-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Код 15110000-2 – М’ясо, (15111000-9 – М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008)
Завершена
8 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 950.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 16:59 - 25.04.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Скасування рішення Замовника щодо визнання переможця
Номер:
9b6d390207fc407695c88b33ce9a0941
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-011130-a.a2
Назва:
Скасування рішення Замовника щодо визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Наше підприємство не погоджується з рішенням щодо визначення переможця спрощеної закупівлі ФОП Сапункова Л.С., так як пропозиція ФОП Сапункова Людмила Сергіївна не відповідає технічним вимогам закупівлі UA-2024-04-19-011130-a М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008, а саме відповідно до додатку 2 до Оголошення передбачено надати в складі пропозиції наступні документи: - копію декларації виробника та сертифікату якості/ відповідності виробника (ів) та посвідчення/паспорт якості, вимогам ДСТУ 6030:2008.
ФОП Сапункова Л.С. у складі тендерної пропозиції надала експертний висновок №001147 п/24 від 08.04.2024р., де об’єктом випробування є М'ясо яловичини без опису стану. Згідно національного стандарту ДСТУ 6030:2008, мікробіологічні показники БГКП на м'ясо яловичини мороженої проводяться у 0,01 г, КМАФАнМ, КУО/г продукту по нормі 1*104. У зазначеному експертному висновку проводилося дослідження БККП у 0,1 г, КМАФАнМ, КУО/г продукту по нормі 1*103, що свідчить про те, що випробування проводилося на продукцію в охолодженому чи у примороженому стані, що не відповідає вимогам Замовника.
Для підтвердження виробником відповідності виробленого ним товару вимогам, окрім іншого має бути зазначено результати всіх вимірювань та випробувань. На підтвердження вимогам ФОП Сапункова Л.С. у складі тендерної пропозиції надала Декларацію виробника № 22 від 19.04.2024р. та посвідчення про якість на готову (м’ясну сировину тваринного походження), де зазначений експертний висновок № 001147 п/24 від 08.04.2024 року на яловичину охолоджену чи приморожену, що свідчить про те, що запропонований товар не відповідає вимогам Замовника, а саме стану продукції.
Таким чином, пропозиція ФОП Сапункової Л.С. не відповідає умовам Оголошення та має бути відхилена. Просимо скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Сапункова Л.С. В протилежному випадку, наше підприємство буде вимушено звернутися до суду за захистом наших прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- .Протокол.pdf 20.05.2024 19:35
Дата подачі:
16.05.2024 13:14
Вирішення:
Рішення уповноваженої особи (протокол №97/156 від 14 травня 2024 року) щодо розгляду цінової пропозиції Учасника ФОП Сапункова Людмила Сергіївна – залишити без змін
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скасувати протиправне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП"
Номер:
477be2b8b4e348fe8e82dc3ed3fc8c7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-011130-a.c1
Назва:
Скасувати протиправне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП"
Вимога:
Учасник ТОВ "ВІТРГРУП" в закупівлі UA-2024-04-19-011130-a зробив найнижчу пропозицію за ціною 7 328 400,00 грн., яка за результатами аукціону, що відбувся 01.05.2024 р., залишилася незмінною.
08.05.2024 р. згідно протоколу № 97/144 розгляду цінових пропозицій від 08.05.2024 р. найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ВІТРГРУП" було відхилено, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме зазначено:
«Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" надано документ Декларація виробника/посвідчення якості/сертифікат якості № 1333 від 29.04.2024. Даний документ є нечинним, оскільки Декларація виробника, посвідчення якості та сертифікат якості не є тотожними.
Цінову пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" відхилити, згідно з пунктом першим частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі).»
ТОВ "ВІТРГРУП" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП". Вважаємо таке відхилення пропозиції неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси учасника закупівлі. Рішення Замовника порушує право на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також наше право стати переможцем процедури закупівлі.
1) Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі): Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: Копію декларації виробника та сертифікату якості/відповідності виробника(ів), та посвідчення/паспорт якості, вимогам ДСТУ 6030:2008.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні будь-які вимоги до оформлення Декларації виробника та сертифікату якості/відповідності виробника(ів), та посвідчення/паспорт якості. Також Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить тлумачення чи визначення, що таке «Декларація виробника» та «сертифікат якості/ відповідності виробника» та «посвідчення/паспорту якості» в розумінні цього Оголошення. Також, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено окремих вимог, у якому саме вигляді Учасники повинні надати Копію декларації виробника та сертифікату якості/відповідності виробника(ів), та посвідчення/паспорт якості та не зазначено згідно якого законодавчого документу вони повинні бути видані. До того ж, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня інформація про те, що Декларація виробника та сертифікат якості виробника та посвідчення якості не можуть бути одним документом, та не зазначено, що Декларація виробника та сертифікат якості виробника та посвідчення якості - повинні бути різні документи.
Декларація виробника регламентується відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Статтею 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» визначено, що виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг. Декларація виробника повинна містити таку інформацію: назву та адресу виробника; назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону.
