• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Львівська в смт Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги відмінено

581 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 909.00 UAH
Період уточнення: 13.05.2024 17:09 - 19.05.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 6f426638f3b943048004c76d312c55d1
Дата опублікування: 16.05.2024 22:53
Опис: Шановний замовнику! В тендерній документації вказано, що договірна ціна має бути твердою і порахована з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Проте найменування робіт і витрат, які вказані в Додатку 2 до тендерної документації, не відповідають діючим на момент подачі пропозиції розцінкам Збірника на будівельні роботи. Використане найменування робіт і витрат взято з Галузевих розрахунків витрат ресурсів, які використовуються виключно для розрахунку вартості робіт на автомобільних дорогах загального користування відповідно до Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Що в свою чергу робить неможливим подачу тендерних пропозицій згідно Настанови. Просимо привести у відповідність до діючих норм інформацію про найменування робіт і витрат у Додатку 2.
Відповідь: Шановний учаснику! Заборони для використання галузевих норм витрат ресурсів при розрахунках згідно Настанови немає.
Дата відповіді: 17.05.2024 11:22
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3c9948359c364139bc07323b12e34fe7
Дата опублікування: 15.05.2024 12:32
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, які не відповідають переліку робіт викладеному в технічному завданні, а саме в Додатку 1 до тендерної документації пункті 6: «Обов’язкова наявність не менше 1-го інженера з охорони праці, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, який надається у складі пропозиції разом з кваліфікаційним посвідченням. Наявність інженера-проектувальника, кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується додатково оригіналом встановленого зразка (кваліфікаційний сертифікат), що містить інформацію про можливість виконання інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.» Вимога про наявність даних працівників є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі . Цим Ви порушуєте норми чинного законодавства. Відповідно до ЗУ "Про архітектурну діяльність» ст.19 не потребують сертифікату проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» п.10. Роботи з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”, існуючих дитячих та спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків. Благоустроєм вважається - комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів (ст.22 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»). Також згідно Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/17-12127 від 25.07.2012 року «Про сертифікацію інженера кошторисника» абзацом 3 цього листа вказано: «Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим». Тому дана вимога є дискримінаційною. Вимоги до наявності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера з охорони праці, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» не відповідають складності робіт визначеної предметом закупівлі . Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Дата відповіді: 16.05.2024 12:01
Відповідь надана

Необгрунтовані вимоги

Номер: e8a856e25d044c489d1b4a533457ebec
Дата опублікування: 15.05.2024 12:11
Опис: Вами у пункті 6.1 додотку 1 до тендерної документації зазначено, що «Директор та/або головний інженер та/або виконроб/майстр має підтвердити знання вимог з охорони праці та надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) (НПАОП 0.00-5.11-85), (НПАОП 40.1-1.21-98), (НПАОП 40.1-1.07-01), (НПАОП 000-1.80-18), (НПАОП 0.00-1.15-07), (НПАОП 0.00-1.71-13), (НПАОП 0.00-1.75-15), (НПАОП 0.00-7.11-12), (НПАОП 45.2-7.02-12).» Просимо надати роз’яснення для чого Замовником вимагається наявність в Учасників наявність таких НПАОП як НПАОП 40.1-1.07-01 який відноситься до правил експлуатації електрозахисних засобів, НПАОП 0.00-7.11-12 який відноситься до регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств та НПАОП 0.00-5.11-85 сфера застосування якого відноситься до безпечного проведення газонебезпечних робіт. Вказані Замовником НПАОП жодним чином не мають відношення до предмету закупівлі з надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу про наявність НПАОП які зазначені вище та не мають відношення до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Дата відповіді: 16.05.2024 12:00
Відповідь надана

Технычны вимоги

Номер: 05008113510e4991890b0d5f75648d9d
Дата опублікування: 14.05.2024 14:34
Опис: Шановний замовнику! Прохання уточнити технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40мм, а Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламування старого покриття площею ремонту до 3 м², при товщині шару до 50мм. Надайте будь ласка відповідь про глибину фрезерування на 40 мм чи 50 мм?
Відповідь: Шановний учаснику! Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40 мм.
Дата відповіді: 16.05.2024 11:51