• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги не відбулися

7 216 874.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 084.37 UAH
Період уточнення: 17.04.2024 12:33 - 01.05.2024 00:00
Відповідь надана

Не надано відповіді на запит за роз'ясненням

Номер: a6ce74010d1e488fb4ac0efcbb18424b
Дата опублікування: 28.04.2024 20:55
Опис: Шановний замовнику! 24.04.2024 року Вам було поставлено запитання наступного змісту «Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні мати мінімально-необхідну кількість працівників, а саме: - головний інженер – 1 особа; - виконроб - 1 особа; - дорожні робітники не нижче 4 розряду – 4 особи - дорожні робітники довільного розряду – не менше 2 осіб - водії машиністи – не менше 4 осіб. Просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на пункт, статтю нормативного акту, яким передбачено, що Замовник може в тендерній документації встановлювати вимогу про обов’язкову наявність мінімальної кількості працівників. Крім того просимо надати роз’яснення з посиланням на пункт, статтю нормативного акту, яким передбачено, що для виконання робіт по даній закупівлі обов’язкова наявність дорожніх робітників не нижче 4 розряду в кількості саме не менше 4 осіб. Крім того просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на пункт, статтю нормативного акту яким передбачено наявність такої професії як водії машиністи. У разі неможливості надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт чи статтю нормативного Акту Вимагаємо виключити дані вимоги із тендерної документації». Вами надано відповідь, що до тендерної документації будуть внесені зміни, однак жодних змін стосовно мінімальної кількості працівників та необхідності наявності дорожніх робітників саме 4 розряду не було внесено. Вимагаємо надати роз’яснення з посиланням на пункт, статтю нормативного акту, яким передбачено, що Замовник може в тендерній документації встановлювати вимогу про обов’язкову наявність мінімальної кількості працівників. Крім того просимо надати роз’яснення з посиланням на пункт, статтю нормативного акту, яким передбачено, що для виконання робіт по даній закупівлі обов’язкова наявність дорожніх робітників не нижче 4 розряду в кількості саме не менше 4 осіб. У разі неможливості надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт чи статтю нормативного акту Вимагаємо виключити дані вимоги із тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 29.04.2024 12:51
Відповідь надана

ДСТУ ISO 45001:2019

Номер: 8108a3e2d3274b268c1aa28bdcf42a63
Дата опублікування: 26.04.2024 08:50
Опис: Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що З метою підтвердження відповідності системи управління охороною здоров’я та безпеки праці Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці Учасника ДСТУ7" ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Вимоги ДСТУ ISO 45001:2019 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ Вимоги та настанови щодо застосування» спрямовані на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Жодним чином не має вимог до виконання робіт. Відповідно до принципів господарювання, визначених статтею 6 Господарського кодексу України, загальними принципами господарювання в Україні є зокрема свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України, Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд. Частиною 1 статті 5 Закону передбачено - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 5 статті 23 Закону передбачено - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частина 4 статті 22 Закону встановлює - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ДСТУ ISO 45001:2019 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ Вимоги та настанови щодо застосування» не характеризує закуповуванні роботи з технічної сторони і не засвідчує їх якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів . Відсутність сертифіката ДСТУ ISO 45001:2019 ніяк не означає, що суб’єкт господарювання виконая роботу не якістно та не у відповдіності із проектною документацією. Отже вимога про надання в складі пропозиції сертифіката ISO 14001:2015не відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, дискримінує учасника і є прямим втручанням у його господарську діяльність; порушує статті 5, 22, 23 Закону, статті 6, 44 Господарського кодексу України. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці Учасника ДСТУ7" ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. У разі не виключення даної вимоги ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до органу оскарження.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