Стосовно сертифікату якості виробника, сертифікату відповідності виробника, посвідчення якості та паспорту якості - в Законі України «Про безпечність та якість харчових продуктів» визначення термінів чи будь-які інші згадки щодо даних документів - відсутні.
Хочемо наголосити, що відповідно до п.11 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року № 1602-VII: Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів" (далі – Закон) (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 50, ст. 533; 2007 р., № 35, ст. 485; 2010 р., № 4, ст. 23, № 9, ст. 83, № 46, ст. 540; 2011 р., № 33, ст. 326; 2013 р., № 38, ст. 502; 2014 р., № 20-21, ст. 712) викласти у новій редакції: "ЗАКОН УКРАЇНИ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів……"
З 20 вересня 2015 року Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів" викладено в новій редакції, а отже, на момент виходу оголошення Замовника, Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів" діє у новій версії: Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» відсутні будь-які згадки щодо Декларації виробника, Сертифікату якості, Сертифікату відповідності, Паспорту якості.
Згідно абз.9 п.3 «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927: документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Тобто, законодавчо визначений термін «паспорт якості» стосується тільки до такого товару як «паливо» та не відноситься до продуктів харчування.
Згідно абз.10 п.1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124-VIII: документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Таким чином, Сертифікат відповідності регламентується відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», проте даний Закон не містить визначення термінів чи будь-якої згадки щодо «Сертифікату якості» та «Паспорту якості».
На просторах Інтернету термін «Сертифікат якості» має дуже багато різних трактувань, в.ч.:
- одним із тверджень є: «Сертифікат якості це документ, який складений у певній формі відповідно до чинного законодавства, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару. Видається безпосередньо організацією-виробником продукції товару. Документ повинен містити: назву підприємства-виробника, назву продукції/товару, результати всіх вимірювань та випробувань, які визначені в нормативному документі на продукцію/товар, визначення особи, яка видала сертифікат, дату видачі сертифікату. Сертифікат якості може бути виданий як на партію, так і на окремий виріб, в залежності від вимог нормативної документації на продукцію, і є супроводжувальним документом під час її постачання споживачу.»
- іншим твердженням є: «друга назва сертифіката якості - декларація виробника».
Проте, зазначимо, що дані твердження містяться тільки на просторах Інтернету, та дана інформація не підтверджена жодним нормативним документом. Таким чином, не можна стверджувати, що Сертифікат якості це документ, який складений у певній формі відповідно до чинного законодавства.
Також жоден законодавчий документ не містить тлумачення чи визначення терміну «посвідчення якості».
Згідно вищевикладеного, оскільки законодавчо не визначено термінів: «Сертифікат якості» та «посвідчення якості», тому можна вважати що ці документи є тотожними Декларації виробника.
На виконання вимог Замовника, зазначених у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП" надано документ: Декларація виробника/ посвідчення якості /сертифікат якості № 1333 від 29.04.2024.
Оскільки Замовником була встановлена вимога надати у складі пропозиції: Копію декларації виробника та на вибір Учасника сертифікат якості або відповідності виробника(ів), та на вибір Учасника посвідчення або паспорт якості, та в Оголошенні не зазначено, що це повинні бути різні документи, відповідно Учасник ТОВ "ВІТРГРУП" надавши копію декларації виробника та посвідчення якості та сертифікату якості № 1333 від 29.04.2024 (що є одним документом), яка підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ 6030:2008, повністю виконав вимоги Замовника, відповідно всі документи НАЯВНІ у складі пропозиції Учасника ТОВ "ВІТРГРУП", тому пропозиція відповідає вимогам Замовника та вимогам чинного законодавства, а отже пропозиція ТОВ "ВІТРГРУП" відхилена неправомірно.
Згідно вищезазначеного, у Замовника відсутні будь-які законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП".
На підставі вище наведеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВІТРГРУП".
В разі ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися до Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони з проханням ініціювати службове розслідування за фактом зловживання службовим становищем, з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також з метою запобігання поширенню корупції та розкраданню бюджетних коштів. Також нагадуємо про відповідальність уповноваженої особи за – ст. 191 Кримінального кодексу України “Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем”;
– ст. 190 Кримінального кодексу України “Шахрайство”;
– ст. 364 Кримінального кодексу України “Зловживання владою або службовим становищем”;
А також відповідальність За частинами 3-4 статті 164-14 КУпАП за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), що тягне за собою накладення штрафу у розмірі 1 500-3 000 неоподатковуваний мінімум доходів громадян (25 500 – 51 000 грн.) на службових (посадових), уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 09.05.2024 16:41
- Протокол.pdf 14.05.2024 17:49
Дата подачі:
09.05.2024 16:42
Вирішення:
Рішення уповноваженої особи (протокол №97/144 від 08 травня 2024 року) щодо відхилення цінової пропозиції Учасника ТОВ «ВІТРГРУП» – залишити без змін
Статус вимоги:
Відхилено