-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Львівська в смт Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Торги відмінено
581 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 909.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 909.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2024 17:09 - 19.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
0c79a562aff34a4a8968bea8a358b88c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-13-010392-a.c1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 28.05.2024p..pdf 31.05.2024 15:45
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx 31.05.2024 15:45
- СКАРГА АМКУ.docx 31.05.2024 15:45
- СКАРГА АМКУ.pdf 31.05.2024 15:45
- 14. Розрохунки.pdf 31.05.2024 15:45
- sign.p7s 31.05.2024 15:46
- рішення від 04.06.2024 № 9685.pdf 04.06.2024 15:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10422.pdf 18.06.2024 13:01
- рішення від 17.06.2024 № 10422.pdf 19.06.2024 19:38
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.pdf 05.06.2024 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 17:21
Дата розгляду скарги:
17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.06.2024 19:38
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 року №10422-р/пк-пз, уповноваженою особою Рокитнівської селищної ради, прийнято скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» переможцем процедури закупівлі - Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Львівська в смт Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ea013be0548a4fd5ad833facc4b72ced
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник у протокольному рішення №79 від 28.05.2024 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказує на те, що наданий Скаржником розрахунок договірної ціни, в якому п.1 Локального кошторису на будівельні роботи №1 та п.1 Календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт: «Холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 40мм» не відповідає п.1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації): «Холодне фрезерування покриття фрезою при глибині фрезерування 50мм». На підставі вказаного аргументу, пропозиція Скаржника була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться всі необхідні розрахунки передбачені Додатком №2 до тендерної документації, зокрема локальний кошторис. Проте, відхилення з підстав зазначених у протоколі є абсолютно неправомірним.
Так у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме: ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Таким чином, констатуємо факт того, що повністю дотриманий технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.
Зважаючи на це, Скаржник вважає необґрунтованим відхилення нашої тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника в цій частині порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться всі необхідні розрахунки передбачені Додатком №2 до тендерної документації, зокрема локальний кошторис. Проте, відхилення з підстав зазначених у протоколі є абсолютно неправомірним.
Так у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме: ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Таким чином, констатуємо факт того, що повністю дотриманий технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.
Зважаючи на це, Скаржник вважає необґрунтованим відхилення нашої тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника в цій частині порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у протокольному рішенні №79 від 28.05.2024 року