• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.

Торги не відбулися

3 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 200.00 UAH
Період уточнення: 29.04.2024 13:25 - 11.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо невідповідності в тендерній документації

Номер: 08e53071219345eb84ab62f1c4f1f7c1
Дата опублікування: 10.05.2024 14:21
Опис: Шановний замовнику! Наше підприємство ознайомилося з Вашою тендерною документацією і побачило певну невідповідність, а саме: умовами тендерної документації (стор. 14) зазначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.» Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога стосується закупівлі ТОВАРУ, а у Вас відбувається закупівлі РОБІТ! Одночасно слід зазначити, що відповідно до Вашого технічного завдання матеріали/товари, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів не є товарами/матеріалами що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Тому, додаткового підтвердження зазначеної вище вимоги не потрібно, бо дана інформація у відкритому доступі. Відповідно до п. 47 Постанови 1178, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.» Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП). Надіємося на розуміння та швидке внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 10.05.2024 року, 14:21. Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому. Саме в пункті 2. Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної докукментації зазначена інформація про виконання вимог Особливостей: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. До відома учасників, відповідно до вимог Підсумкової відомості ресурсів Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено закупівлю 198 найменувань різних будівельних матеріалів (товарів). Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 13.05.2024 13:07
Відповідь надана

Щодо огляду об`єкта

Номер: b1344f14fd5d488bbb46af207a49745c
Дата опублікування: 07.05.2024 17:33
Опис: Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що по питаннях підготовки та подання тендерної пропозиції можна телефонувати за номером (0532) 60-91-61. Проте, даний номер не обслуговується. Крім того, слід зазначити, що уповноважена особа за номером телефону, який зазначений в оголошенні, а саме: +380532562746 не відповідає! Враховуючи, що Ви залишили у тендерній документації дискримінаційну вимогу щодо акту огляду та з метою огляду даного об’єкту просимо надати контакти особи з якою можна домовитися про виїзд на об’єкт і яка зможе у відповідності до тендерної документації, підписати вище згаданий акт, як представник Замовника. Або просимо зв’язатися з нами за номером телефону +380507161492. Одночано слід зазначити, що вимогою тендерної документації є наступне: Учасник в період звернення за роз’ясненнями повинен відвідати об’єкт. Тому, для виконання даної вимоги просимо Вас, не пізніше 09.05.2024 року надати номер телефону представника Замовника або зателефонувати нам за номером телефону +380507161492. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен дотримуватися наступних принципів: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за розуміння!!!!!!
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 07.05.2024 року, 17:33. Під час дії військового стану Національна поліція України, її органи, установи, як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф. В умовах повномасштабної військової агресії, використання рф диверсійно-терористичних методів ураження інфраструктури України, ведення розвідувальної діяльності ворожою агентурою вкрай важливим заходом є встановлення обмежень на поширення інформації (зокрема через Інтернет) про стан, обсяги, умови матеріально-технічного забезпечення органів і установ поліції. Всі зазначені засоби зв’язку в тому числі електронна пошта працюють належним чином. У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена. Додаткова повідомляємо, що період звернення за роз’ясненнями процедури № UA-2024-04-29-005513-a до 11.05.2024 року. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 10.05.2024 09:03
Відповідь надана

Щодо огляду об`єкта

Номер: b5e5e080c5744e23ad91573a2e279d5e
Дата опублікування: 03.05.2024 14:57
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Пунктом 7 розділу ІІ Тендерної документації передбачена вимога для Учасника надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту огляду відвідування та огляду об`єкта, підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника. Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт та оглянути об'єкт де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї тендерної документації. Дана вимога передбачена замовником як обов`язкова. Отже, невиконання учасником зазначеної вимоги призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення замовником вимоги щодо відвідування об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції Акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону. Адже, з незалежних від учасника причин, замовник може не підписати такий акт, або не допустити учасника на територію об`єкта, перешкоджаючи виконанню такої вимоги одним учасникам і «підіграючи» іншим. Тому дана вимога тендерної документації є дискримінаційною. Крім того, встановлення вимоги щодо відвідування об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання. Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 03.05.2024 року, 14:57. Зазначена Вами вимога, є однаковою для усіх потенційних учасників, без виключень, тому вона не містить жодних дискримінаційних вимог, відповідно не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями). У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 06.05.2024 15:34