-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з харчування
Завершена
1 360 330.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 801.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 801.65 UAH
Період уточнення:
25.04.2024 11:44 - 02.05.2024 00:00
Відповідь надана
щодо відповіді
Номер:
3c9f5ac7852f463cbc9fae22302dd3e4
Дата опублікування:
26.04.2024 11:53
Опис:
Дякуємо за відповідь. Тепер все зрозуміло. Звісно, всі думають в першу чергу про дітей. Проте, звернення стосувалося НЕ гарантії "надання послуг з харчування надаватимуться з дотриманням норм законодавства" (з цим все зрозуміло), а САМЕ того, що "організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника". Тому потенційного учасника цікавило можливість реального доступу на харчоблок та їдальню Замовника. От і все. Мова була саме про це. Проте, повідомляємо, що у разі якщо під час укладення договору виявиться, що доступу до приміщення (харчоблоку та/або їдальні) Замовника немає (бо укладено договір оренди із підприємством, яке не допускатиме нового виконавця до приміщень), проти уо буде порушено і адміністративну відповідальність (за висновком ДАСУ), і кримінальну справу (за словживання службовим становищем) за неправдиві роз'яснення. Майте на увазі.
Відповідь:
Дякуємо за звернення по закупівлі
Дата відповіді:
26.04.2024 12:00
Відповідь надана
щодо місця надання послуг
Номер:
d66806de65994a858ca7c125393bd036
Дата опублікування:
26.04.2024 10:54
Опис:
Дякуємо за внесення змін до ТД, Проте, просимо конкретно надати відповідь ЧИ ПЕРЕБУВАЄ ХАРЧОБЛОК УЧАСНИКА В ОРЕНДІ наразі та до кінця 2024 року (протягом строку виконання договору, який буде укладено по даній закупівлі)? Так як ви в ТД НЕ деталізуєте, що переможцю буде передано харчоблок в оренду (як це зазвичай роблять замовники за даним предметом закупівлі). При цьому ви вимагаєте надати : гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника, з дотриманням вимог законодавства, де будуть надаватися послуги. Яким чином учасник зможе організувати харчування в їдальні та харчоблоці, якщо вони передані в оренду комусь іншому???
Відповідь:
Шановні!
"ЧИ ПЕРЕБУВАЄ ХАРЧОБЛОК УЧАСНИКА В ОРЕНДІ" - відповідь була зазначена вижче! Повторюємося - Ні, не перебуває!
По друге, якщо ви НЕ бажаєте брати участь в закупівлі, навіщо ця переписка? Якщо так - будь ласка! В першу чергу потрібно подумати про харчування ДІТЕЙ!!! Щодо вимог ТД Ви гарантуєте, що надання послуг з харчування надаватимуться з дотриманням норм законодавства! Про що мова? Що взагалі відбувається?
Дата відповіді:
26.04.2024 11:19
Відповідь надана
щодо оренди
Номер:
adb6fd5c897a433d9b039af71e653d91
Дата опублікування:
26.04.2024 09:47
Опис:
Замовнику, якщо у вас укладено договір оренди харчоблоку зі строком до кінця року, ми не будемо тратити сили та час для участі у вашій закупівлі.Невже важко дати вичерпну відповідь?
Відповідь:
Ні. Якщо є бажання брати участь, будь ласка
Дата відповіді:
26.04.2024 10:25
Відповідь надана
щодо дій
Номер:
6bab026da4164a63a177f4b844acc2c1
Дата опублікування:
26.04.2024 09:44
Опис:
Шановний замовнику, вам недостатньо адміністративної відповідальності тут UA-2023-12-25-012661-a? Персональні дані вже на запит ДАСУ надали ж?) Приведіть ТД у відповідність, видаливши цей паспорт, інакше дана закупівля буде оскаржена до АМКУ та повідомлено ДАСУ та ЗМІ яким чином в Прилуках відувається "дотримання законності" під час проведення закупівель.
