-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції (вікна та двері)
Завершена
7 961 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 805.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 805.00 UAH
Період уточнення:
13.05.2024 08:23 - 18.05.2024 00:00
Відповідь надана
внесння змін
Номер:
8f07b74e1e5f4904a1542398742156ce
Дата опублікування:
16.05.2024 12:18
Опис:
Шановний Замовнику. навіть, якщо поставка протягом 5-ти днів стосується першої поставки, а не всього об'єму робіт, такий строк все рівно є мало реальним. Враховуючи це, для уникнення непорозумінь з майбутнім постачальником просимо внести зміни до тендерної документації, та вказати більш реальний строк поставки.
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до п.п 4.4. розділу 1 Загальні положення тендерної документації вказано, що кінцевий строк поставки товарів - 1.09.2024
Дата відповіді:
16.05.2024 15:17
Відповідь надана
внесення змін
Номер:
31a3f5e1cf854c9da0b8f64dd3f61964
Дата опублікування:
14.05.2024 12:56
Опис:
Добрий день. Вашим проектом договору передбачено Поставка Товару здійснюється на підставі письмової/електронної/телефонної або зробленої будь-яким іншим способом заявки Замовника, в кількості, асортименті та за місцем поставки зазначеними в такій заявці, одноразово, протягом 5-ти днів з дня отримання заявки Постачальником. Просимо вказати більш реальний строк поставки, ніж протягом 5-ти днів з дня отримання заявки Постачальником. Адже це дуже малий строк для таких об'ємів.
Відповідь:
Шановний Учасник, мається ну увазі, що після отримання замовлення по об’єкту, перша поставка повинна початись не пізніше ніж через 5 днів, а не весь об’єм по всіх об’єктах.
Дата відповіді:
15.05.2024 16:14
Відповідь надана
...
Номер:
66d1b0cf041446eab068ba63f691fdb9
Дата опублікування:
14.05.2024 12:23
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, для чого вам стільки посвідчень охорони праці на працівників, якщо по вашій закупівлі взагалі проводиться закупівля товару
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) до Тендерної документації, окрім поставки товару, підрядник повинен виконати роботи з демонтажу/монтажу металопластикових конструкцій, а також роботи з улаштування відкосів (штукатурення та фарбування). Всі роботи будуть виконуватись в діючих навчальних закладах, що в свою чергу вимагає наявність в персоналу достатніх знань з охорони праці під час виконання робіт, організації робочого процесу, безпечного навантаження та розвантаження конструкцій,безпечного роботи з електроінструментом, тощо.
Дана вимога не є дискримінаційною, так як кожен роботодавець може провести вказані навчання для персоналу підприємства відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
15.05.2024 16:07
Відповідь надана
Дискримінація!!!
Номер:
ff8930622e5a4dd5b05a3196468a05b2
Дата опублікування:
13.05.2024 16:16
Опис:
Шановний Замовник! Ознайомившись з кваліфікаційними вимогами відносно навчань працівників, а саме: «Довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання замовлення, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, спеціальність кожного з таких працівників. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: скановані копії витягу з протоколу з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 та правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01, витягу з протоколу перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та чинного посвідчення з групою електробезпеки не нижче 2(другої). Чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання та перевірки знань загального курсу з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів, НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека на будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 45.2-1.02-90 Правила охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Окремо для керівника підприємства надати скановані копії чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Для робітників окремо надати скановані копії чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11).» виникає питання що саме ви закуповуєте, вікна чи капітальний ремонт будівель закладів освіти! Просимо вас внести зміни в цій частині залишивши частину навчань, а саме: НПАОП 0.00-1.15-0, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13.
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) до Тендерної документації, окрім поставки товару, підрядник повинен виконати роботи з демонтажу/монтажу металопластикових конструкцій, а також роботи з улаштування відкосів (штукатурення та фарбування). Всі роботи будуть виконуватись в діючих навчальних закладах, що в свою чергу вимагає наявність в персоналу достатніх знань з охорони праці під час виконання робіт, організації робочого процесу, безпечного навантаження та розвантаження конструкцій,безпечного роботи з електроінструментом, тощо.
Дана вимога не є дискримінаційною, так як кожен роботодавець може провести вказані навчання для персоналу підприємства відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
15.05.2024 16:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!!!
Номер:
c5186c6f09334e3bb02a57c0c05f2c1e
Дата опублікування:
13.05.2024 16:15
Опис:
Шановний Замовник! Пункт 1.7 Додатку №2 Тендерної документації містить дискримінаційну вимогу про надання в складі пропозиції Акту огляду, а саме: «Для більш детальнішого прорахунку складі пропозиції учасник повинен надати акт огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду об’єкту учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників замовника на об’єкті (керівника закладу) та учасника, ідентифікатор закупівлі. Попередній огляд об’єкту здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу та умов виконання робіт. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.» просимо задля уникнення затягування процедури закупівлі через розгляд даної дискримінаційної вимоги видалити її у добровільному порядку, додаємо як доказ практику розгляду даного питання в АМКУ Рішення №10602-р/пк-пз від 13.07.2023, Рішення №3060-р/пк-пз від 13.03.2023, Рішення №10406-р/пк-пз від 11.07.2023, Рішення №10406-р/пк-пз від 11.07.2023, де чітко зазначено що Замовником не доведено необхідність встановлення даної вимоги та зобов’язано внести зміни!!!!!!
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що дана вимога обумовлена тим, що так як у Замовника відсутній технічний відділ, а всі заміри були надані безпосередньо керівництвом навчальних закладів, на підставі яких було виконано розрахунок вартості закупівлі, а роботи додатково включають в себе роботи з доставки, демонтажу/монтажу конструкцій, улаштування відкосів (штукатурення та фарбування), потенційний учасник повинен за для коректного розрахунку вартості товару і супутніх робіт зробити огляд віконних прорізів відповідно до технічного завдання, врахувати всі необхідні витрати на улаштування відкосів (штукатурення та фарбування). Бо будівлі різні, відкоси різного розміру, різні витрати матеріалів.
Також дана вимога обумовлена тим, що були прецеденти, коли Підрядники, які не робили огляд, і не врахували в пропозицію вказані роботи затягували з термінами виконання робіт, і несвоєчасно здавали роботи, а також зменшували якість конструкцій, щоб покрити витрати на виконання монтажно-будівельних робіт.
Ми як Замовник, даною вимогою страхуємо себе, що потенційний учасник при огляді об’єкту буде ознайомлений з усіма роботами, які він повинен буде виконати.
Надані вами приклади рішення АМКУ були винесені на користь Скаржника, так як Замовники не могли надати аргументовану відповідь наявності даної вимоги. Ми в свою чергу надали Вам аргументовану відповідь, чому дана вимога необхідна. І дана вимога нікого не дискримінує, так як кожен учасник може приїхати, здійснити огляд об’єкту, і отримати необхідний підпис від уповноваженої особи (керівника навчального закладу).
Дата відповіді:
15.05.2024 16:06