• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для дому (шафи для зберігання одягу, тумбочки, меблі для кухні)

Завершена

1 040 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 6 000.00 UAH
Номер: fe1dca57d8b0406bb43f9157c368ec0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 13.05.2024 11:15 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2024 № 38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 13.05.2024 № 38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-04-25-000709-a 25.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення 3, 6, 11, 12 пункту 47 Особливостей, абзаців восьмого, дев’ятого пункту 28 Особливостей, частини третьої статті 17 Закону, статті 16 Закону та пункту 48 Особливостей, абзацам 3,6,7 підпункту 1, абзацам 2,4,6 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також підпункту 2 пункту 45 Особливостей, абзацу два пункту 46 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону, абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Генсіцька Христина Михайлівна встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Коломийського педагогічного фахового коледжу Івано-Франківської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24 квітня 2024 року № ВТ-М/2 (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Генсіцька Христина Михайлівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2024 №ВТ-М/3, повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2024, договір про закупівлю від 15.05.2024 №10 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 16.05.2024 та від 21.05.2024 року. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у Додатку 4 до ТД зазначено, що: 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Однак, відповідно до підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. На порушення частини третьої статті 17 Закону та абзацу восьмого пункту 28 Особливостей Замовником в ТД не зазначено способу надання документів для переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та пунктом 47 Особливостей. Також, на порушення вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено умови щодо способу підтвердження відповідності об’єднання учасників, установленим підставам визначеним пунктом 47 Особливостей. У Додатку №3 до ТД Замовник зазначив перелік документів, які вимагає від учасника процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, який не відповідає статті 16 Закону та пункту 48 Особливостей. На порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей, Замовником у підпункті 6.4 пункту 6 розділу III ТД та у Додатку №4 до ТД передбачено вимогу про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених частиною другою статті 17 Закону (абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей). Замовник у підпункті 5.1 пункту 5 розділу V ТД зазначив підстави для відхилення тендерних пропозицій, зокрема, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, коли Учасник процедури закупівлі: «є юридичною особою – резидентом російської федерації/республіки білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом російської федерації/республіки білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”)», які не відповідають підставам для відхилення тендерних пропозицій зазначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Отже, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. Також, у пункті 5 «Відхилення Тендерних пропозицій» розділу V ТД Замовником передбачено підстави для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають абзацам 3,6,7 підпункту 1, абзацам 2,4,6 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також підпункту 2 пункту 45 Особливостей, абзацу два пункту 46 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. На порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». У підпункті 6.4 пункту 6 Розділу III ТД Замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти Договір про Закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (згідно з Додатком № 4 до Тендерної документації)». Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможцем ФОП Генсіцька Христина Михайлівна не надано замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 Закону (згідно з Додатком № 4 до Тендерної документації) та зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель . У підпункті 5.3 пункту 5 Розділу V ТД Замовник визначив, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в Тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з врахуванням умов визначених Особливостями. Також, у Додатку № 4 до ТД Замовник зазначив, що у разі ненадання Переможцем в зазначені строки визначених документів, Замовник відхиляє Тендерну пропозицію такого Учасника. Таким чином, на порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Генсіцька Христина Михайлівна через те, що переможець процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та у підпунктах 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2024 року через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Генсіцька Христина Михайлівна за ненадання вищевказаних документів. Замовником 21.05.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП Генсіцька Христина Михайлівна.
Період усунення порушень: 23.05.2024 15:05 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2024 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) оприлюднюємо інформацію про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: згідно з частиною 2 статті 188 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV ФОП Генсіцька Христина Михайлівна надіслано пропозицію про розірвання договору. Сторони договору дійшли взаємної згоди про його розірвання, про що буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Закону та згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. На підставі частини 1 статті 149 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII від уповноваженої особи та службових осіб зажадано письмові пояснення.
Дата публікації звіту: 29.05.2024 12:48

Запити/Пояснення