-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трансформатори струму Т-0,66
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Торги не відбулися
1 535 986.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 679.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 679.93 UAH
Період уточнення:
09.05.2024 11:17 - 14.05.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення габаритних розмірів
Номер:
4158a95f9a7145ed9a152afe3565b0db
Дата опублікування:
13.05.2024 15:42
Опис:
Зауваження до ДОДАТКУ 2 тендерної документації ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО»
(ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Просимо Вас уточнити виконання трансформаторів струму Т-0,66 600/5, 800/5, 1000/5, 1500/5 в зв`язку з тим, що ці трансформатори струму виготовлюються в різних корпусах:
Т-0,66; Т-0,66А – 100/5, 150/5, 200/5, 300/5, 400/5, 6005/5 які мають розміри корпусу 75х105х55 мм (без врахування розмірів шини);
Т-0,66-1; Т-0,66А-1 – 600/5, 800/5, 1000/5 які мають розміри корпусу 88х150х36 мм (без врахування розмірів шини);
Т-0,66-2; Т-0,66А-2 – 1500/5 які мають розміри корпусу 95х175х36 мм (без врахування розмірів шини).
Відповідь:
«Доброго дня. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам наступне: Частиною першою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно Замовником не вимагаються габаритні розміри трансформатору струму так як, в кожного виробника вони можуть різнитися. Отже, Учасник подає свою пропозицію відповідно до технічних характеристик які зазначені в додатку 2 до тендерної документації. Дякуємо за звернення!».
Дата відповіді:
15.05.2024 09:50
Відповідь надана
Відповідність ДСТУ EN 61869-2:2017, Дискримінаційна технічна вимога у Технічній Специфікації Замовника
Номер:
8c20a9e4c5d84fc7aaf1d4e47367f07d
Дата опублікування:
13.05.2024 13:51
Опис:
Шановне ПАТ "Черкасиобленерго" У вашій Технічній специфікації наявна Дискримінаційна технічна вимога пункт 10 " Робоче положення трансформатора - обов’язково поворотна шина для номіналів 100/5…600/5" По перше: Робоче положення трансформатора - будь яке. По Друге: відповідно до Вашої Технічної Специфікації "Відповідність стандартам - ДСТУ EN 61869-2:2017" інформуємо Вас, що у ДСТУ EN 61869-2:2017 Відсутній Регламент розташування первинної шини відносноно кріплення трансформаторів, Ваша вимога "обов’язково поворотна шина для номіналів 100/5…600/5" є дискримінаційною бо обмежує Право надання ЕКВІВАЛЕНТУ на ТИПОВЕ обладнання, а саме вимірювальні трансформатори струму Т-0,66. Керуючись Законом України №922 про Публічні Закупівлі, а саме Розділ 1 стаття 5 частина 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників) Просимо Вас прибрати дискримінаційну технічну вимогу пункт 10.
Відповідь:
«Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості): Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ви, як потенційний Учасник, просите ВНЕСТИ ЗМІНИ у тендерну документацію, а саме у Додаток № 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Звернення опрацьовується відповідними підрозділами Замовника. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому Законом порядку. У всьому необумовленому - трансформатор відповідає ДСТУ EN 61869-2:2017, у всіх інших технічних вимогах - технічні характеристики - обумовлені, це вимоги Замовника торгів. Також, варто додати, що у відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі ст.5 Закону не порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Водночас, якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону, він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Також, Замовник керувався наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика) для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ. «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, у Замовника наявні три цінові пропозиції від Постачальників з урахуванням технічних вимог які зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а тому не є дискримінаційними. На жаль, Учасник не довів необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, Дякуємо за звернення!».
Дата відповіді:
15.05.2024 16:42
Відповідь надана
Збільшення кола потенційних учасників
Номер:
c79a6d4675434f20be5395ea490d34b1
Дата опублікування:
13.05.2024 13:34
Опис:
Шановне ПАТ "Черкасиобленерго" інформуємо Вас, що у Реєстрі Засобів Вимірювальної Техніки України є ТРИ Українські Виробники трансформаторів струму ТИПУ Т-0,66. Один з Виробників немає коефіцієнт трансформацій 1500/5 ( Позиція №14,15). Просимо Вас для збільшення кола потенційних учасників, винести Позиції №14, 15 до окремого лоту, що надасть Вам змогу по левовій потребі данного обладнання залучити Всіх Українських Виробників.
Відповідь:
«Доброго дня, шановний Учасник! Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 №708 (далі - Порядок), передбачено, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, поділ предмета закупівлі на лоти, відповідно до Порядку, є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Таким чином, ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», під час формування предмету закупівлі, керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу. У замовника відсутня технічна можливість на даному етапі закупівлі розділити дану закупівлю на Лоти. Замовнику необхідно тільки відміняти дані відкриті торги, щоб дотримуватися усих вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Відмінити відкриті торги Замовник може виключно з підстав передбачених п. 47 Особливостей, у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. А тому у Замовника відсутні підстави для відміни відкритих торгів, та і в Замовника на даний час уже наявна потреба у закупівлі у зв’язку з цим часу на проведення ще одних відкритих торгів немає. Водночас із вашого запитання замовник не може визначити, що ваша цінова пропозиція буде нижчою та буде досягнена значна економія, а з огляду на те що замовник може закуповувати дві позиції товару одночасно як мінімум економія можлива у доставці такого товару. Дякуємо за звернення!».
Дата відповіді:
15.05.2024 16:42