• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

послуги охорони території та приміщень

закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у 2018 році

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2018 12:00 - 03.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування рішення

Номер: f3e31eca64e548fe84a8c26aad060fa9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-22-000903-a.a3
Назва: скасування рішення
Вимога:
повний текст вимоги у файлі що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. 1) ПП "Міжрегіональне детективне бюро" було надано в складі власної тендерної пропозиції усі необхідні документи та відомості, які вимагались умовами тендерної документації для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази. 2) У відповідності до умов тендерної документації, не встановлено необхідності надання документів для підтвердження можливості забезпечення охоронців формою, спецзасобами та зв’язком окрім довідки, складеної у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, зокрема: спеціальних засобів індивідуального захисту і активної оборони, автомобільного транспорту необхідних для виконання зобов’язань стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Зазначений документ наданий в складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро". 3) В рамках умов договору №7 від 16.01.2016 року, який містить в складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" не передбачено зазначення відомостей про суму даного договору, проте передбачено порядок визначення вартості послуг. В той же час, пунктом 9 зазначеного договору передбачений порядок продовження строку дії даного договору за принципом мовчазної згоди сторін. Водночас, відповідний лист-відгук, який міститься в складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро", у повній мірі відповідає умовам тендерної документації та не суперечить змісту договору, відносно якого він був виданий. З огляду на зазначене, зазначені вище документи відповідають умовам тендерної документації. 4) В рамках умов тендерної документації не встановлено порядку завірення копій, а також те, що оригінали документів, які надаються в складі тендерної пропозиції учасника мають бути обов’язково надані у формі кольорових скан-копій. Тому, наданий в складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" статут у повній мірі відповідає умовам тендерної документації. 5) В рамках умов тендерної документації не встановлено порядку завірення копій документів, що надають в складі тендерної пропозиції учасника. З огляду на зазначене надана в складі тендерної пропозиції копія ліцензії ПП "Міжрегіональне детективне бюро" у повній мірі відповідає умовам тендерної документації. 6) У відповідності до положень частини 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» до документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус відноситься посвідчення водія. До складу тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" входить посвідчення водія директора ПП "Міжрегіональне детективне бюро" Петрова Олега Євгеновича, що вказує на відповідність тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" умовам тендерної документації в цій частині. 7) У відповідності до пункту 4 переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, що затверджений постановою №1465 від 27.09.2000 року «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» для працівників, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів періодичність проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів становить один раз на три роки. Так як в складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" надано медичну довідку про проходження Крамаренком Олександром Степановичем обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного оглядів, в якій містяться відомості, що зазначений огляд даний працівник пройшов 04.09.2017 року, то зазначена довідка являється дійсною до 04.09.2020 року, що вказує на відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" в цій частині. 8) У відповідності до положень чинного законодавства України, реєстр платників єдиного податку не є єдиним державним реєстром. З огляду на зазначене, положення пункту 1 розділу 3 тендерної документації, яке стосується того, що у випадку надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті даної тендерної документації, не поширюється на такий документ як витяг з реєстру платників єдиного податку. 9) Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено необхідність надання документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, або довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору), тобто, в складі тендерної пропозиції учасника достатнім є надання або підписаного Учасником проекту договору, викладеного у Додатку 2, або довідки у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору. В складі тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро" надано відповідну довідку, тому відсутність проекту договору в складі його тендерної пропозиції не є порушенням умов тендерної документації. Підсумовуючи усе вищезазначене, наголошуємо на тому, що у Київського міського пологовий будинок №6 відсутні передбачені чинним законодавством України підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "Міжрегіональне детективне бюро".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