ДСТУ ISO 14001:2015

Номер: e92670d1e0f04c4286726b78a0c5e55b
Дата опублікування: 26.04.2024 08:48
Опис: Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Пунктом 1 ДСТУ ISO 14001:2015 передбачено, що Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви­користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосуван­ня організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результа­ти системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:— підвищення екологічної дієвості;— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;— досягнення екологічних цілей.Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливос­тей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліп­шувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнят­ним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку. Отже, вимоги ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИЩОДО ЗАСТОСОВУВАННЯ спрямовані на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Жодним чином не має вимог до виконання робіт. Відповідно до принципів господарювання, визначених статтею 6 Господарського кодексу України, загальними принципами господарювання в Україні є зокрема свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України, Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд. Частиною 1 статті 5 Закону передбачено - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 5 статті 23 Закону передбачено - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частина 4 статті 22 Закону встановлює - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСОВУВАННЯ не характеризує закуповуванні роботи з технічної сторони і не засвідчує їх якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів . Відсутність сертифіката ДСТУ ISO 14001:2015ніяк не означає, що суб’єкт господарювання виконая роботу не якістно та не у відповдіності із проектною документацією. Отже вимога про надання в складі пропозиції сертифіката ISO 14001:2015не відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, дискримінує учасника і є прямим втручанням у його господарську діяльність; порушує статті 5, 22, 23 Закону, статті 6, 44 Господарського кодексу України. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. У разі не виключення даної вимоги ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до органу оскарження.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

ISO

Номер: c116e5ca849b495e99eb97e8a63bc947
Дата опублікування: 26.04.2024 08:47
Опис: Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему управління якості Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Пунктом 1 Загальних положень даного ДСТУ передбачено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт у жодному разі не передбачає потребу: — однаковості структури різних систем управління якістю; — узгодження документації зі структурою розділів цього стандарту; — використання специфічної термінології цього стандарту в межах організації. Установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до про­дукції та послуг. У цьому стандарті використано процесний підхід, елементами якого є цикл «Plan-Do-Check-Act» (PDCA) («Плануй-Виконуй-Перевіряй-Дій») та ризик-орієнтоване мислення. Процесний підхід дає змогу організації планувати свої процеси та їхні взаємодії. Цикл PDCA дає змогу організації забезпечувати впевненість у тому, що її процеси адекватно забезпечені ресурсами та керовані і що можливості для поліпшування визначено та зреалізовано. Ризик-орієнтоване мислення дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхи­лення її процесів та її системи управління якістю від запланованих результатів, щоб установлювати запобіжні заходи контролю для унайменшення негативних впливів і якнайбільшого використання мож­ливостей, у міру їх виникнення (див. А.4).Постійне задоволення вимог і врахування майбутніх потреб і очікувань — це складне завдання для організацій у середовищі, яке стає все більш динамічним і складним. Для досягнення цієї цілі організація може вирішити за необхідне прийняти різноманітні форми поліпшування на додаток до ко­ригування та постійного поліпшування, як-от проривні зміни, інновації та реорганізація.У цьому стандарті використано такі дієслівні форми:— «повинно», «потрібно» («shall») зазначає вимогу;— «має», «рекомендовано» («should») зазначає рекомендацію;— «можна», «дозволено» («тау») зазначає дозвіл;— «може(-уть)» «спроможний» («сап») зазначає можливість або спроможність.Інформацію, позначену як «Примітка», призначено для кращого розуміння чи уточнення відповідної вимоги. Отже, вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги спрямовані на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Жодним чином не має вимог до виконання робіт. Відповідно до принципів господарювання, визначених статтею 6 Господарського кодексу України, загальними принципами господарювання в Україні є зокрема свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України, Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд. Частиною 1 статті 5 Закону передбачено - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 5 статті 23 Закону передбачено - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частина 4 статті 22 Закону встановлює - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не характеризує закуповуванні роботиз технічної сторони і не засвідчує їх якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів . Відсутність сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 ніяк не означає, що суб’єкт господарювання виконая роботу не якістно та не у відповдіності із проектною документацією. Отже вимога про надання в складі пропозиції сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 не відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, дискримінує учасника і є прямим втручанням у його господарську діяльність; порушує статті 5, 22, 23 Закону, статті 6, 44 Господарського кодексу України. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату на систему управління якості Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. У разі не виключення даної вимоги ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до органу оскарження.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

