• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

послуги охорони території та приміщень

закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у 2018 році

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2018 12:00 - 28.05.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо відповідності вимогам ГСТУ 78.11.001-98

Номер: 5414c4d9e7e94b8385c99d3f187cc4b5
Дата опублікування: 23.05.2018 17:13
Опис: Шановний замовнику, Ваша вимога (п.4.1. проекту договору) про відповідність вимогам ГСТУ 78.11.001-98 є неправомірною. Згідно пункту 5 даного ГСТУ Класифікація об’єктів, що охороняються має такий перелік: 5.1 Залежно від значимості, виду та концентрації матеріальних, історичних, культурних та інших цінностей, що зберігаються на об'єктах та в приміщеннях, що охороняються, ці об'єкти та приміщення розподіляються на три категорії (А,Б,В). 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщення категорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Як бачимо, Ваш об'єкт не входить в жодну категорію даного переліку, отже, прописана Вами вимога є безпідставною та незаконною. Також у згаданому Вами ГСТУ є вимоги щодо будівель, наприклад, грати або броньовані двері та інше, почитайте дані положення детальніше, і Ви самі зрозумієте, що Ваша будівля не є об'єктом на який поширюється дія даного ГСТУ. Взагалі є незрозумілим на підставі чого Ви прописали дану вимогу. Саме тому, враховуючи норми чинного законодавства України, вимагаємо від Вас прибрати дане положеня та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо про наступне. Положеннями пункту 4.1. проекту договору, що міститься в додатку №2 до тендерної документації встановлено, що технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Наголошуємо на тому, що зазначене положення проекту договору є вимогою до об’єкту охорони, а не до суб’єкта господарювання, який буде здійснювати охорону території та приміщень Київського міського пологового будинку №6. Окрім того, звертаємо увагу на диспозитивний характер зазначеного положення проекту договору, оскільки, у разі, якщо іншими нормативно-правовими актами України, аніж ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» встановлені інші вимоги до технічної укріпленості об’єкта, то положення норми ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» не застосовується.
Дата відповіді: 29.05.2018 11:49
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: f0aa3a1eca5f4705b5bcb5f1bfcf5925
Дата опублікування: 23.05.2018 14:34
Опис: Шановний замовнику, у Додатку № 3 Ви зазначаєте, що до складу послуг, які є предметом закупівлі входить: забезпечення цілодобового чергування на об’єкті охорони, у тому числі у святкові та вихідні дні; організація та забезпечення підтримки правопорядку на об’єкті охорони, спільно з Замовником та проведення заходів, направлених на виявлення і попередження порушення громадського порядку третіми особами на об’єкті. Забезпечення особистої безпеки працівників Замовника та відвідувачів від зазіхань третіх осіб на їх життя, здоров’я та майно, попереджати правопорушення, забезпечувати правопорядок та запобігати кризовим ситуаціям; не допущення на об’єкт охорони осіб, які знаходяться під впливом алкогольного сп’яніння чи наркотичних засобів; забезпечення дотримання встановлених правил пожежної безпеки на посту силами працівників охорони під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті, що охороняється, пожежі негайно повідомити про це в пожежну частину та відповідальних працівників Замовника. Вжиття всіх необхідних заходів щодо ліквідації пожежі, організація евакуації майна Замовника та його охорону; можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. Наявність груп швидкого реагування. Учасник повинен у разі виникнення позаштатної ситуації направити мобільну групу посилення для стабілізації ситуації з одночасним оповіщенням Замовника. Наявність можливості обладнання постів охорони засобами внутрішнього радіозв’язку та безкоштовною тривожною кнопкою з виведенням її на пульт централізованого спостереження і забезпечення оперативного реагування на її спрацювання, необхідних для виконання умов договору; забезпечення охоронців формою, спецзасобами та зв’язком. Тобто переважно йдеться про фізичну охорону об'єкта. Але, якщо подивитися Додаток № 2 та викладений у ньому проект договору, то у пункті 5.1. передбачено, що Виконавець зобов’язаний: 5.1.1. Забезпечити виконання послуг, передбачених цим договором, силами співробітників, екіпірованих форменим одягом та необхідними засобами самозахисту, не заборонені законодавством. 5.1.2 Здійснювати візуальне спостереження на об’єкті за діями третіх осіб. 5.1.3. Здійснювати візуальне спостереження за діями третіх осіб та працівників Замовника з метою попередження виносу матеріальних цінностей за межі об’єкту без належних документів. 5.1.4. У разі виявлення ознак правопорушень на об’єкті третіми особами вжити заходи щодо їх попередження та припинення. 5.1.5. Інформувати Замовника про факти правопорушень на об’єкті. 5.1.6. Вжити заходи для затримання особи, що скоїла правопорушення на об’єкті. 5.1.7. У разі затримання особи, що скоїла правопорушення на об’єкті, передати її правоохоронним органам. 5.1.8. В разі неможливості припинення правопорушення на об’єкті негайно повідомити про це територіальний орган внутрішніх справ та уповноважену особу Замовника. 5.1.9. У разі надходження на ПЦО сигналу про спрацювання сигналізації на об’єкті в період охорони: - негайно направити охоронця на об’єкт для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації; - сповістити Замовника або його уповноважену особу про спрацювання сигналізації на об’єкті з метою виявлення причин спрацювання сигналізації; - в разі виявлення слідів проникнення на об’єкт або спроб проникнення на об’єкт сповістити про це Замовника; - в разі виявлення на об’єкті будь-яких осіб вжити заходів щодо їх затримання та передачі правоохоронним органам; - забезпечити охорону майна на об’єкті після спрацювання сигналізації до прибуття на об’єкт Замовника. Тобто йдеться про спостереження. Виходить, що оприлюднений Вами договір більше підходить саме під послуги моніторингу ПЦС, аніж фізичну охорону. Тому просимо Вас узгодити ці пункти між собою. Також у пункті 4 проекту договору Ви вказуєте наступне: "ВИМОГИ ДО СТАНУ ТЕХНІЧНОЇ УКРІПЛЕНОСТІ ОБ'ЄКТА ТА ПРАВИЛА МАЙНОВОЇ БЕЗПЕКИ" 4.1. Технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Шановний замовнику, Ви ВЗАГАЛІ ЧИТАЛИ ДОКУМЕНТ, НА ЯКИЙ ВИ ПОСИЛАЄТЕСЬ??? У пункті 1.1. зазначено, що "ГСТУ встановлює порядок та спосіб забезпечення засобами механічного захисту об`єктів різних форм власності з метою протидії злочинним посяганням (несанкціонованому проникненню) під час їх проектування, будівництва, реконструкції та технічного переозброєння об`єктів, що підлягають передачі під охорону управлінням, відділам та відділенням Державної служби охорони при МВС України ( далі - підрозділи ДСО)". Тобто прописавши дану вимогу, Ви автоматично ОКРЕСЛИЛИ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть прийняти участь у закупівлі - лише Державна служба охорони. А отже, таким чином дискримінували учасників. Це - по-перше. Наступний момент: у Вас процедура відкритих торгів, а отже, вона відбудеться, якщо участь приймуть не менше 2х учасників. Це - по-друге. Далі: згідно Ваших вимог участь може приймати лише Державна служба охорони, уявімо, що є два учасники - Державні служби охорони з різних регіонів. В цьому випадку, згідно п.16 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" вони будуть виступати пов'язаними особами, тому що "перебувають під спільним контролем". А отже, така закупівля буде визнана такою, що не відбулась (з приводу пов'язаності державних служб охорони різних регіонів уже є прецедент та відповідне рішення Антимонопольного комітету України). І це - по-третє. Отже, сподіваємось, що Ви розглянете нашу обгрунтовану позицію та внесети зміни до проекту договору, прибравши пункт 4.1., а також переглянете в цілому Ваш проект договору, який не повністю відповідає предмету закупівлі. Просимо Вас не порушувати чинне законодавство, не дискримінувати учасників та не створювати видимість прозорої та відкритої процедури, а отже, змінити Вашу тендерну документацію!
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо про наступне. В рамках даної процедури закупівлі відбувається закупівля послуг х охорони території та приміщень Київського міського пологового будинку №6. Варто зауважити, що зазначені послуги мають комбінований характер, а саме поєднують забезпечення фізичної охорони території та приміщень Київського міського пологового будинку №6 та моніторинг таких об’єктів. Окрім того повідомляємо, що положеннями пункту 4.1. проекту договору, що міститься в додатку №2 до тендерної документації встановлено, що технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Наголошуємо на тому, що зазначене положення проекту договору є вимогою до об’єкту охорони, а не до суб’єкта господарювання, який буде здійснювати охорону території та приміщень Київського міського пологового будинку №6. Окрім того, звертаємо увагу на диспозитивний характер зазначеного положення проекту договору, оскільки, у разі, якщо іншими нормативно-правовими актами України, аніж ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» встановлені інші вимоги до технічної укріпленості об’єкта, то положення норми ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» не застосовується.
Дата відповіді: 29.05.2018 11:48
Відповідь надана