скасування не законного рішення

Номер: 03ab59303d77453f8aeb195dc181e414
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-22-000903-a.a2
Назва: скасування не законного рішення
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 21.06.2018р. № 51 Вами (Замовником) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ»: I. В обґрунтування Ви посилаєтесь на те, що п. 5.3.3. розділу 3 тендерної документації вимагалося надання оригіналу-відгука від контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій, проте в порушення відповідних вимог ПП «Консалт СВ» надав лист-відгук не зазначивши у ньому суму виконання договорів, відносно виконання яких складені такі документи, що являється порушенням умов тендерної документації. З відповідним твердженням ПП «Консалт СВ» не погоджується виходячи з наступного. На вимогу п. 5.3.3. розділу 3 тендерної документації, Учасником ПП «Консалт СВ» в складі тендерної документації надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначені суми виконаних договорів; - аналогічні договори, в яких зазначені суми; - акти виконаних робіт, в яких зазначені суми; - оригінали листів-відгуків від контрагента, у якому зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій. З вищевказаних документів вбачається, що інформація про суму виконаних договорів в наявності, при чому у різних документах наданих Учасником. II. Також, у протоколі зазначено, що згідно п. 4 розділу 6 тендерної документації встановлено необхідність надання в складі пропозиції документа, що посвідчує особу керівника учасника. В складі тендерної пропозиції учасника надано паспорт керівника ПП «Консалт СВ» не у повному обсязі, і що зазначений факт є порушення тендерної документації. З відповідним твердженням ПП «Консалт СВ» не погоджується виходячи з наступного. Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації встановлено необхідність надання в складі пропозиції документа, що посвідчує особу керівника учасника. На вимогу тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію паспорта керівника підприємства, зокрема сторінки: 1, 2, 3, 10, 11, який посвідчує уповноважену особу. На відповідних сторінках вказана вся необхідна інформація про особу. Окрім того, п. 4 розділу 6 ТД не визначено вимоги про надання документу що посвідчує особу керівника учасника зі всіма сторінками. Отже, відхиливши тендерну пропозицію ПП «Консалт СВ», ви відразу порушили всі принципи здійснення закупівель визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Особливу увагу хочеться звернути на той факт що ціна тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ» складає – 118 550,00 грн., в той час як Учасника-Переможця (ПП Міжрегіональне детективне бюро) – 183 000,00 грн., що є вищою на 64 450,00 грн., а це близько 30%. Відхиливши ПП «Консалт СВ», а також інших учасників по ФОРМАЛЬНИМ, надуманим підставам, визначивши переможцем Учасника з найвищою ціною, який наразі здійснює охорону Замовника, відповідні дії дають підставу вважати, що є зловживання з Вашого (Замовника) боку. Враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО!!! 1) Скасувати своє рішення від 21.06.2018 № 51. 2) Прийняти рішення про визначення переможцем ПП «Консалт СВ» .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. Положеннями пункту 5.3.3. розділу 3 тендерної документації встановлено необхідність надання в складі тендерної пропозиції, з метою підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність досвіду виконання аналогічного договору, оригіналу листа-відгука від контрагента (не менше одного), який вказаний у довідці, необхідність надання якої встановлена підпунктом 5.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, адресований Замовнику та підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Наголошуємо на тому, що згідно з зазначеною вище вимогою, однією з обов’язкових умов, якій має відповідати зміст такого листа-відгука, є наявність відомостей про суму виконання договору. Варто зауважити, що зазначена умова має імперативний характер. В складі Вашої тендерної пропозиції надано два відгуки видані Державною установою “Інститут травматології та ортопедії Національної академії наук України” №43 від 05.06.2018 року та №44 від 05.06.2018 року, які в своєму змісті не містять відомостей про суми виконання договорів, відносно яких видано такі документи. З огляду на зазначене, надані Вами в складі тендерної пропозиції листи-відгуки не відповідають умовам тендерної документації. Окрім того, у відповідності вимоги пункту 4 розділу 6 тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції документа, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору за результатами проведення даної процедури закупівлі від імені учасника. Виходячи зі змісту Вашої тендерної пропозиції, зокрема, довідки про уповноважену особу учасника вих. № 180-К від 06.06.2018 року, уповноваженою на підписання договору за результатами проведення даної процедури закупівлі від імені ПП «Консалт СВ» є директор Рибак Інна Михайлівна. В свою чергу, у відповідності до частини 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» до документів, що посвідчують особу відноситься, у тому числі, паспорт громадянина України. Варто зауважити, що вимога пункту 4 розділу 6 тендерної документації сформульована таким чином, що вимагає надання в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі документа, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору за результатами проведення даної процедури закупівлі від імені учасника, а не конкретних сторінок з такого документа. Отже, якщо такий документ має кілька сторінок, то в складі тендерної пропозиції учасника мають бути наявні абсолютно всі його сторінки. В складі Вашої тендерної пропозиції надано паспорт громадянина України директора ПП «Консалт СВ» Рибак Інни Михайлівни не у повному обсязі, що вказує на невідповідність тендерної пропозиції ПП «Консалт СВ» умовам тендерної документації. Наголошуємо на тому, що у відповідності до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі її невідповідності умовам тендерної документації. Зважаючи на вказане положення Закону України «Про публічні закупівлі», у Київського міського пологового будинку №6 немає передбачених чинним законодавством України підстав для визначення ПП «Консалт СВ» переможцем даної процедури закупівлі. В той же час, сподіваючись на подальшу співпрацю, щиро дякуємо Вам за участь в організованій нами процедурі закупівлі!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо відповідності вимогам ГСТУ 78.11.001-98

