під час приймання Послуг, складає про це Акт про невідповідності (за формою згідно додатку № 4 до Договору). У випадку не згоди Виконавця з виявленими Замовниками недоліками, Виконавець робить відповідні зауваження у цьому акті. У зазначеному акті сторони узгоджують умови усунення недоліків, строк усунення таких недоліків не повинен перевищувати 3 (три) дні. При цьому, форма акту про невідповідність не містить відповідних позицій, згідно з якими Виконавець може вносити відповідні зауваження, та умов усунення недоліків.
Просимо виправити дані невідповідності
Відповідь:
До додатку 4 Проєкту Договору будуть внесені зміни
Дата відповіді:
17.05.2024 10:02
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
926be5836c8f44369e258023b5d75459
Дата опублікування:
15.05.2024 14:53
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 5.1 Договору (додаток 7) визначено: Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10-ти банківських днів від дати підписання Акту здачі-приймання наданих Послуг на підставі зазначеного Акту та рахунку наданих Виконавцем. Водночас, Договором не передбачено, у який строк Замовник зобовязується підписати Акт здачі-приймання наданих Послуг. У звязку з цим просимо розяснити у який строк Замовник зобовязаний підписати Акт здачі-приймання наданих Послуг.
Відповідь:
Замовником підписується Акт виконаних робіт (наданих послуг) після перевірки фактично виконаних робіт у сервісному центрі Виконавця за адресою надання Послуг за умови, що послуги надані відповідно специфікації до договору.
Дата відповіді:
16.05.2024 12:01
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
4c07abf701e24e049f3c838ab09d7660
Дата опублікування:
15.05.2024 14:46
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 3 позиції 19 Toyota Land Cruiser, 2014 р.в., JTMHV09JXF4153454 (броньований) додатку 4 до ТД "форма тендерної пропозиції" передбачено встановлення СГУ зі світлодіодним LED стробоскопом червоного+синього кольорів (за решіткою основного радіатора). Отже, виходить, що при наданні цієї послуги мають використовуватися запасні частини Замовника. Просимо надати розяснення з даного приводу
Відповідь:
При наданні даної послуги використовуються запасні частини Виконавця.
Дата відповіді:
16.05.2024 12:00
Відповідь надана
щодо відповідності тендерної документації
Номер:
6fc4077ba4ec483fafd32f507c5e58eb
Дата опублікування:
15.05.2024 11:48
Опис:
Шановний Замовнику!
Умовами тендерної документації (додаток 3) встановлено, що СТО Учасника повинно мати підіймальне обладнання (підйомники) не менше 11 штук, з них 2 шт. вантажопідйомністю не менше 5 т. З 31 транспортного засобу, які потребуть ремонтуванню, згідно переліку послуг не для всіх буде використовуватися підіймальне обладнання (підйомники). Крім того, кількість транспортних засобів (31автомобіль) та строк надання послуг - до 28.08.2024, дає змогу Учаснику надати передбачені послуги якісно та в повному обсязі, у встановлений строк, маючи в наявності 5-6 одиниць підіймального обаднання. Отже, вимога, визначена Замовником щодо обовязкової наявності в Учасника не менше 11 одиниць підіймального обладнання є дискримінаційною умовою відносно інших Учасників, які не мають такої кількості, однак, можуть можливість якісно, у передбачені договором строки та в повному обсязі надати всі послуги.
У звязку з цим пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме - виключити цю дискримінаційну умову.
Відповідь:
У зв’язку з виконанням визначених завдань у період дії правового режиму воєнного стану в Україні а також враховуючи досвід несвоєчасного надання послуг попереднім виконавцем, Замовником враховувалася можливість одночасного надання 11 автомобілів,.
Дата відповіді:
16.05.2024 11:57
Відповідь надана
питання до тендерної документації
Номер:
bd1d654a0f4f461ab265a8cc42234237
Дата опублікування:
15.05.2024 11:33
Опис:
Шановний Замовнику!
пунктом 2.3 Договору передбачено: Під час виконання зобов’язань Виконавець несе відповідальність за правильний підбір, придбання та встановлення запасних частин (технічних рідин та витратних матеріалів), що запропоновані ним і вказані в Додатку № 1 до Договору.
