• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

2 991 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 959.50 UAH
Період уточнення: 23.04.2024 11:46 - 24.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо вимоги надання сертифікатів

Номер: 662634000176408e803442390e519fb0
Дата опублікування: 02.05.2024 17:46
Опис: Добрий день! Додатком 3 до тендерної документації передбачено ряд дискримінаційних вимог до умов підтвердження Учасниками відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічним вимогам зазначеним Замовником, які виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, в тому числі безпосередньо виробників. Зокрема, пунктом 2.3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасниками на кожну позицію запропонованого еквівалентного товару сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, що стосується екологічного маркування, водночас пунктом 2.7 Додатку 3 передбачено надання сертифікату ISO 14001, що також стосується екологічної безпеки. Отримання таких сертифікатів для участі в певному тендері є довготривалим та вартісним процесом, що унеможливлює подати тендерну пропозицію багатьом учасникам, окрім тих, хто мав змогу раніше підготувати дані документи. Водночас, пунктом 2.8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником сертифікату ISO 22000, що видані виробнику органом з сертифікації на запропонований товар. Проте сертифікат ISO 22000 стосується області харчової безпеки, що ніяк не стосується предмету закупівлі, а саме – лакофарбових матеріалів. Те ж стосується і медичних критеріїв безпеки, що зазначені у технічних характеристиках до предмету закупівлі, а саме: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів, Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів, Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів. Дані показники не передбачені для лакофарбових матеріалів. Існує інструкція із застосування даної продукції та правила дотримання техніки безпеки, в яких передбачені заходи безпеки при використанні продукту та перестороги у разі потрапляння на шкіру. Хочемо наголосити, що вимога Замовника щодо надання значної кількості сертифікатів, інформація в яких не є кваліфікаційними критеріями чи технічними характеристиками товару, є дискримінаційною, оскільки є практика рішення АМКУ щодо аналогічної ситуації у відкритих торгах. У зв’язку з вищезазначеним, з метою уникнення повторного блокування процедури через можливу додаткову скаргу до АМКУ, просимо виключити вимогу щодо надання вищевказаних сертифікатів та вимоги щодо медичних критеріїв безпеки та їх підтвердження. Сподіваємося на розуміння Замовника!
Відповідь: Відповідь: 1.на виконання вимог частини першої Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» - замовник вимагає підтвердження того, що продукція вважається безпечною, якщо вона відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством. На виконання вимог частини 3 Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами. Перелік таких гармонізованих національних стандартів формується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. Цей перелік станом на 1 січня щороку оприлюднюється шляхом його опублікування у друкованому медіа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації (у разі його відсутності - у друкованому медіа, визначеному цим органом) та шляхом розміщення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. ДСТУ ISO що зазначені в додатку 3 є державними стандартами України, гармонізованим з європейським стандартом та таким, що відповідають законодавству України та містяться у відкритому доступі. Технічна специфікація містить вичерпний перелік технічних характеристик, відповідно до яких учасники повинні запропонувати товари та список документів на їх підтвердження. Ніяких додаткових умов технічна специфікація замовника не містить. 2. Держа́вні саніта́рні но́рми, пра́вила, гігієні́чні нормати́ви (саніта́рні но́рми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил згідно САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНОго Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 220 та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
Дата відповіді: 03.05.2024 15:16
Відповідь надана

Щодо довідок про рахунки

Номер: ebf266ad65ef4a449a22270fedc39afe
Дата опублікування: 02.05.2024 15:04
Опис: Доброго дня! Просимо пояснити що має на меті Замовник, встановлюючи вимогу надання учасниками у своїх пропозиціях довідок з усіх обслуговуючих банків/банківських установ, в яких відкрито рахунок(ки) учасника, про наявність відкритих рахунків та відсутність або наявність в учасника заборгованості; та довідки виданої державною податковою інспекцією/службою України про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, або витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, окрім як обмеження кількості учасників та створення перешкод при підготовці учасниками тендерних пропозицій. Хочемо наголосити, що інформація про наявність чи відсутність рахунків у банках та їх кількість не є кваліфікаційним критерієм та ні про що не свідчить для Замовника. У зв’язку з вищезазначеним, просимо виключити п. 1.1.11 Розділу ІІІ з тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Відповідь: Встановлена вимога зумовлена тим, що Замовник хоче отримати інформацію про всі відкриті рахунки, оскільки учасник може приховувати наявність значної заборгованості по рахунках, що є суттєвим при оцінці його здатності на виконання робіт/надання послуг на умовах післяплати. Окрім того в тендерну документацію вже було внесено зміни та розширено вимоги як і до документального підтвердження, так і до строків надання документів. Так платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Державна податкова служба України не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до Порядку. Виходячи з зазначеного вище учасники можуть в термін не більше 1 дня зібрати весь пакет необхідних документів за цим пунктом. Відтак дані вимоги жодним чином не звужують коло учасників.
Дата відповіді: 03.05.2024 15:17
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 8ec6f991b4c84d4a95eb3abb002319d6
Дата опублікування: 02.05.2024 11:05
Опис: Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Відповідь: шановний учасник, дана постанова не стосується господарської діяльності безпосередньо замовника та публічних закупівель
Дата відповіді: 03.05.2024 15:18
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: c790777bca3d4c27b218c70fb7813c59
Дата опублікування: 02.05.2024 11:05
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Відповідь: відповідно до законодавства не є форс-мажором ситуація, коли постачальник (заявник на засвідчення форс-мажору) не виконує зобов’язання щодо поставки товару замовнику через відсутність на ринку сировини для його виготовлення або самого товару. Статтею 617 Цивільного кодексу України та статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що не вважаються обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), зокрема, недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, чи відсутність у боржника необхідних коштів.
Дата відповіді: 03.05.2024 15:36
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 0fe407bd03db4eda86312c712ae8eb58
Дата опублікування: 02.05.2024 11:04
Опис: У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.: 7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше десяти робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь: Відповідь: отримання листа на електронну адресу замовника також вважається повідомлення "письмовою формою"
Дата відповіді: 03.05.2024 15:19
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: de4aa33404474077aa0da88f897717d4
Дата опублікування: 02.05.2024 11:03
Опис: У п.6.2. зазначено, що У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 1 (одного) дня Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду, акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо). Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 6.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до пункту 6.2.: 6.2. У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% (семи відсотків) від вказаної вартості, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду/ акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо).
Відповідь: Відповідь: дана вимога встановлена відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України та не суперечить законодавству
Дата відповіді: 03.05.2024 15:39
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 7ff78261814841989cc18b6bbe4af41a
Дата опублікування: 02.05.2024 11:03
Опис: на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 120 к. днів згідно видаткових накладних. Шановний Замовник вважаємо, що відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів є необґрунтовано великим. Сторони знаходяться в умовах воєнного стану, економічної кризи, підвищення цін. Через зазначені обставини вартість продукції зростає, то відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів (4 місяці) є таким, що може нанести фінансових втрат Постачальнику. Просимо зменшити відтермінування оплати за поставлений товар до 60 календарних днів.
Відповідь: Відповідь: Зважаючи на те, що Замовник є неприбутковою бюджетною організаціє, фінансування якої залежить від рішень розпорядника бюджетних коштів, та враховуючи нестабільну ситуацію в країні дане право сприяє виконанню умов договору Замовником в частині здійснення оплати в залежності від реального фінансування.
Дата відповіді: 03.05.2024 15:52
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 1bbd9421aae44ab89ef0dc5f22903e60
Дата опублікування: 02.05.2024 11:02
Опис: У п.2.5. зазначено, що Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник. ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Гарантійного строку для експлуатації для ЛФМ не передбачено. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.5 проєкту договору: 2.5. Якщо протягом строку придатності товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Відповідь: Відповідь: ""Гарантійний термін" та "Гарантійний строк придатності" є тотожними за своєю суттю поняттями. В першу чергу замовника цікавить саме заміна неякісного товару, якщо такий буде виявлено під час, або вже після, поставки товару. Відтак замовник не вбачає необхідності для внесення змін до тендерної документації."
Дата відповіді: 03.05.2024 15:41
Відповідь надана

Щодо строків надання довідок

Номер: 29d6d776f3a540beaae2c650e634a997
Дата опублікування: 30.04.2024 14:38
Опис: Пунктами 1.1.10 та 1.1.11 встановлена вимог про надання довідок не більш ніж 10 денної давнини та не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. При цьому на закупівлю подано скаргу та сьогодні було внесено зміни, отже строки постійно змінюються і підтримувати актуальність документів неможливо. Прохання встановити фіксований строк чинності документів, наприклад не раніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 30.04.2024 15:34
Відповідь надана

Щодо довідки ДПС

Номер: e0dc3c5bc38f46b299ce613c647bc51f
Дата опублікування: 30.04.2024 14:33
Опис: Згідно з Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі -- Порядок), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 серпня 2015 No721 (із змінами) банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Контролюючим органом, який реєструє та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням є Державна податкова служба України. Порядком також передбачено, що платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Таким чином, чинними нормативно правовими актами встановлений порядок оперативного (протягом одного робочого дня) отримання інформації про всі відкриті платником податків рахунки у фінансових установах у вигляді витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України. Одночасно серед адміністративних послуг, які надають органи Державної податкової служби України, відсутня така послуга, як видача довідки з інформацією про відкриті рахунки платника податків. Просимо надати можливість надання альтернативного способу підтвердження наявності відкритих рахунків відповідно до законодавства.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 30.04.2024 15:34