Щодо кількості постів та охоронців

Номер: 5ae4d9b6902f445e8474fcd841980b82
Дата опублікування: 23.05.2018 14:04
Опис: Шановний замовнику, у своєму оголошенні Ви вказали, що надання послуг здійснюється цілодобово. Але у Вас не вказано, яка кількість постів та яка кількість охоронців одночасно має бути на пості. Просимо надати відповідь на дане питання для того, щоб потенційні учасники могли вирахувати для себе економічні показники раціональності прийняття участі у закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься у відповіді замовника на попереднє запитання, а саме: для забезпечення послуги охорони території та приміщень Київського міського пологового будинку №6 передбачено комбінована послуга з одним облаштованим постом фізичної охорони з цілодобовим перебуванням одного охоронця , а також наявність групи швидкого реагування в разі виникнення позаштатної ситуації та підмоги (в зв'язку з розміщенням установи в лісовій зоні) та три об'єкта здачі під сигналізацію (приміщення 3-го поверху; приміщення1-го поверху; технічна споруда)
Дата відповіді: 29.05.2018 10:57
Відповідь надана

стосовно обсягу закупівлі

Номер: 6d314cc9fbc741ba9fe1d85ab4f7ad58
Дата опублікування: 22.05.2018 15:25
Опис: Доброго дня! Прошу Вас повідомити скільки постів планується, кількість охоронців на посту та режим роботи охоронників. Дякую
Відповідь: Для забезпечення послуги охорони території та приміщень Київського міського пологового будинку №6 передбачено комбінована послуга з одним облаштованим постом фізичної охорони з цілодобовим перебуванням одного охоронця , а також наявність групи швидкого реагування в разі виникнення позаштатної ситуації та підмоги (в зв'язку з розміщенням установи в лісовій зоні) та три об'єкта здачі під сигналізацію (приміщення 3-го поверху; приміщення1-го поверху; технічна споруда).
Дата відповіді: 25.05.2018 10:29