-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трансформатори струму Т-0,66
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Торги не відбулися
1 535 986.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 679.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 679.93 UAH
Період оскарження:
09.05.2024 11:17 - 14.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ»
Номер:
738511eda04a403aab9b478eac8b3012
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-003720-a.a4
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ»
Скарга:
Замовником - ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛБАТ» вимогам тендерної документації в цій частині НАДАНО МОЖЛИВІСТЬ ВИПРАВИТИ ЗАЗНАЧЕНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ з чим не погоджується Скаржник.
Пропозиція учасника ТОВ «АЛБАТ» повинна була бути відхилена на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей з підстави не відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник попередньо не надав ПрАТ "УМАНСЬКИЙ ЗАВОД "МЕГОММЕТР" ЯК УЧАСНИКУ ІЗ ВИГІДНІШОЮ ЦІНОВОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ ЗАВАНТАЖИТИ ПОВНИЙ ТЕКСТ НАДАНОГО СЕРТИФІКАТУ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ, А ВІДХИЛИВ НАШУ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на підставі абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей. При цьому , порушуючи принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників – НАДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ТОВ «АЛБАТ» завантажити повний текст Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 83-17 Rev.2 та Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 27-21 Rev.2.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга__UA-2024-05-09-003720-a_().docx 18.06.2024 12:15
- Скарга__UA-2024-05-09-003720-a_().pdf 18.06.2024 12:15
- Докази по скарзі.rar 18.06.2024 12:15
- sign.p7s 18.06.2024 12:19
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА.docx 26.06.2024 13:20
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА.pdf 26.06.2024 13:20
- рішення від 20.06.2024 №10694.pdf 20.06.2024 15:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2024 №11281.pdf 01.07.2024 16:00
- рішення від 28.06.2024 №11281.pdf 03.07.2024 13:07
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ_2.doc 24.06.2024 09:46
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ_2.pdf 24.06.2024 09:46
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПО СКАРЗІ.docx 05.07.2024 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 13:36
Дата розгляду скарги:
28.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2024 13:07
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято рішення вчинити дії спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі, а саме скасувати рішення про визнання учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛБАТ" Код ЄДРПОУ 31111009 переможцем процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8f5faca2d2804460ae68609073d48578
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ПрАТ "УМАНСЬКИЙ ЗАВОД "МЕГОММЕТР" вважає рішення Замовника викладене в протокольному рішенні № 01/13-06-2024 від 13.06.2024 р. щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю є неправомірним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник надаючи можливість учаснику ТОВ «АЛБАТ» виправити невідповідності на 24 год., шляхом завантаження повного тексту Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 83-17 Rev.2 та Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 27-21 Rev.2 - грубо порушив пункт 43 Особливостей, адже надана інформація в результаті виправлення невідповідностей учасником ТОВ «АЛБАТ» ВІДНОСИТСЯ ДО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник надаючи можливість учаснику ТОВ «АЛБАТ» виправити невідповідності на 24 год., шляхом завантаження повного тексту Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 83-17 Rev.2 та Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 27-21 Rev.2 - грубо порушив пункт 43 Особливостей, адже надана інформація в результаті виправлення невідповідностей учасником ТОВ «АЛБАТ» ВІДНОСИТСЯ ДО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Докази на підтвердження Скарги
-
Повʼязаний документ:
Докази по скарзі.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УМАНСЬКИЙ ЗАВОД "МЕГОММЕТР" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Трансформатори струму Т-0,66 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31170000-8 Трансформатори», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-09-003720-a. 3) Зобов’язати Замовника – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи № 01/13-06-2024 від 13.06.2024 р., стосовно визнання переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ».
Скарга
Відхилено
КЕП
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a
Номер:
14a8321ef3fb4b20a36b619f7b4610f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-003720-a.c3
Назва:
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a
Скарга:
Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 28.05.2024 18:15
- Скарга.pdf 28.05.2024 18:15
- сторінки СЕРТИФІКАТУ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ.pdf 28.05.2024 18:15
- sign.p7s 28.05.2024 18:16
- Інформація від ДП «УКРМЕРТЕСТСТАНДАРТ» №28-10-22-34 від 31.05.2024 р.pdf 04.06.2024 15:49
- Інформація до скарги Черкасиобенерго.docx 04.06.2024 15:49
- Інформація до скарги Черкасиобенерго.pdf 04.06.2024 15:49
- Лист звернення ПрАТ «Уманський завод «Мегомметр» до ДП «УКРМЕРТЕСТСТАНДАРТ» №01900-681 від 28.05.2024 р..pdf 04.06.2024 15:49
- рішення від 30.05.2024 №9471.pdf 30.05.2024 15:22
- рішення про резолютивну частину рішення від 07.06.2024 № 10047.pdf 10.06.2024 11:14
- рішення від 07.06.2024 №10047.pdf 11.06.2024 17:50
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.pdf 03.06.2024 14:48
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.doc 03.06.2024 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 18:28
Дата розгляду скарги:
07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2024 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.06.2024 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a19830be4804eb3bea660dd8fd7181a
Заголовок пункту скарги:
Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
Опис заперечення:
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a .
