• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)

Торги не відбулися

897 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 974.52 UAH
Період оскарження: 18.04.2024 16:22 - 24.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: d6c9010c57fd41488d89872c4aede9bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-011814-a.b2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2024 10:52
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2024 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2024 №9186-р/пк-пз виконано шляхом відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХАУС ПЕЙПЕР». Копії протоколів надаються.
Автор: ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ", Кирило Ткаченко +380639570340, +380639570340, +380938012270 tkachenko.tndrs@gmail.com

Пункт скарги

Номер: b9b9ac3dd348449d90408ef00b9eb0be
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» (протокол уповноваженої особи № 150/24 від 07.05.2024 року)
Опис заперечення: 18.04.2024 Комунальне підприємство ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2024-04-18-011814-a, на закупівлю Поліетиленових мішків та пакетів для сміття (Пакети для сміття) (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29.04.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли чотири учасники, а саме:
1) ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК “НОВІС”»;
2) ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» (далі – Скаржник);
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР»
07.05.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 150/24 від 07.05.2024 року Замовником визначено переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР». Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» з огляду на наступне.
Пунктом 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Отже замовником встановлено вимогу про надання свідоцтва про акредитацію та / або атестацію лабораторії.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» надано:
1) копію протоколу лабораторних досліджень № 14 від 19.02.2024 року;
2) копію протоколу лабораторних досліджень № 16 від 20.02.2024 року;
3) копію протоколу лабораторних досліджень № 44 від 04.05.2023 року;
4) копію свідоцтва № ПЧ 07-0/2480-2024 від 24.04.2024 року, що засвідчує технічну компетентність випробувально-аналітичної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КПД» з додатками до нього.
Тобто у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» надано свідоцтво, але не про акредитацію та / або атестацію лабораторії, а про засвідчення технічної компетентності лабораторії, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 3ff91b9d40084dabb463fbb78e229d01
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» (протокол уповноваженої особи № 150/24 від 07.05.2024 року).
Опис заперечення: Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Пунктом 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Отже замовником встановлено вимогу про надання свідоцтва про акредитацію та / або атестацію лабораторії, яке має передбачати галузь випробувань для підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик, а саме:
 розмір (довжина, ширина);
 товщину плівки;
 вантажопідйомність.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» надано:
1) копію протоколу лабораторних досліджень № 14 від 19.02.2024 року;
2) копію протоколу лабораторних досліджень № 16 від 20.02.2024 року;
3) копію протоколу лабораторних досліджень № 44 від 04.05.2023 року;
4) копію свідоцтва № ПЧ 07-0/2480-2024 від 24.04.2024 року, що засвідчує технічну компетентність випробувально-аналітичної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КПД» з додатком до нього.
Додаток до свідоцтва № ПЧ 07-0/2480-2024 від 24.04.2024 року встановлює право випробувально-аналітичної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КПД» здійснювати вимірювання пакетів з полімерних матеріалів та визначати наступні показники:
 зовнішній вигляд;
 геометричность зварного шва пакета;
 навантаження пакета;
 стійкість малюнка флексографічного друку
 геометричні параметри;
 товщину;
 розтягуюче навантаження в момент розриву MD (повздовжній напрямок);
 розтягуюче навантаження в момент розриву СD (поперечний напрямок);
 відносне подовження при розриві (повздовжній напрямок);
 відносне подовження при розриві (поперечний напрямок).
Відповідно до Словника української мови ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ - здатність механізму підняти вантаж максимальної для нього ваги (Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 290.). Водночас МЕХАНІ́ЗМ – 1. Пристрій, що передає або перетворює рух; 2. Внутрішня будова, система чого-небудь; 3. Сукупність станів і процесів, з яких складається певне фізичне, хімічне та ін. явище (Словник української мови: в 11 томах. — Том 4, 1973. — Стор. 695).
НАВАНТАЖЕННЯ - дія за знач. навантажити, навантажувати. НАВАНТАЖУВАТИ - наповнювати що-небудь вантажем; завантажувати (Словник української мови).
Відповідно «вантажопідйомність» та «навантаження» є різними поняттями.
Враховуючи викладене вище у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» надано свідоцтво, яке не передбачає такої галузі випробування як «вантажопідйомність», що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 8efe3fb817d547f2a1d5a3500d6abd83
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» (протокол уповноваженої особи № 150/24 від 07.05.2024 року).
Опис заперечення: Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Пунктом 7 розділу «I. Загальні положення» тендерної документації визначено, що усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» надано:
1) копію протоколу лабораторних досліджень № 14 від 19.02.2024 року;
2) копію протоколу лабораторних досліджень № 16 від 20.02.2024 року;
3) копію протоколу лабораторних досліджень № 44 від 04.05.2023 року;
