-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з харчування
Завершена
1 360 330.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 801.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 801.65 UAH
Період оскарження:
25.04.2024 11:44 - 02.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога на незаконне визначення переможця, опис у прикріпленому файлі
Номер:
79f5b77b6ccc4354a0cf6194b9647b4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-25-004291-a.c1
Назва:
вимога на незаконне визначення переможця, опис у прикріпленому файлі
Вимога:
вимога на незаконне визначення переможця, опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Прилуки 7.pdf 10.05.2024 14:05
Дата подачі:
10.05.2024 14:05
Вирішення:
Відповідно п.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику, пропозиція якого відхилена не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі не було застосовано.
За результатами аукціону, який відбувся 06.05.2024 року за процедурою закупівлі UA-2024-04-25-004291-a, пропозиція Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» була визнана, як найбільш економічно вигідною, а саме: 1230067,20 грн. Тому:
1. Учасником закупівлі Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» на виконання вимог тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації), було надано довідку в довільній формі (1. Довідка про обладнання МТБ, 1.1 Матеріально технічна база 1 та довідка 1.2 Матеріально технічна база 2).
В довідці про обладнання МТБ зазначено, про документ який підтверджує наявність, а саме видаткові накладні.
Крім того, згадана довідка містить посилання на документальне підтвердження, а саме видаткові накладні.
Файл «1.1 Матеріально технічна база 1.pdf» та файл «1.2 Матеріально технічна база 2.pdf» містять видаткові накладні, які підтверджують право власності на перераховану у довідці файл «1 Довідка про обладнання МТ.pdf» матеріально технічну базу та обладнання.
Вказані документи є достатніми для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.
Також, тендерна документація Замовника не містить зразок форми довідки, яку необхідно подати у складі пропозиції.
2. Додаток 2 до Тендерної документації Замовника містить вимогу щодо подання «довідки (інформації) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором».
На виконання вказаної вимоги Учасником Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» надано скан копію Договору № 3 від 17 січня 2024 року.
Так, відповідно до пункту 1.1 вказаного Договору предметом Договору є надання платних послуг згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», проведення дезінфекції автотранспорту. Дезінфекційній обробці підлягає дві одиниці автотранспорту площею 21 м2.
Також, Учасником надано скан копію Акту виконаних робіт (наданих послуг) № 21-14.5/255 від 26.04.2024.
Умовами тендерної документації не встановлено примірних форм надання перерахованих документів.
Крім того, тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення Акту виконаних робіт (наданих послуг).
На думку Замовника, надання вказаних документів є достатніми для підтвердження виконання Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» кваліфікаційних вимог Замовника.
3. Додаток 2 до Тендерної документації Замовника містить вимогу щодо подання «надати примірне чотиритижневе сезонне меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305).
При цьому, Додаток 2 до Тендерної документації Замовника містить Віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 Прилуцької міської ради Чернігівської областідля проведення розрахунку на 2024 рік, зокрема для учнів у закладу відпочинку, утвореного у закладі:
- сніданки, вікова група 11-14 років – 60 дітей, 14 днів або 100% від річної норми днів відпочинкової зміни (згідно Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»);
- обіди, вікова група 11-14 років – 60 дітей, 14 днів або 100% від річної норми днів відпочинкової зміни (згідно Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»).
Враховуючи, що в літку навчання учнів не здійснюється, Учасник повинен забезпечити надання послуг з харчування учням у закладу відпочинку, утвореного у закладі термін надання вказаних послуг 14 днів.
Згідно п.4, статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту «Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.»
Отже, структура навчального року 2023-2024 закладу освіти затверджена рішенням педагогічної ради (протокол №2 від 30.08.2023), який є в загальному доступі на офіційному сайті ліцею 7 (http://school7.org).
Таким чином, Учасником – Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» правомірно надано файл «13.6 Меню літо.pdf» який містить меню на три тижні, оскільки відповідно до вимог Тендерної документації саме такий період харчування на літній період встановлено Замовником.
Враховуючи викладене вимога Учасника - ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено