• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з харчування

Завершена

1 360 330.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 801.65 UAH
Період уточнення: 25.04.2024 11:44 - 02.05.2024 00:00
Відповідь надана

щодо відповіді

Номер: 3c9f5ac7852f463cbc9fae22302dd3e4
Дата опублікування: 26.04.2024 11:53
Опис: Дякуємо за відповідь. Тепер все зрозуміло. Звісно, всі думають в першу чергу про дітей. Проте, звернення стосувалося НЕ гарантії "надання послуг з харчування надаватимуться з дотриманням норм законодавства" (з цим все зрозуміло), а САМЕ того, що "організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника". Тому потенційного учасника цікавило можливість реального доступу на харчоблок та їдальню Замовника. От і все. Мова була саме про це. Проте, повідомляємо, що у разі якщо під час укладення договору виявиться, що доступу до приміщення (харчоблоку та/або їдальні) Замовника немає (бо укладено договір оренди із підприємством, яке не допускатиме нового виконавця до приміщень), проти уо буде порушено і адміністративну відповідальність (за висновком ДАСУ), і кримінальну справу (за словживання службовим становищем) за неправдиві роз'яснення. Майте на увазі.
Відповідь: Дякуємо за звернення по закупівлі
Дата відповіді: 26.04.2024 12:00
Відповідь надана

щодо місця надання послуг

Номер: d66806de65994a858ca7c125393bd036
Дата опублікування: 26.04.2024 10:54
Опис: Дякуємо за внесення змін до ТД, Проте, просимо конкретно надати відповідь ЧИ ПЕРЕБУВАЄ ХАРЧОБЛОК УЧАСНИКА В ОРЕНДІ наразі та до кінця 2024 року (протягом строку виконання договору, який буде укладено по даній закупівлі)? Так як ви в ТД НЕ деталізуєте, що переможцю буде передано харчоблок в оренду (як це зазвичай роблять замовники за даним предметом закупівлі). При цьому ви вимагаєте надати : гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника, з дотриманням вимог законодавства, де будуть надаватися послуги. Яким чином учасник зможе організувати харчування в їдальні та харчоблоці, якщо вони передані в оренду комусь іншому???
Відповідь: Шановні! "ЧИ ПЕРЕБУВАЄ ХАРЧОБЛОК УЧАСНИКА В ОРЕНДІ" - відповідь була зазначена вижче! Повторюємося - Ні, не перебуває! По друге, якщо ви НЕ бажаєте брати участь в закупівлі, навіщо ця переписка? Якщо так - будь ласка! В першу чергу потрібно подумати про харчування ДІТЕЙ!!! Щодо вимог ТД Ви гарантуєте, що надання послуг з харчування надаватимуться з дотриманням норм законодавства! Про що мова? Що взагалі відбувається?
Дата відповіді: 26.04.2024 11:19
Відповідь надана

щодо оренди

Номер: adb6fd5c897a433d9b039af71e653d91
Дата опублікування: 26.04.2024 09:47
Опис: Замовнику, якщо у вас укладено договір оренди харчоблоку зі строком до кінця року, ми не будемо тратити сили та час для участі у вашій закупівлі.Невже важко дати вичерпну відповідь?
Відповідь: Ні. Якщо є бажання брати участь, будь ласка
Дата відповіді: 26.04.2024 10:25
Відповідь надана

щодо дій

Номер: 6bab026da4164a63a177f4b844acc2c1
Дата опублікування: 26.04.2024 09:44
Опис: Шановний замовнику, вам недостатньо адміністративної відповідальності тут UA-2023-12-25-012661-a? Персональні дані вже на запит ДАСУ надали ж?) Приведіть ТД у відповідність, видаливши цей паспорт, інакше дана закупівля буде оскаржена до АМКУ та повідомлено ДАСУ та ЗМІ яким чином в Прилуках відувається "дотримання законності" під час проведення закупівель.
Відповідь: Дивіться уважно, до тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді: 26.04.2024 10:23
Відповідь надана