4) копію свідоцтва № ПЧ 07-0/2480-2024 від 24.04.2024 року, що засвідчує технічну компетентність випробувально-аналітичної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КПД» з додатком до нього.
У протоколах лабораторних досліджень та додатку до свідоцтва міститься інформація викладена не українською, а російською мовою, зокрема:
1) у протоколі лабораторних досліджень № 14 від 19.02.2024 року зазначено:
 «количество образцов»;
 «дата проведения испытания»;
2) у протоколі лабораторних досліджень № 16 від 20.02.2024 року зазначено:
 «количество образцов»;
 «дата проведения испытания»;
3) у протоколі лабораторних досліджень № 44 від 04.05.2023 року зазначено:
 «количество образцов»;
 «дата проведения испытания»;
4) у додатку до свідоцтва № ПЧ 07-0/2480-2024 від 24.04.2024 року зазначено:
 «М 18.1-2011 Методические указания. Определение толщины пленочных материалов и фольги алюминиевой весовым методом»;
 «М 30.1-2016 Методические указания. Пленки полимерные. Метод испытания прочности при растяжении и относительного удлинения при разрыве»;
 тощо.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР» відсутній переклад на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: ef02284c01b04977a3b9d84e1f24624f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-011814-a.b1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2024 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.05.2024 11:45
Автор: ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ", Кирило Ткаченко +380639570340, +380639570340, +380938012270 tkachenko.tndrs@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 7dbdebfefc9844e68f13c29dae002384
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції (протокол уповноваженої особи № 138/24 від 02.05.2024 року)
Опис заперечення: 18.04.2024 Комунальне підприємство ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2024-04-18-011814-a, на закупівлю Поліетиленових мішків та пакетів для сміття (Пакети для сміття) (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29.04.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли чотири учасники, а саме:
1) ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК “НОВІС”»;
2) ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР»
02.05.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 138/24 від 02.05.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» (далі – Скаржник). Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме:
«Під час розгляду пропозиції ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» з ціновою пропозицією за результатами електронного аукціону 850 010,00 грн з урахуванням податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ) відповідно до п. 43 Постанови, виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів, та оприлюднено повідомлення.
Термін усунення виявлених невідповідностей встановлено до 30.04.2024 14-59год.
Учасником не усунуто виявлені невідповідності в передбачений термін, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника не надана копія чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності.
Натомість, учасником на повідомлення надано лист пояснення без № та дати про те, що відповідно до вимог Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з питань акредитації проводить оцінку відповідності лабораторії, та у разі успішного проходження, видає атестат, а не свідоцтво.
Дане твердження не є коректним зважаючи на те, що тендерна документація на закупівлю містила вимогу саме про надання копії чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності. Дана вимога не була оскаржена учасником, отже мала бути їм виконана.
Відповідно до норм пп.1 п. 44 Постанови, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вирішила:
Прийняти рішення про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-04-18-011814-a) - ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» з ціною пропозиції за результатами електронного аукціону 850 010,00 грн з урахуванням податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ) на підставі пп.1 п. 44 Постанови та п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (не виправлено жодні документи).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Пунктом 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Водночас пунктом 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічне положення міститься в частині 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Так, Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
На виконання зазначеної вище норми наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
Статтею 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено, що якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано Атестат про акредитацію від 17.01.2023 № 20047, яким Національне агентство з акредитації України засвідчує компетентність Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ».
Тобто, учасником виконано вимогу тендерної документації замовника в повному обсязі та в межах чинного законодавства: надано у складі тендерної пропозиції документ - Атестат про акредитацію, який підтверджує право та можливість Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» здійснювати відповідні випробування продукції (пакетів для сміття).
Адже законодавство передбачає у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності видачу саме атестату про акредитацію, а не свідоцтва про акредитацію/та або атестацію.
Окрім цього, на офіційному сайті Національного органу з акредитації України оприлюднено реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
В зазначеному реєстрі відображено інформацію, зокрема, щодо номеру атестата акредитації, термін дії атестата акредитації та узагальнену сферу акредитації.
Тобто, Національний органу з акредитації України засвідчує компетентність випробувальної лабораторії саме Атестатом про акредитацію з додатком «сфера акредитації».
Враховуючи викладене вище замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника