-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фapби
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період уточнення:
26.04.2024 14:07 - 01.05.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо надання довідки з залишком коштів
Номер:
080033a06e2f40b19505a7656792d633
Дата опублікування:
30.04.2024 14:10
Опис:
Замовником в тендерній документації в розділі "Інструкція з підготовки тендерної документації" пунктом 6 визначена вимога надати надати довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі з метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару.
Зазначаємо, що учасниками закупівлі можуть бути не лише посередники, які для участі перекупляють товар, а й виробники, які мають товар на складах та власні ресурси для його доставки. Тому дана вимога щодо надання такої довідки з банку АБСОЛЮТНО НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНОГО ТА НАЛЕЖНОГО ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ.
До того ж Додатком 3 Замовник визначив кваліфікаціні критерії , серед яких - наявність фінансової спроможності яка підтверджується фінансовою звітністю.
У зв'язку з вищезазначеним, просимо прибрати вимогу ЩОДО надання довідки з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином Замочник зможе дотримуватися принципів публічних закупіель.
Відповідь:
Вимогу тендерної документації щодо надання довідки з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі затверджено з метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, тільки Замовник має право визначати та встановлювати вимоги до учасників тендерів.
Дата відповіді:
01.05.2024 12:49
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
2cb9c49f3b1f463a8c8eb00d46b4fec8
Дата опублікування:
29.04.2024 18:41
Опис:
Доброго дня
Шановний замовнику!
Просим викласти тендерну документацію у форматі word документу. Просимо для того щоб полегшити учасникам опрацьовувати тендерну документацію
Сподіваємося на розуміння
Відповідь:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами)): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.». З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена у машинозчитувальному форматі, тобто форматі, структурованому таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Дата відповіді:
01.05.2024 12:49