Замовник тендерної закупівлі UA-2024-05-09-003720-a ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" (далі Замовник), відхилив нашу тендерну пропозицію, поданої на участь у процедурі закупівлі згідно предмету закупівлі: «Трансформатори струму Т-0,66 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31170000-8 Трансформатори)». Своє рішення Замовник мотивував тим що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зазначивши в протоколі:
«1) Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1.1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи: сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ», згідно змісту якого відсутня інформація стосовно запропонованого типу трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2. Отже, Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р на запропонований тип трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2.»
Категорично не згідні з прийнятим рішенням з наступних підстав:
1. В абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, що якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Лише тоді Замовник відхиляє тендерну пропозиція Учасника. Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
2. У відповідності з п. 43 Особливостей:
«якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Замовник трактує своє рішення тим, що в поданому pdf документі «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ» відсутня інформація стосовно запропонованого типовиконання трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2. Відповідно до вимог п. 43 Особливостей відсутність інформації у складі тендерної документації зобов’язує замовника надати Учаснику термін на усунення невідповідностей. Отже Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
Змінивши принципи підходу, 28.05.2024 о 09:37 посилаючись на аналогічні невідповідності, учаснику торгів: ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ» з сумою пропозиції на 171 855.00 грн більше нашої, Замовник надав термін на усунення невідповідностей.
3. В складі тендерної документації нами було надано pdf документ «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ» який містить два листи. На першому листі вказано реєстраційний номер сертифіката перевірки типу, Позначення типу: Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А, ТШ-0,66А, назва Призначеного органу, що його видав, кількість сторінок та інші основні дані Сертифікату перевірки типу. На другому листі вказана повна Історія сертифіката та результати перевірки на відповідність державним стандартам. Надана нами інформація достатня для звернення за необхідною їм інформацією.
У відповідності до п.42 Особливостей:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
Замовник не скористався своїм правом на отримання необхідної інформації: не звернувся до державного органу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» для підтвердження наявності в сертифікаті типовиконань Т-0,66А-1 та Т-0,66А-2, та передчасно прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
4. Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», оформлюючи Сертифікат перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3, визначив, що Трансформатори струму виробництва ПрАТ «Уманський завод «Мегомметр» поділяються тільки на наступні типи Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А та ТШ-0,66А. В залежності від габаритних розмірів та номіналів дані типи трансформаторів струму поділяються на типовиконання: Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А, ТШ-0,66А, Т-0,66-1, ТШ-0,66-1, Т-0,66А-1, ТШ-0,66А-1, Т-0,66-2, ТШ-0,66-2, Т-0,66А-2, ТШ-0,66А-2 та ТШ-0,66-3. Отже у відповідності до Сертифікату перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3 трансформатори струму Т-0,66А-1 та Т-0,66А-2 являються типовиконяннями трансформаторів струму Т-0,66А, що підтверджується інформацією поданою на сторінках 1, 4, 10 та 11 даного сертифікату перевірки типу.
Замовник тендерної закупівлі UA-2024-05-09-003720-a ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" (далі Замовник), відхилив нашу тендерну пропозицію, поданої на участь у процедурі закупівлі згідно предмету закупівлі: «Трансформатори струму Т-0,66 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31170000-8 Трансформатори)». Своє рішення Замовник мотивував тим що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зазначивши в протоколі:
«1) Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1.1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи: сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ», згідно змісту якого відсутня інформація стосовно запропонованого типу трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2. Отже, Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р на запропонований тип трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2.»
Категорично не згідні з прийнятим рішенням з наступних підстав:
1. В абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, що якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Лише тоді Замовник відхиляє тендерну пропозиція Учасника. Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
2. У відповідності з п. 43 Особливостей:
«якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Замовник трактує своє рішення тим, що в поданому pdf документі «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ» відсутня інформація стосовно запропонованого типовиконання трансформатора струму T-0.66 A-1 та T-0.66 A-2. Відповідно до вимог п. 43 Особливостей відсутність інформації у складі тендерної документації зобов’язує замовника надати Учаснику термін на усунення невідповідностей. Отже Замовник порушив наші права Учасника та не надав можливості роз’яснити надану нами інформацію.
