-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисної споруди цивільного захисту початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу «Київська дитяча школа мистецтв №5 імені Л. Ревуцького» Шевченківського району м. Києва на вул. Борщагівська, 14
Завершена
3 970 917.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 854.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 854.58 UAH
Період уточнення:
01.05.2024 11:33 - 24.05.2024 00:00
Відповідь надана
Ліцензія або декларація
Номер:
ec9f58a57021462e9207288730c75477
Дата опублікування:
03.05.2024 13:30
Опис:
Шановний Замовник,
тендерна документація містить некоректну вимогу, що не відповідає чинному законодавству України щодо здійснення господарської діяльності у сфері будівництва.
Зокрема Вимоги тендерної документації Додатку 1, зокрема
Таблиці 1 пункт 1.3. «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах (завданні) учасник повинен надати інформацію про наявність ліцензії, сертифікату або інший документ , що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічному завданні.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою Учасника( у разі наявності печатки).»
та Таблиці 2 пункт 6.1. Копія ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою Учасника(у разі наявності печатки)(подається при необхідності згідно чинного законодавства). Клас наслідків СС2.
У відповідності до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Послуги, щодо яких оголошена дана закупівля не відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, тому Учасник має законодавче право здійснювати свою діяльність відповідно до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та викласти пункти Таблиці 1 пункт 1.3 та та Таблиці 2 пункт 6.1. у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан документів, а саме:
або ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів або СС1, та/або СС2, та/або СС3 та переліком видів робіт.
або рішення про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів або СС1, та/або СС2, та/або СС3 та переліком видів робіт;
або посилання на сторінку сайту органу ліцензування з обов’язковим посиланням на перелік робіт, де міститься інформацію про учасника щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів або СС1, та/або СС2, та/або СС3.
або декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів або СС1, та/або СС2, та/або СС3.».
Наше підприємство має дозвільні документи для виконання робіт цієї закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. АЛЕ за чинної редакції вимог тендерної документації прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають «ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції», ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ РЕАЛЬНОГО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, але не відповідають надмірним та дискримінаційним вимогам замовника.
Під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
Враховуючи викладене та зазначені вище умови Документації, Замовник порушує вимоги Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Також зауважуємо, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідь:
внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
06.05.2024 11:44