• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкції металопластикові віконні код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби

Завершена

249 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 499.00 UAH
Період уточнення: 18.04.2024 11:41 - 23.04.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2235feb16e094f8b83c568fc5d2b03d9
Дата опублікування: 20.04.2024 17:13
Опис: Чому документи про проходження інструктажу повинні бути видані не раніше дати публікації тендеру ?
Відповідь: Шановний учаснику, ми не вимагаємо для участі в закупівлі документи про проходження інструктажу, але працівники під час виконання супутніх послуг повинні володіти відповідними знаннями згідно ЗУ "Про охорону праці", знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці. Також ми хочемо бути впевнені, що учасник системно виконує вимоги ЗУ "Про охорону праці" і має кваліфікований персонал до оголошення закупівлі, а не тільки під час її проведення.
Дата відповіді: 22.04.2024 14:52
Відповідь надана

ДОДАТОК 4 дискримінаційні вимоги

Номер: 3f8030b0852548c08dc544ba432bf530
Дата опублікування: 18.04.2024 22:18
Опис: 3.4. Постачальник товару повинен мати в своєму розпоряджені транспорт для перевезення товару (підтверджується документами на право власності/оренди на вантажний автомобіль). Пропозиції в яких поставка товарів здійснюється поштовими відправленнями («Нова Пошта» або ін.) не розглядаються. 3.5. Для розвантаження товару наявність відповідального працівника, що пройшов навчання та перевірку знань згідно «Правил охорони праці під час вантажо-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), для підтвердження надати посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань. Документи мають бути видані не пізніше дати оголошення закупівлі та бути чинними на момент проведення закупівлі та постачання товару. 3.6. Для надання супутніх послуг з монтажу конструкцій наявність відповідального працівника, що пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електро безпеки, гігєни праці та виробничої санитарї, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (НПАОП 0.00-4.12-05), з «Правил охорони праці під час роботи з інструменти та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), для підтвердження надати посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань. Документи мають бути видані не пізніше дати оголошення закупівлі та бути чинними на момент проведення закупівлі та постачання товару. В Законі не прописано,що я повинен мати вантажний автомобіль для участі в закупівлі.Просимо прибрати ці вимоги або будемо подавати скаргу до АКУ та правохоронних органів
Відповідь: До частини 3 пункту 3.4. Додаток 4 до тендерної документації буде внесено зміни. Так як ціна товару включає в себе надання супутніх послуг, то виконання тих чи інших послуг вимагає від учасників закупівлі відповідних знань, також працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В свою чергу не допускається до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Дата відповіді: 20.04.2024 14:57
Відповідь надана

Уточнення (відкоси)

Номер: ad7013fecd4e46e6a38835a25d166a4d
Дата опублікування: 18.04.2024 22:14
Опис: Які саме потрібні відкоси(гіпсокартон,просто шпаклювання,відкоси з ПВХ) уточніть будь ласка,так як без цих деталей неможливо зформувати цінову пропозицію
Відповідь: Відкоси з ПВХ.
Дата відповіді: 20.04.2024 14:57
Відповідь надана

Уточнення

Номер: e380aceb8fea442984d16921d8bb796e
Дата опублікування: 18.04.2024 22:11
Опис: 2.4. Учасник надає лист з підтвердженням гарантії на товар не менше 5 років. Гарантія розповсюджується на виріб та всі його складові частини. У разі виходу із ладу (виявлення дефектів) у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, якщо при цьому не встановлена вина Замовника, Постачальник зобов’язаний безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) продукцію не пізніше п’яти робочих днів після письмового повідомлення Замовника. Просимо збільшити сроки на усунення поломок,дефектів, так як вікна містять комплектуючі іноземного виробництва (Австрія),які фізично не можуть бути доставлені в таких строк
Відповідь: Комплектуючі будь-якого виробництва є можливість придбати в короткі строки на території України. Звертаємо увагу що строки зазначені у робочих днях, після виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, якщо при цьому не встановлена вина Замовника.
Дата відповіді: 20.04.2024 14:57
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації

Номер: 6f17f00ad17440c384991dcf94440c2b
Дата опублікування: 18.04.2024 22:05
Опис: Доброго дня,в кваліфікаційних критеріях Ви пиставили вимогу на 1.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань ,ця вимога не є правомірною ,так як Ви закуповуєте товар ,а не послуги,це Ви повинні забезпечувати безпечні умови праці на Вашому об’єкті ,ця вимога є дискремінаційною так як навчання займає мінімум 7 робочих днів .Чи Ви просто прописуєте вимоги під тих виконавців ,які мають вже ,такі посвідчення? 2. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Це персональні дані ,які згідно Закону Виконавець має право не розголошувати . Просимо прибрати ці вимоги
Відповідь: Так, ми купуємо товар, але до ціни товару входить віконний блок, підвіконня, відлив, москитна сітка, витрати на транспортування, завантаження та розвантаження товару, демонтаж і монтаж, облаштування внутрішніх відкосів, встановлення підвіконня та відливів. Виконання тих чи інших послуг вимагає від учасників закупівлі відповідних знань, також працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В свою чергу не допускається до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Під час подання тендерної пропозиції учасники закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації надають «Лист – згода на обробку персональних даних».
Дата відповіді: 20.04.2024 14:56
Відповідь надана

Вимога/Скарга

Номер: 6e3c199c8eef45c984cb6075d278d3a5
Дата опублікування: 18.04.2024 21:45
Опис: Шановний замовнику,згідно Ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги ,які ви прописали в Додатку 2 : 1.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань, а також протокол засідання комісії з перевірки знань на відповідальну особу згідно: - з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (НПАОП 0.00-4.12-05), - «Правил охорони праці під час роботи з інструменти та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), - «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15) 2. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. НЕПЕРЕДБАЧИНІ ЗАКОНОМ ,ПРОШУ ПРИБРАТИ ЇХ !!! Яка Вам різниця кому належить автотранспорт на якому привезені вікна,може їх на конях привезуть,це ЗАБОРОНЕНО ?
Відповідь: Згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тому в Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації, необхідної для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (ці документи несуть документальне підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям).
Дата відповіді: 20.04.2024 14:54
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 1cdedddf7d9346ce89e275d114b3230c
Дата опублікування: 18.04.2024 13:23
Опис: Доброго дня,чи входить у вартість закупівлі монтаж? Чи будуть розглядатися аналогічні товари чи тільки Rehau з фурнітурою Roto?
Відповідь: Доброго дня, радимо Вам ознайомитися з Додатком 4 до тендерної документаці. В свою чергу повідомляємо, що монтаж входить у вартість закупівлі, аналогічні товари розглядатися будуть, але відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі (Додаток 4).
Дата відповіді: 18.04.2024 15:40