У зв'язку з цим просимо конкретизувати, за якими критеріями (принципами) Замовник чи його представники під час приймання наданих послуг визначатиме відповідність запасної частини, зазначенної Виконавцем у Специфікації послуг (додаток 1 до Договору), фактично встановленій на транспортному засобі - підтверджуючі документи щодо їх придбання, пакування з відповідним заводським маркуванням, чіткими штрих-кодами зі змістом інформації про встановлені запчастини тощо
Відповідь:
Приймання Замовником наданих послуг на відповідність запасних частин та їх каталожних номерів специфікації послуг (додаток 1 до проекту Договору), здійснюється методом огляду та звіряння маркувань (каталожних номерів) на фактично встановлених запасних частинах зі специфікацією до Договору. Також, Умовами тендерної документації (додаток 3) встановлено, що Виконавець перед видачею автомобіля Замовникові, зобов’язується передати всі пакування з відповідним заводським маркуванням, чіткими штрих-кодами зі змістом інформації про встановлені запчастини.
Дата відповіді:
16.05.2024 11:52
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації
Номер:
1551165cc8d94e43941b524de2008b29
Дата опублікування:
15.05.2024 11:24
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 3.9 Договору встановлено: Замовник або його уповноважена особа, у випадку виявлення недоліків, під час приймання Послуг, складає про це Акт про невідповідності (за формою згідно додатку № 4 до Договору).
У зв'язку з цим просимо повідомити, які невідповідності можуть зазначатися в акті про невідповідність. Окрім того, просимо повідомити, яким чином (за яким принципом) Замовник та Виконавець повинен усувати невідповідності у частині невідповідності каталожного номера запасної частини, вірно підібраної за встановленими правилами підбору, до конкретного транспортного засобу
Відповідь:
В акті про невідповідність (за формою згідно додатку № 4 до проекту Договору) Замовником зазначаються всі невідповідності фактично наданих послуг згідно вимог договору (невідповідність каталожних номерів, невиконання робіт або неповне виконання робіт і т.п.).
Виконавець відповідно Пункту 3.5 проекту Договору бере на себе зобов’язання та несе відповідальність за правильний підбір, придбання та встановлення запасних частин (технічних рідин та витратних матеріалів). Тобто, якщо запасна частина підібрана Виконавцем вірно та її каталожний номер відповідає специфікації до договору, Замовник приймає виконані роботи та сплачує за них кошти.
Якщо каталожний номер запасної частини не відповідає специфікації Договору, то відповідно пункту 3.13. проекту Договору, у разі виявлення недоліків у наданих Послугах під час прийняття автотранспорту Замовником, Виконавець зобов’язаний: безоплатно усунути недоліки; зменшити вартість виконаної роботи відповідно до завданих збитків чи повернути кошти замовнику; безоплатно виконати роботу чи відшкодувати замовнику витрати, пов’язані з усуненням недоліків з наданих послуг.
Дата відповіді:
16.05.2024 11:42
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної документації!
Номер:
d6b5be3fd04449a3b6f2b0c2fc41fa11
Дата опублікування:
15.05.2024 11:08
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 3.5 Договору передбачено: Замовник протягом 2 робочих днів з дня отримання повідомлення про закінчення робіт зобов’язаний з’явитися у сервісний центр Виконавця за адресою надання Послуг, для приймання наданих послуг та підписання Акту виконаних робіт (наданих послуг) по фактично наданим послугам.
Водночас, не зазначено, упродовж якого строку Замовник зобов'язується підписати Акт виконаних робіт (наданих послуг).
У зв'язку з цим просимо повідомити упродовж якого строку Замовник зобов'язується з свого боку Акт виконаних робіт (наданих послуг)
Відповідь:
Замовник підписує Акт виконаних робіт (наданих послуг) після перевірки фактично виконаних робіт у сервісному центрі Виконавця за адресою надання Послуг за умови, що послуги надані відповідно до специфікації договору.
Дата відповіді:
16.05.2024 11:37