Номер: 59c95f80373f46dd948a9c8301f5bb1c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-22-000903-a.a1
Назва: Щодо відповідності вимогам ГСТУ 78.11.001-98
Вимога:
Шановний замовнику, у пункті 4 проекту договору Ви вказуєте наступне: "ВИМОГИ ДО СТАНУ ТЕХНІЧНОЇ УКРІПЛЕНОСТІ ОБ'ЄКТА ТА ПРАВИЛА МАЙНОВОЇ БЕЗПЕКИ" 4.1. Технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Скажіть, будь ласка, Ви ВЗАГАЛІ ЧИТАЛИ ДОКУМЕНТ, НА ЯКИЙ ВИ ПОСИЛАЄТЕСЬ??? У пункті 1.1. даного документа зазначено, що "ГСТУ встановлює порядок та спосіб забезпечення засобами механічного захисту об`єктів різних форм власності з метою протидії злочинним посяганням (несанкціонованому проникненню) під час їх проектування, будівництва, реконструкції та технічного переозброєння об`єктів, що підлягають передачі під охорону управлінням, відділам та відділенням Державної служби охорони при МВС України ( далі - підрозділи ДСО)". Тобто прописавши дану вимогу, Ви автоматично ОКРЕСЛИЛИ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть прийняти участь у закупівлі - лише Державна служба охорони. А отже, таким чином дискримінували учасників. Це - по-перше. Наступний момент: у Вас процедура відкритих торгів, а отже, вона відбудеться, якщо участь приймуть не менше 2х учасників. Це - по-друге. Далі: згідно Ваших вимог участь може приймати лише Державна служба охорони, уявімо, що є два учасники - Державні служби охорони з різних регіонів. В цьому випадку, згідно п.16 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" вони будуть виступати пов'язаними особами, тому що "перебувають під спільним контролем". А отже, така закупівля буде визнана такою, що не відбулась (з приводу подібного випадку уже був прецедент та є рішення Антимонопольного комітету України). І це - по-третє. Отже, просимо Вас не порушувати чинне законодавство, не дискримінувати учасників, не створювати видимість прозорої та відкритої процедури та внесети зміни до проекту договору, прибравши пункт 4.1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо про наступне. Положеннями пункту 4.1. проекту договору, що міститься в додатку №2 до тендерної документації встановлено, що технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Наголошуємо на тому, що зазначене положення проекту договору є вимогою до об’єкту охорони, а не до суб’єкта господарювання, який буде здійснювати охорону території та приміщень Київського міського пологового будинку №6. Окрім того, звертаємо увагу на диспозитивний характер зазначеного положення проекту договору, оскільки, у разі, якщо іншими нормативно-правовими актами України, аніж ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» встановлені інші вимоги до технічної укріпленості об’єкта, то положення норми ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» не застосовується.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2018 11:52
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо про наступне. Положеннями пункту 4.1. проекту договору, що міститься в додатку №2 до тендерної документації встановлено, що технічна укріпленість об’єкта повинна відповідати вимогам ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони», якщо інше не передбачено чинним законодавством України. Наголошуємо на тому, що зазначене положення проекту договору є вимогою до об’єкту охорони, а не до суб’єкта господарювання, який буде здійснювати охорону території та приміщень Київського міського пологового будинку №6. Окрім того, звертаємо увагу на диспозитивний характер зазначеного положення проекту договору, оскільки, у разі, якщо іншими нормативно-правовими актами України, аніж ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» встановлені інші вимоги до технічної укріпленості об’єкта, то положення норми ГСТУ 78.11.001-98 «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони» не застосовується.