• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для дому (шафи для зберігання одягу, тумбочки, меблі для кухні)

Завершена

1 040 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2024 09:09 - 30.04.2024 00:00
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: d9dd24fead7c408ba0503bff2737e7f6
Дата опублікування: 25.04.2024 16:01
Опис: Шановний Замовник! Вивчивши детально тендерну документацію, а саме Додаток 1 до тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, нами було виявлено встановлення дискримінаційних та таких, що порушують права потенційних учасників, вимог, з огляду на наступне. Вимоги Замовника щодо необхідності надання Протоколів випробувань металевих труб, фарби порошкової, ДСП, ХДФ, крайки ПВХ, HPL та фурнітури на відповідність вимогам НРБУ-97 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів, а також надання Протоколів, що підтверджують відповідність товару, діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ 4414:2005 є не спів розмірними та дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників. З цього вбачається, що Замовник умисно діє в інтересах виключно одного учасника. Такі дії Замовника, суперечать принципам добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників і рівного ставлення до них (стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію з метою забезпечення прозорості та відкритості проведення закупівлі та надати можливість підтвердження запропонованого товару технічним вимогам, шляхом надання СЕРТИФІКАТІВ.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення, однак повідомляємо наступне. В Додатку 1 тендерної документації зазначені всі технічні , якісні та кількісні характеристики відповідно до оголошеного предмета закупівлі. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, зазначено, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, на виконання Закону, нами в тендерній документації було встановлено зокрема такі вимоги як: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього, виданого на ім’я виробника меблів. Сертифікат має підтверджувати відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ 4414:2005. Сертифікат відповідності та протоколи до нього повинні бути видані акредитованими НААУ органами з сертифікації. Замовником, було конкретизовано відповідно до ч.5 ст. 23 Закону, які саме сертифікати повинні підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ 4414:2005 – стандарти, які діють в Україні, визначені технічні, якісні характеристики в предметі закупівлі, які закуповуються нами, були проаналізовані та складені нами саме у відповідності до цих стандартів. Також, звертаємо увагу, що нами не вимагалось окремо надавати протоколи, що підтверджують відповідність товару, діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ 4414:2005, як ви зазначаєте у зверненні. На підставі протоколів випробувань видаються сертифікати. Тому, визначені нами вимоги жодним чином не обмежують ні конкуренцію ні є такими, які визначаються дискримінаційними, оскільки, вставлення дискримінаційних вимог порушує задекларовані в ст. 5 Закону, основоположні принципи проведення публічних закупівель. Щодо надання Протоколів випробувань металевих труб, фарби порошкової, ДСП, ХДФ, крайки ПВХ, HPL та фурнітури на відповідність вимогам НРБУ-97 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів , повідомляємо, що регламенти цієї групи спрямовані на зменшення доз хронічного опромінення людини від техногенно-підсилених джерел природного походження в побуті та на виробництві. Також, НРБУ-97 є основним державним документом, що встановлює систему радіаційно-гігієнічних регламентів для забезпечення прийнятних рівнів опромінення як для окремої людини, так і суспільства взагалі. Саме тому, закуповуючи товари, які є предметом закупівлі, ми повинні переконатись в тому, що пропоновані учасниками товари є безпечними та можуть використовуватися великою кількістю людей та не завдавати шкідливого впливу. Вимоги, які містяться в Додатку 1 тендерної документації є абсолютно обґрунтованими та таким, що відповідають нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 29.04.2024 13:29