• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

595 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 18 000.00 UAH
Період уточнення: 11.05.2018 16:31 - 17.05.2018 16:36
Відповідь надана

Щодо досвіду з охорони державної та комунальної власності

Номер: 8a56897967a84e6f9d630bfe08621a35
Дата опублікування: 15.05.2018 14:42
Опис: У пункті 6 додатку № 5 Ви встановлюєте вимогу: учасник повинен мати досвід з охорони державної та комунальної власності. На підставі чого Ви виокремлюєте ці дві форми власності? Куди поділася приватна? Чому Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити досвід в учасника лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між обслуговуванням Замовників державної або комунальної форми власності, та обслуговуванням Замовників приватного сектору? Це момент номер один. Надання охоронних послуг здійснюється виключно на підставі ліцензії МВС України (вимоги ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про охоронну діяльність»). Ліцензія надає право здійснювати послуги з охорони всіх державних, комунальних, приватних структур без винятку. Виключенням є охоронні послуги, які надаються виключно органами поліції на договірній основі за переліком затвердженим постановою КМ України «Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності» від 10 серпня 1993 року № 615 (зі змінами). В даному переліку відсутні такі об’єкти, як приміщення бібліотек. Тому Ви оперувати даним нормативно-правовим актом не можете. Це момент номер два. Отже, повертаємося до початку - Ваша вимога про досвід з охорони державної та комунальної власності є не просто безпідставною, але і незаконною. Саме тому ми вимагаємо привести Вашу документацію до норм чинного законодавства, не дискримінувати учасників та внести відповідні зміни!
Відповідь: Розглянувши ваше питання повідомляємо, що для підтвердження досвіду з надання охоронних послуг тендерною документацією вимагається надання учасником копії ліценції на провадження (здійснення) охоронної діяльності та довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори, предметом яких є охоронні послуги (п.1 додатку 1). Будь-яких обмежень щодо об’єктів охоронних послуг Замовником в тендерній документації не встановлено, а отже, у разі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з урахуванням вимог п. 1 додатку 1 тендерної документації, ваша тендерна пропозиція не буде відхилена з підстав, якщо предметом договорів була охорона приватних структур. Враховуючи викладене, необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді: 17.05.2018 17:20
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: 6af39fe08f514976b85cbabb8a80da5a
Дата опублікування: 15.05.2018 14:25
Опис: У додатку 1 Ви зазначаєте: для підтвердження вказаної у довідці інформації учасник повинен надати копії виконаних договорів (2016 та 2017 р.р.). Нам, як потенційним учасникам є незрозумілим: ми маємо надати ОДИН договір за 2016 або 2017 рік на власний вибір? Чи ми повинні надати ДВА договори: один - за 2016 та один - за 2017 роки. Просимо надати роз'яснення з приводу даного питання.
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідкою, складеною в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори, предметом яких є охоронні послуги із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, найменування, адреси контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Для підтвердження вказаної у довідці інформації учасник повинен надати копії виконаних договорів(2016 та 2017 р.р.). Отже, учасник надає договір (договори) за кожен вказаний рік – за 2016 та 2017.
Дата відповіді: 17.05.2018 17:19
Відповідь надана

щодо вимоги п.6 додатку 5 до тендерної документації

Номер: cc67349945d2419b8c9ef354b136f645
Дата опублікування: 14.05.2018 16:56
Опис: Доброго дня! Пунктом 6 додатку 5 до тендерної документації вимагається від учасників наявність права, згідно установчих документів (Статут) та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців забезпечувати охорону громадського порядку та безпеки у приміщенні бібліотеки відповідно до видів економічної діяльності. Надання охоронних послуг здійснюється виключно на підставі ліцензії МВС України (вимоги ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про охоронну діяльність»). Ліцензія надає право здійснювати послуги з охорони всіх державних, комунальних, приватних структур без винятку, в тому числі приміщень бібліотек. Виключенням є охоронні послуги які надаються виключно органами поліції на договірній основі за переліком затвердженим постановою КМ України «Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності» від 10 серпня 1993 року № 615 (зі змінами). В даному переліку відсутні такі об’єкти як приміщення бібліотек. Враховуючи викладене прошу надати роз’яснення якими документами окрім діючої ліцензії МВС України учасникам необхідно підтвердити наявність права забезпечувати охорону приміщення бібліотеки. Такі документи як Статут та Витяг з ЄДР права на забезпечення охорони об’єктів бібліотек не надають. Дякую.
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступне роз’яснення. Статтею 57 Господарського кодексу України встановлено, що Статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості, зокрема про його найменування, мету і предмет діяльності. На практиці суб’єкти господарювання передбачають у статутах різні види економічної діяльності, проте певні види є для них основними, інші допоміжними. Суб’єкти господарювання не обмежені у праві вносити зміни до статутів та змінювати предмет (вид) діяльності. В той же час, відповідно до законодавства Ліцензія на охоронну діяльність є безстроковою. Вимога Замовника щодо наявності в статуті та Витязі з Єдиного державного реєстру інформації про такий вид економічної діяльності як охоронні послуги зумовлена прагненням обрати серед учасників процедури закупівлі Учасника, для якого охоронна діяльність є одним з основних видів економічної діяльності, а отже такий Учасник має належний досвід та професійний персонал. Крім того, пунктом 3 додатка 1 Тендерної документації Замовником вимагається надати довідку про наявність в учасника матеріально-технічної бази, зокрема, про наявність спеціального форменого одягу. Згідно із ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов’язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами. Така ж вимога передбачена і п. 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Отже, вимога п. 6 додатка 5 Тендерної документації, встановлена Замовником з метою перевірки дотримання Учасниками норм законодавства.
Дата відповіді: 16.05.2018 17:05