Відповідь:
Дивіться уважно, до тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
26.04.2024 10:23
Відповідь надана
ЩОДО ПАСПОРТУ ХАРЧОБЛОКУ
Номер:
21c9ce35b78d49329d565fc7ad026d2d
Дата опублікування:
26.04.2024 09:41
Опис:
Шановний замовнику, ви вкзуєте: паспорт харчоблоку закладу освіти виготовляється потенційним Учасником закупівлі, погоджується уповноваженими особами Держпродспоживслужби та погоджується керівником Замовника. ПИТАННЯ6 1) вкажіть норму зкону і якого деталізує описану вами процедуру; 2)для чого всім учасникам робити цей документ на етапі прийому пропозицій, знайомитися із Замовником, що виключає об'єктивність?
Відповідь:
До тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
26.04.2024 10:22
Відповідь надана
ЩОДО ПАСПОРТУ. ЗАКУПІВЛЯ ПІД ОДНОГО УЧАСНИКА. ПОВІДОМЛЯЄМО ПРО ЦЕ ДАСУ
Номер:
33b96c9016904a1daf0e473500f2582e
Дата опублікування:
26.04.2024 09:39
Опис:
Щановний замовнику, питання стояло: 1) чи перебуває харчоблок Замовника наразі у оренді, якщо так - просимо чітко вказати строк такої оренди (можливо, раптом укладений договір оренди із Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» і в інших учасників взагалі не має можливості потрапити на харчоблок Замовника)? Ви даєте відповідь перебування майна Замовника в оренді станом на 25.04.2024 немає жодного відношення до даної закупівлі. ВИ НЕ НАДАЛИ ВІДПОВІДЬ НА ПОСТАВЛЕНЕ ПИТАННЯ. ПОЯСНИМО ЯКИМ ЧИНОМ: ЯКЩО ВИ ПЕРЕДАЛИ В ОРЕНДУ ХАРЧОБЛОК ЗІ СТРОКОМ ДІЇ ДОГОВОРУ ДО КІНЦЯ РОКУ, ЯКИМ ЧИНОМ, ІНШИЙ УЧАСНИК ЗМОЖЕ ПОТРАПИТИ НА ХАРЧОБЛОК, ЯКИЙ ОРЕНДУЄТЬСЯ ІНШИМ УЧАСНИКОМ ТА НАДАВАТИ ТАМ ПОСЛУГИ,У РАЗІ ПЕРЕМОГИ В ЗАКУПІВЛІ?????
Відповідь:
До тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
26.04.2024 10:21
Відповідь надана
щодо місця надання послуг
Номер:
465bd31a725e4ed48f50e3849033cd1e
Дата опублікування:
25.04.2024 12:29
Опис:
Відповідно до вимог ТД: надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника, з наданням КОПІЇ ПАСПОРТУ харчоблоку де будуть надаватися послуги. Просимо деталізувати: 1) чи перебуває харчоблок Замовника наразі у оренді, якщо так - просимо чітко вказати строк такої оренди (можливо, раптом укладений договір оренди із Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» і в інших учасників взагалі не має можливості потрапити на харчоблок Замовника)? 2)чи буде передано харчоблок замовника в оренду учаснику після укладення договору? 3) де учасник повинен взяти паспорт харчоблоку аби подати його в складі пропозиції? Просимо надати вичерну відповідь на кожне із поставлених питань, так як в інакшому випадку вони стануть предметом розгляду АМКУ та ДАСУ.
Відповідь:
По другому питанню:
По перше, перебування майна Замовника в оренді станом на 25.04.2024 немає жодного відношення до даної закупівлі.
По друге, передача комунального майна в оренду здійснюється в порядку визначеному Законом України «Про оренду державного та комунального майна».
В третє, паспорт харчоблоку закладу освіти виготовляється потенційним Учасником закупівлі, погоджується уповноваженими особами Держпродспоживслужби та погоджується керівником Замовника.
Дата відповіді:
26.04.2024 07:59
Відповідь надана
щодо меню
Номер:
8c1a3553cfbf439eabd3c5f210cee95e
Дата опублікування:
25.04.2024 12:23
Опис:
Відповідно до вимог ТД вимагається подання: примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах ДОШКІЛЬНОЇ освіти, учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби(згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305). Шановний Замовнику, яке відношення мають заклади дошкільної освіти до предмету договору, який буде укладено за результатами даної закупівлі? Вимагаємо внести зміни в тД.
Відповідь:
По першому питанню будуть внесені відповідні зміни до ТД
Дата відповіді:
26.04.2024 07:56