• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код 15110000-2 – М’ясо, (15111000-9 – М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008)

Завершена

8 990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 950.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2024 16:59 - 25.04.2024 00:00
Без відповіді

Яке саме М’ясо яловичини є предметом закупівлі: в напівтушах чи у вигляді четвертин?

Номер: 80fd2ca651b241e0be97c4fa403f2f90
Дата опублікування: 23.04.2024 12:30
Опис: Шановний Замовнику! Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предмет закупівлі: 15111000-9 – М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008 В Додатку 2 зазначено: М’ясо яловичини першої категорії повинно відповідати нормативному документу на цей вид продукції (товару): ДСТУ 6030:2008 «М’ясо. Яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах. Технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. М’ясо яловичини першої категорії повинно бути заморожене та вироблено у вигляді четвертин без вирізки (внутрішнього попереково-клубового м’яза). Запах та колір – без стороннього запаху, від рожевого до темно-вишневого кольору. На четвертинах не повинно бути залишків внутрішніх органів, шкіри, згустків крові, бахромок м’язової та жирової тканин, побитостей, синців, забруднення. На кожній четвертині повинно бути проставлено ветеринарне клеймо овальної форми, яке підтверджує, що ветеринарно-санітарна експертиза яловичини проведена в повному обсязі і цю яловичину можна випускати до реалізації на харчові цілі без обмежень, а також клеймо та штампи, що позначають категорію та вікову приналежність. Просимо уточнити яке саме М’ясо яловичини є предметом закупівлі: в напівтушах чи у вигляді четвертин? Оскільки в документації Замовника є невідповідності, просимо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь надана

щодо сертифікату

Номер: bbd39a2e098046a7b9653627f8daa402
Дата опублікування: 21.04.2024 15:02
Опис: У зв'язку з періодично виникаючими вимогами тендерних комітетів про обов'язкову держреєстрацію сертифікатів і (або) акредитацію органів сертифікації в Національному агентстві акредитації України, звертаємо Вашу увагу на документи уповноважених органів з цих питань: Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Саме тому статтею 5. Закона України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…» (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/) Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019 (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf). В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
Відповідь: Доброго дня. З метою забезпечення отримання правдивої інформації замовник встановив вимогу наявності акредитації в органу оцінки відповідності, що видав сертифікат на системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі. Будь-яка компанія може звернутися до акредитованої лабораторії в Україні та отримати сертифікат на системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі, розроблений відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Дата відповіді: 22.04.2024 15:44
Відповідь надана

внесення змін

Номер: 116c39b260724cbdb0b1de9f3e628c27
Дата опублікування: 21.04.2024 14:52
Опис: Просимо Вас усунити вимогу щодо п1. Додатка 2, де вказано що сертифікат виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Дана вимога не законна та анти конкурентна, веде до звуження кола учасників.
Відповідь: Доброго дня. З метою забезпечення отримання правдивої інформації замовник встановив вимогу наявності акредитації в органу оцінки відповідності, що видав сертифікат на системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі. Будь-яка компанія може звернутися до акредитованої лабораторії в Україні та отримати сертифікат на системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі, розроблений відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Дата відповіді: 22.04.2024 15:44