-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Торги не відбулися
897 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 974.52 UAH
мін. крок: 1% або 8 974.52 UAH
Період уточнення:
18.04.2024 16:22 - 24.04.2024 00:00
Відповідь надана
зміни до тендерної документації
Номер:
71a5472b88eb4dd08655fe58d4ba1de5
Дата опублікування:
23.04.2024 20:29
Опис:
1. У Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю викладено технічне завдання до поліетиленових мішків та пакетів для сміття (Пакеті для сміття), яке містить технічні характеристики.
На підтвердження відповідності наведеним технічним вимогам замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (підпункт 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Тобто, у складі тендерної пропозиції має бути надано протокол лабораторних досліджень або протокол випробувань лабораторії на кожен вид пакету для сміття, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації, та який підтверджує наведені замовником розміри пакету, товщину плівки, вантажопідйомність плівки.
Ми вважаємо вимогу щодо проведення лабораторних досліджень або випробування плівки на вантажопідйомність дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство України з огляду на наступне.
На даний вид товару (пакети для сміття) поширюються вимоги Національного стандарту ДСТУ 7275:2012 «Пакети з полімерних та комбінованих матеріалів. Загальні технічні умови», які, зокрема, встановлюють та визначають методи контролювання, а саме:
- Контролювання тривкості друкованого зображення;
- Контроль внутрішніх розмірів та ширину швів;
- Міцність під час розтягування зварних швів пакеті;
- Герметичність пакетів;
- Відповідність маркування;
- Масу нетто кипи пакетів.
Тобто, Національний стандарт України - ДСТУ 7275:2012 «Пакети з полімерних та комбінованих матеріалів. Загальні технічні умови» не містить вимог щодо вантажопідйомності плівки. Відповідно встановлена замовником вимога, не відповідає чинному законодавству України та дискримінує нас, адже відсутнє законодавче регулювання такого методу контролювання. А також порушує частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наведена вимоги таки технічна характеристика (вимога до предмета закупівлі) не передбачена жодним законодавством.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині виключення технічної характеристики «вантажопідйомність плівки» або змінити формулювання вимоги наведеної у підпункті 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції Протоколу лабораторних досліджень (або протоколу випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик в частині підтвердження технічних характеристик щодо розміру та товщина плівки, без вантажопідйомності плівки.
Аналогічної позиції дотримується Орган оскарження у закупівлі № UA-2023-01-18-013676-a: «Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ» не передбачає наявності вищезазначених документів».
2. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань. Така вимога встановлена у підпункті 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Ми вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
На виконання зазначеної вище норми утворено державну неприбуткову організацію - Національний орган з акредитації України згідно наказу Мінекономіки від 04.01.2002 № 5.
На офіційному сайті Національного органу з акредитації України оприлюднено реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
В зазначеному реєстрі відображено інформацію, зокрема, щодо номеру атестата акредитації, термін дії атестата акредитації та узагальнену сферу акредитації.
Тобто, Національний органу з акредитації України засвідчує компетентність випробувальної лабораторії саме Атестатом про акредитацію з додатком «сфера акредитації».
Водночас замовник на підтвердження акредитації лабораторії вимагає надати свідоцтво про акредитацію/та або атестацію, що не відповідає дійсності, порушує частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також дискримінує Скаржника, адже виконання такої вимоги неможливе.
Окрім цього, ми звернулыся до випробувальних лабораторій щодо проведення випробувань пакетів для сміття та подальшого отримання протоколів випробування, проте жодна з таких лабораторій не має свідоцтва про акредитацію та або атестацію лабораторії. Натомість мають Атестат про акредитацію з додатком «сфера акредитації» (додаються), що містить інформацію про право лабораторії на здійснення відповідних випробувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість подавати у складі тендерної пропозиції атестат лабораторії.
Відповідь:
Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-011814-a) (далі – Закупівля) (далі – Закупівля), зареєстроване 23.04.2024 о 20:29год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням норм Постанови.
Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та спосіб підтвердження вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Дата відповіді:
24.04.2024 13:15
Відповідь надана
Щодо документу державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
db72cb077f704a3c892b17a735be7125
Дата опублікування:
19.04.2024 13:41
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до роздІЛУ 6 "Інформація про технічні,якісні та кількісніхарактеристики"
предмета закупівлі до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи"
Звертаємо Вашу увагу, що з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи взагалі не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати.
З урахуванням зазначеного вказану вимогу ТД можуть виконати тільки ті учасники, які до моменту вступу в силу нового закону встигли оформити такі документи. А отже таке положення носить дискримінаційний характер. Для забезпечення рівного права учасників на участь у закупівлі просимо вилучити зазначену вимогу з Тендерної документації
Відповідь:
Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-011814-a) (далі – Закупівля) (далі – Закупівля), зареєстроване 19.04.2024 о 13:41год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
За результатом розгляду Вашого звернення, до тендерної документації на Закупівлю будуть внесено зміни.
Дата відповіді:
22.04.2024 09:00