Змінивши принципи підходу, 28.05.2024 о 09:37 посилаючись на аналогічні невідповідності, учаснику торгів: ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛБАТ» з сумою пропозиції на 171 855.00 грн більше нашої, Замовник надав термін на усунення невідповідностей.
3. В складі тендерної документації нами було надано pdf документ «СЕРТИФIКАТ ПЕРЕВIРКИ ТИПУ» який містить два листи. На першому листі вказано реєстраційний номер сертифіката перевірки типу, Позначення типу: Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А, ТШ-0,66А, назва Призначеного органу, що його видав, кількість сторінок та інші основні дані Сертифікату перевірки типу. На другому листі вказана повна Історія сертифіката та результати перевірки на відповідність державним стандартам. Надана нами інформація достатня для звернення за необхідною їм інформацією.
У відповідності до п.42 Особливостей:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
Замовник не скористався своїм правом на отримання необхідної інформації: не звернувся до державного органу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» для підтвердження наявності в сертифікаті типовиконань Т-0,66А-1 та Т-0,66А-2, та передчасно прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
4. Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», оформлюючи Сертифікат перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3, визначив, що Трансформатори струму виробництва ПрАТ «Уманський завод «Мегомметр» поділяються тільки на наступні типи Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А та ТШ-0,66А. В залежності від габаритних розмірів та номіналів дані типи трансформаторів струму поділяються на типовиконання: Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А, ТШ-0,66А, Т-0,66-1, ТШ-0,66-1, Т-0,66А-1, ТШ-0,66А-1, Т-0,66-2, ТШ-0,66-2, Т-0,66А-2, ТШ-0,66А-2 та ТШ-0,66-3. Отже у відповідності до Сертифікату перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3 трансформатори струму Т-0,66А-1 та Т-0,66А-2 являються типовиконяннями трансформаторів струму Т-0,66А, що підтверджується інформацією поданою на сторінках 1, 4, 10 та 11 даного сертифікату перевірки типу.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат перевірки типу
-
Опис доказу:
Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», оформлюючи Сертифікат перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3, визначив, що Трансформатори струму виробництва ПрАТ «Уманський завод «Мегомметр» поділяються тільки на наступні типи Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А та ТШ-0,66А. В залежності від габаритних розмірів та номіналів дані типи трансформаторів струму поділяються на типовиконання: Т-0,66, ТШ-0,66, Т-0,66А, ТШ-0,66А, Т-0,66-1, ТШ-0,66-1, Т-0,66А-1, ТШ-0,66А-1, Т-0,66-2, ТШ-0,66-2, Т-0,66А-2, ТШ-0,66А-2 та ТШ-0,66-3. Отже у відповідності до Сертифікату перевірки типу № UA.TR.001 7-17 Rev.3 трансформатори струму Т-0,66А-1 та Т-0,66А-2 являються типовиконяннями трансформаторів струму Т-0,66А, що підтверджується інформацією поданою на сторінках 1, 4, 10 та 11 даного сертифікату перевірки типу.
-
Повʼязаний документ:
сторінки СЕРТИФІКАТУ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати незаконним рішення Замовника: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" про відхилення нашої тендерної пропозиції викладене в Протоколі № 02/23-05-2024 від 23.05.2024р, та скасувати його.
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства
Номер:
6f5df246349140a69777272fa6024678
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-003720-a.b2
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 28.05.2024 16:50
- сторінки СЕРТИФІКАТУ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ.pdf 28.05.2024 16:50
- Скарга.pdf 28.05.2024 16:50
Дата подачі:
28.05.2024 16:50
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Відповідь стосовно оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №02/23-05-2024 від 23.05.2024 року до № UA-2024-05-09-003720-a, буде надана відповідно до Оскарження, а саме Антимонопольному комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження протокольного рішення № 01/20-05-2024 від 20.05.2024
Номер:
aa2491fb3b14484b9d43c233d2a7804e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-003720-a.a1
Назва:
Оскарження протокольного рішення № 01/20-05-2024 від 20.05.2024
Вимога:
Добрий день, оскаржуємо рішення тендерного комітету.
Пункт 1.1
"Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав pdf документ «Технічна специфікація Таблиця відповідності», згідно змісту якого відсутні технічні характеристики до запропонованого еквіваленту та відсутня інформація щодо року виготовлення товару, натомість Учасник оскаржує зазначені вимоги Замовника. Отже, Учасником не надано технічні характеристики до запропонованого еквіваленту."
1) Так Ми не вказали рік випуску, виходячи з того що ми є дистриб'ютором заводу-виробника продукція буде новую 2024р випуску.
2) Так ми оскаржуємо Технічні вимоги замовника і інформуємо зацікавлених осіб. Трансформатори струму ТИПУ Т-0,66 повинні відповідати гармонізованому стандарту ДСТУ EN 61869-2:2017. У ДСТУ EN 61869-2:2017 Відсутній Регламент розташування первинної шини відносно кріплення трансформаторів. Пункт 10 ( обов’язкова поворотна шина для номіналів 100/5 …. 600/5) – є Дискримінаційною Технічною Вимогою, котра
не Регламентується Жодним нормативно-технічним документом.
Наш Еквівалент ТОПА-0,66 відповідає ДСТУ EN 61869-2:2017 про що свідчить Реєстр Засобів Вимірювальної Техніки України і документи додані до тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Сталев-енерго». Усі інші вимоги відповідають Критеріям ПАТ «Черкасиобленерго і ДСТУ EN 61869-2:2017.
Технічна вимога пункт 10 є дискримінаційною.
Пункт 1.2
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи: - паспорт на товар. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документи «Паспорт ТОПА-0,66-0,5S 20-1200 А Зразок» та «Паспорт ТОПА-0,66-0,5S 1500 Зразок», згідно змісту яких відсутня інформація щодо міжповірочного інтервалу трансформаторів струму. Також згідно змісту наданого pdf документу «Паспорт ТОПА-0,66-0,5S 20-1200 А Зразок» Учасник пропонує еквівалент який не відповідає технічним характеристикам Замовника, а саме: відсутня поворотна шина для номіналів 100/5…600/5. Отже, запропонований еквівалент не відповідає вимогам Замовника.
1) Надаємо Вам повторно паспорти де у Розділі 6 Пункту 6.1, 6.2 Вказан міжповірочний інтервал.
2) "Поворотна шина" не Регламентується Жодним нормативно-технічним Документов в Україні, Вимога Дискримінаційна бо порушує наше Право пропонувати Еквівалент, відповідно до Закону України №922 про Публічні Закупівлі, а саме Розділ 1 стаття 5 частина 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників)
Пункт 1.3
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен надати наступні документи: сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Сертифікат ТОПА Модуль В», згідно змісту якого зазначений номінал первинного струму 1200А. Також, Учасником надано pdf документ «Гарантійний лист Elemark 2», який містить інформацію щодо внесення номіналу первинного струму 1500А до Сертифікату. Замовник вимагав СЕРТИФІКАТ а не ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ. Отже, Учасник не надав сертифікат за Технічним регламентом законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою КМУ №94 від 13.01.2016р.
Інформуємо, що ТОВ "Елемарк енергооблік" звернувся до ДП "Укрметртестстандарт" з проханням додати у Сертифікат Перевірки Типу Модуль В для трансформаторів ТОПА новий первинний струм 1500 А і надав Відповідний Гарантійний лист, що виробник здійснює данну процедури. По закінченню буде видана нова Ревізія (REV) до діючого сертифікату,
Виходячи з найнижчою пропозицією ТОВ "Сталев-енерго", вимагаємо скасувати Ваше рішення.
Паспорти, Технічну Специфікацію, Сертифікат, Гарантійний лист додаємо.
і ДСТУ EN 61869-2:2017 щоб ви пошукали "поворотну шину"
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація Таблиця відповідності.pdf 20.05.2024 15:57
- Гарантійний лист Elemark 2.pdf 20.05.2024 15:57
- Трансформатори вимірювальні ДСТУ EN 61869-2 2017 Частина 2.pdf 20.05.2024 15:57
- Паспорт ТОПА-0,66-0,5S 1500 Зразок.pdf 20.05.2024 15:57
- Паспорт ТОПА-0,66-0,5S 20-1200 А Зразок.pdf 20.05.2024 15:57
- Сертифікат ТОПА Модуль В.pdf 20.05.2024 15:57
Дата подачі:
20.05.2024 15:57
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості): Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту: - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Також, відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Учасник на етапі подання тендерної пропозиції виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону та з урахуванням пункту 59 Особливостей, він може подати скаргу до органу оскарження. Так як, Учасник на етапі подання тендерної пропозиції не оскаржив умови тендерної документації, тендерна пропозиція має відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наголошуємо про те, що Учасник не має права на етапі кваліфікації оскаржувати умови тендерної документації і подавати свою тендерну пропозицію всупереч вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А отже, підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено