• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів

Завершена

573 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 865.50 UAH
Період уточнення: 26.04.2024 15:33 - 08.06.2024 00:00
Відповідь надана

Форма підтвердження досвіду - дискримінаційна безпідставна вимога!

Номер: 57df798fed7748dabe7388eb0242bbde
Дата опублікування: 30.04.2024 20:27
Опис: Вимога: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. Вимога є дискримінаційною з підстави підтвердження досвіду виключно за конкретною Формою, а не інакше! Ми маємо відповідний досвід, що вимагається Замовником, але не можемо прийняти участь, оскільки факт виконання наданих послуг та підтверджуючі документи про це не передбачають бланків, форм або інших документів, які не є визначеними чинним законодавством. Таким чином Замовник обмежує участь у закупівлі! Видаліть дискримінаційну вимогу (саме за "Формою") чи замініть її на адекватну, де всі учасники зможуть підтверджувати свій досвід без бюрократичних безпідставних форм-таблиць, що не несуть жодного сенсу!
Відповідь: Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. В ст. 16 Закону зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відтак, Законом не встановлено, які саме документи повинен Замовник повинен вимагати від Учасників для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Щодо твердження про те, що вимога про надання в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з огляду на наступне: Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Відтак, враховуючи те, що надати безперешкодно дану довідку за встановленою формою можуть всі потенційні учасники, вважати її дискримінаційною є безпідставно та необґрунтовано.
Дата відповіді: 03.05.2024 10:22
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога - копію договору, який підтверджує право власності на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі.

Номер: 5c81c32b13194866a4069bec90220262
Дата опублікування: 30.04.2024 20:19
Опис: Вимога "копію договору, який підтверджує право власності на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі" є дискримінаційною. Наприклад, ми маємо не ПІЧ, а обладнання - інсенираторний комплекс (що відповідає наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022), та таким чином абсолютно законно маємо підстави вважати вимогу обмежуючою! Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги для можливості участі у закупівлі!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 03.05.2024 10:33
Відповідь надана

Замовником неправомірно визначено вид відходів та операції, які суперечать вимогам Постанови КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів

Номер: 5e6ea1116a9c4f1aa152079dcddec78c
Дата опублікування: 30.04.2024 20:15
Опис: Згідно Постанови КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів: 3. Класифікація відходів проводиться: 1) утворювачами відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств; 2) суб’єктами господарювання у сфері управління відходами. У разі коли утворювач відходів невідомий, класифікація відходів проводиться власником відходів. 4. У разі зміни сировини та/або технологічних процесів виробництва, якщо така зміна призводить до зміни складу та властивостей відходів, проводиться нова класифікація відходів. 5. Класифікація здійснюється відповідно до Національного переліку відходів з урахуванням додатка 3 до Закону. 6. Кожна позиція Національного переліку відходів складається з коду відходів і назви відходів українською мовою. 7. Код відходів складається з шести цифр: 1) перші дві цифри визначають групу відходів (XX 00 00); 2) другі дві цифри визначають підгрупу відходів (XX XХ 00); 3) останні дві цифри визначають вид відходів у межах підгрупи (XX ХX XX). 8. Коди відходів поділяються на: 1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними; 2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи; 3) дзеркальні коди - два коди для одного і того самого виду відходів, де один із них, позначений символом “*”, визначається як дзеркальний небезпечний, інший код, не позначений символом “*”, визначається як дзеркальний, що не є небезпечним. Тобто Замовником неправомірно було прийнято рішення та, як наслідок, визначено безпечні відходи без 6 значного номеру без "*", хоча Замовник вимагає ліцензію з управління небезпечними відходами! Вимагаємо дотримуватися чинного законодавства та внести відповідні зміни до Додатку №2 до тендерної документації (вид відходів, операції), які будуть відповідати Національному переліку відходів! Інакше дана закупівля не може вважатися правомірно проведеною - має ряд дискримінаційних вимог, зокрема, визначено не у відповідності до чинного законодавства види відходів!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів буде детально опрацьовано технічну специфікацію, та приведено у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Дата відповіді: 03.05.2024 11:13
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога Замовника - Надати у складі тендерної пропозиції скан-копію ситуативної карти-схеми розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, що підтверджує наявність приміщення для розміщення персоналу.

Номер: 821127e784c240a0b15f112be8fda5a5
Дата опублікування: 30.04.2024 20:04
Опис: Вимога: Надати у складі тендерної пропозиції скан-копію ситуативної карти-схеми розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, що підтверджує наявність приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує об’єкт оброблення небезпечних відходів. Наявність приміщення для розміщення персоналу не впливає на виконання майбутньої послуги - саме тому вимога є дискримінаційною та обмежуючою! Факт наявності ліцензії з управління небезпечними відходами - доказ наявності виробничих потужностей для необхідного надавання послуг! Вимагаємо видаленя абсурдної вимоги, яка не стосується процесу та результату надання послуг згідно обговорюваної послуги даної закупівлі!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 03.05.2024 10:27
Відповідь надана

Наявність мінімум 3 фахівців - дискримінаційна вимога Замовника!

Номер: 831cf598d81b4f25a68263858ae28bf5
Дата опублікування: 29.04.2024 09:38
Опис: Відповідно п. 2.1 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає наявність документального підтвердження або фахівців не менше 3 або мінімум три фахівця! Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі: наявність в учасника процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід! Тобто: якщо ми маємо 2 фахівця - ми виконуємо вимогу Закону, але не вимогу Замовника! Цікаво: хто в цій ситуації правий - Закон чи Замовник?! Маємо можливість з"ясувати скаргою в АМКУ у випадку не видалення дискримінаційної вимоги!
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. В ст. 16 Закону зазначено: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відтак, Законом не встановлено мінімальної чи максимальної кількості працівників, які повинен вимагати Замовник, встановлюючи з тендерній документації даний кваліфікаційний критерій. Таким чином, Замовник торгів на власний розсуд, виходячи кожного разу з конкретного предмета закупівлі вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:13
Відповідь надана

Закупівля з оброблення небезпечних відходів чи безпечних? Визначіться, будь-ласка!