ЩОДО ПАСПОРТУ ХАРЧОБЛОКУ

Номер: 21c9ce35b78d49329d565fc7ad026d2d
Дата опублікування: 26.04.2024 09:41
Опис: Шановний замовнику, ви вкзуєте: паспорт харчоблоку закладу освіти виготовляється потенційним Учасником закупівлі, погоджується уповноваженими особами Держпродспоживслужби та погоджується керівником Замовника. ПИТАННЯ6 1) вкажіть норму зкону і якого деталізує описану вами процедуру; 2)для чого всім учасникам робити цей документ на етапі прийому пропозицій, знайомитися із Замовником, що виключає об'єктивність?
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді: 26.04.2024 10:22
Відповідь надана

ЩОДО ПАСПОРТУ. ЗАКУПІВЛЯ ПІД ОДНОГО УЧАСНИКА. ПОВІДОМЛЯЄМО ПРО ЦЕ ДАСУ

Номер: 33b96c9016904a1daf0e473500f2582e
Дата опублікування: 26.04.2024 09:39
Опис: Щановний замовнику, питання стояло: 1) чи перебуває харчоблок Замовника наразі у оренді, якщо так - просимо чітко вказати строк такої оренди (можливо, раптом укладений договір оренди із Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» і в інших учасників взагалі не має можливості потрапити на харчоблок Замовника)? Ви даєте відповідь перебування майна Замовника в оренді станом на 25.04.2024 немає жодного відношення до даної закупівлі. ВИ НЕ НАДАЛИ ВІДПОВІДЬ НА ПОСТАВЛЕНЕ ПИТАННЯ. ПОЯСНИМО ЯКИМ ЧИНОМ: ЯКЩО ВИ ПЕРЕДАЛИ В ОРЕНДУ ХАРЧОБЛОК ЗІ СТРОКОМ ДІЇ ДОГОВОРУ ДО КІНЦЯ РОКУ, ЯКИМ ЧИНОМ, ІНШИЙ УЧАСНИК ЗМОЖЕ ПОТРАПИТИ НА ХАРЧОБЛОК, ЯКИЙ ОРЕНДУЄТЬСЯ ІНШИМ УЧАСНИКОМ ТА НАДАВАТИ ТАМ ПОСЛУГИ,У РАЗІ ПЕРЕМОГИ В ЗАКУПІВЛІ?????
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді: 26.04.2024 10:21
Відповідь надана

щодо місця надання послуг

Номер: 465bd31a725e4ed48f50e3849033cd1e
Дата опублікування: 25.04.2024 12:29
Опис: Відповідно до вимог ТД: надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та надання послуг з харчування в їдальні навчального закладу Замовника, з наданням КОПІЇ ПАСПОРТУ харчоблоку де будуть надаватися послуги. Просимо деталізувати: 1) чи перебуває харчоблок Замовника наразі у оренді, якщо так - просимо чітко вказати строк такої оренди (можливо, раптом укладений договір оренди із Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» і в інших учасників взагалі не має можливості потрапити на харчоблок Замовника)? 2)чи буде передано харчоблок замовника в оренду учаснику після укладення договору? 3) де учасник повинен взяти паспорт харчоблоку аби подати його в складі пропозиції? Просимо надати вичерну відповідь на кожне із поставлених питань, так як в інакшому випадку вони стануть предметом розгляду АМКУ та ДАСУ.
Відповідь: По другому питанню: По перше, перебування майна Замовника в оренді станом на 25.04.2024 немає жодного відношення до даної закупівлі. По друге, передача комунального майна в оренду здійснюється в порядку визначеному Законом України «Про оренду державного та комунального майна». В третє, паспорт харчоблоку закладу освіти виготовляється потенційним Учасником закупівлі, погоджується уповноваженими особами Держпродспоживслужби та погоджується керівником Замовника.
Дата відповіді: 26.04.2024 07:59
Відповідь надана

щодо меню

Номер: 8c1a3553cfbf439eabd3c5f210cee95e
Дата опублікування: 25.04.2024 12:23
Опис: Відповідно до вимог ТД вимагається подання: примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах ДОШКІЛЬНОЇ освіти, учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби(згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305). Шановний Замовнику, яке відношення мають заклади дошкільної освіти до предмету договору, який буде укладено за результатами даної закупівлі? Вимагаємо внести зміни в тД.
Відповідь: По першому питанню будуть внесені відповідні зміни до ТД
Дата відповіді: 26.04.2024 07:56