Номер: 2f6116c436564d13b2fba6cdf2778106
Дата опублікування: 29.04.2024 09:30
Опис: Вимога: 1.2. Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Чому ви вимагаєте від учасників сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами якщо відповідно Додатку №2 до тендерної документації ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що НЕ Є НЕБЕЗПЕЧНИМИ, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника)?????????????? Закупівля з оброблення небезпечних відходів чи безпечних? Визначіться, будь-ласка!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів буде повторно проаналізовано технічну специфікацію, та в разі необхідності внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:05
Відповідь надана

Дискримінаційний підхід замовника про 11000С!

Номер: edc374e5b6814f6289bc3082a5695cd3
Дата опублікування: 29.04.2024 09:27
Опис: Вимога: 1.4.1. копію технічного паспорту, технологічного регламенту (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С). Абсурд та не знання законодавства та технічних особливостей - наслідок присутності даної вимоги! Вимога не є законною - Стаття 39 ЗУ Про управління відходами: Умови будівництва та експлуатації установок спалювання відходів та установок сумісного спалювання відходів: 1. Установки для спалювання відходів проектуються, оснащуються, споруджуються та експлуатуються таким чином, щоб температура газу, утворюваного в результаті спалювання відходів, піднімалася, після останнього впорскування повітря горіння, у контрольований та однорідний спосіб та за найбільш несприятливих умов, до принаймні 850°C на дві секунди. 2. Установки побічного спалювання відходів проектуються, оснащуються, споруджуються та експлуатуються таким чином, щоб температура газу, утворюваного в результаті побічного спалювання відходів, піднімалася, після останнього впорскування повітря горіння, у контрольований та однорідний спосіб та за найбільш несприятливих умов, до принаймні 850°C на дві секунди. 3. У разі спалювання або сумісного спалювання небезпечних відходів із вмістом галогенізованих органічних речовин, виражених як хлор, що перевищує 1%, температура, необхідна для забезпечення відповідності частинам першій та другій цієї статті, становить принаймні 1100°C. 11000 С - визначена температура Замовником, яка прямо суперечить ЗУ Про управління відходами та жодним чином не є підтвердженою технічно чи ЗУ Про публічні закупівлі! Видаліть дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів було допущено технічну помилку. Враховуючи зазначене, нами будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію в цій частині.
Дата відповіді: 02.05.2024 15:43
Відповідь надана

Видаліть обмежуючу вимогу!

Номер: 1c41f152e3e442a99f5fcc4b434ba8f1
Дата опублікування: 29.04.2024 09:24
Опис: Вимога: Надати у складі тендерної пропозиції скан-копію ситуативної карти-схеми розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, що підтверджує наявність приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує об’єкт оброблення небезпечних відходів. До відома уповноваженої особи Замовника - згідно ліцензійних умов процес отримання ліцензії з управління небезпечними відходами суб"єкт господарювання проходить перевірку відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії (ліцензіата) технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам та отримує Акт про це як підтвердження. Окрім того, кінцевим результатом оформлення ліцензії є наказ про видачу ліцензії + додаток до нього. Замовник не має права вимагати документ, який не передбачено законодавством вимагати! Замовник не є уповноваженим органом вимагати будь-які документи, які свідчать про процес оформлення ліцензії згідно ЗУ Про управління відходами та відповідних ліцензійних умов! Просимо не обмежувати нашу участь даною вимогою!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:03
Відповідь надана

2 печі - обмежуюча вимога від замовника!

Номер: ab9eb5b0a7c848629f0ad850e9f8d426
Дата опублікування: 29.04.2024 09:23
Опис: Вимога: 1.4. Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної/орендованої сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп. Дискримінаційна вимога, де вимагати 2 печі чи, 125 печей - цілком не логічно, дискримінаційно! Видаліть обмежуючу вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:00
Відповідь надана

Розберіться, будь-ласка, з адекватністю ваших вимог і видаліть обмежуючу вимогу!

Номер: bcb143f84c7848729b8c52d64392742e
Дата опублікування: 29.04.2024 09:12
Опис: Вимога: Документ, що підтверджує невикористання матеріально-технічної бази іншим суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність (Акт здійснення уповноваженими особами Міндовкілля перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії (ліцензіата) технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам). Згідно статті 19 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству, а відповідно до частини другої статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Тільки ми - суб'єкт господарювання, який надає послуги з управління небезпечними відходами - маємо право вирішувати надавати послуги з використання чи невикористання матеріально-технічної бази іншим суб’єктом господарювання чи ні! Ви не маєте права обмежувати нас в нашій господарській діяльності вказаною вимогою! Також Акт здійснення уповноваженими особами Міндовкілля перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії (ліцензіата) технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам не є доказом невикористання матеріально-технічної бази іншим суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність! Розберіться, будь-ласка, з адекватністю ваших вимог і видаліть обмежуючу вимогу!
Відповідь: Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, в п. 21 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами від 5 грудня 2023 р. № 1278 встановлено, що забороняється використання матеріально-технічної бази, яка на підставі права власності або відповідно до договору оренди використовується іншим суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність. Враховуючи зазначене, Замовник торгів вважає, що дана вимога не суперечить чинному законодавству України, відтак, задля підтвердження не використання матеріально-технічної бази, яка на підставі права власності або відповідно до договору оренди використовується іншим суб’єктом господарювання, є необхідність надати відповідні документи.
Дата відповіді: 02.05.2024 15:58