Питання

Номер: 776d36ea2d26499ebcf17ecad369d3f7
Дата опублікування: 24.04.2024 22:44
Опис: Пунктом 3.8. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження даних вимог Учасник надає гарантійний лист відповідного змісту. Просимо Вас надати роз’яснення на підтвердження яких саме вимог потрібно надати гарантійний лист та якого саме змісту.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

Питання

Номер: 31f2145bdbea444093e5d03457d1267a
Дата опублікування: 24.04.2024 22:43
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 2.8. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Якість бітумної емульсії підтверджується наданням чинного сертифіката відповідності діючим ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови». По перше, можливість бітумної емульсії учасником може підтверджуватися наданням в складі пропозиції договором поставки або купівлі-продажу відповідно учасник не в обов’язковому порядку повинен бути виробником даної продукції. Отже учасник процедури закупівлі не є замовником сертифікату відповідності та не може впливати на те, що сертифікат має бути виданий саме не відповідність всім пунктам ДСТУ. Також постачальники бітумної емульсії можуть також бути не виробниками і не мати впливу ні на отримання сертифікату ні на інформацію, яка повинна міститися в даному сертифікаті. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції чинного сертифіката відповідності діючим ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови». У разі не внесення відповідних змін ми будемо вимушені оскаржити дану умову тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

Питання

Номер: 0c0da9f55cd84b2daeb216e12e9ddb25
Дата опублікування: 24.04.2024 22:43
Опис: Шановний замовнику! пунктом 2.7. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що якість бортових каменів і поребриків підтверджується наданням у складі пропозиції сертифікату відповідності вимогам ДСТУ Б В.2.7-237:2010 «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови» або іншому діючому державному стандарту України та іншим відповідним діючим нормативним документам. Вироби повинні бути радіаційно-безпечними, про що має бути відзначено у сертифікаті відповідності або необхідно надати окремий сертифікат радіаційної якості, виданий компетентним органом. Сертифікат відповідності повинен бути виданий акредитованим НААУ органом оцінки відповідності, на підтвердження чого надається атестат акредитації та сфера акредитації. По перше, можливість поставки бортових каменів і поребриків учасником може підтверджуватися наданням в складі пропозиції договором поставки або купівлі-продажу відповідно учасник не в обов’язковому порядку повинен бути виробником даної продукції. Отже учасник процедури закупівлі не є замовником сертифікату відповідності та не може впливати на те, що сертифікат має бути виданий саме не відповідність всім пунктам ДСТУ та яка інформація має міститися у ньому. Також постачальники бортових каменів і поребриків можуть також бути не виробниками і не мати впливу ні на отримання сертифікату ні на отримання атестату акредитації та сфери акредитації. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату відповідності вимогам ДСТУ Б В.2.7-237:2010 «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови» або іншому діючому державному стандарту України та іншим відповідним діючим нормативним документам. Вироби повинні бути радіаційно-безпечними, про що має бути відзначено у сертифікаті відповідності або необхідно надати окремий сертифікат радіаційної якості, виданий компетентним органом. Сертифікат відповідності повинен бути виданий акредитованим НААУ органом оцінки відповідності, на підтвердження чого надається атестат акредитації та сфера акредитації. У разі не внесення відповідних змін ми будемо вимушені оскаржити дану умову тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:39
Відповідь надана

Питання

Номер: 42c6ddedafb44af4b7f65ef31030f625
Дата опублікування: 24.04.2024 22:43
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 2.6. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Якість щебенево-піщаних сумішей підтверджується наданням у складі пропозиції діючого сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2 Матеріали неукріплені»; діючого радіаційного сертифіката і протоколу радіаційних випробувань на щебенево-піщані суміші. Сертифікат відповідності повинен бути виданий акредитованим НААУ органом оцінки відповідності, на підтвердження чого надається атестат акредитації та сфера акредитації. По перше, можливість поставки щебенево-піщаних сумішей учасником може підтверджуватися наданням в складі пропозиції договором поставки або купівлі-продажу відповідно учасник не в обов’язковому порядку повинен бути виробником даної продукції. Отже учасник процедури закупівлі не є замовником сертифікату відповідності та не може впливати на те, що сертифікат має бути виданий саме не відповідність всім пунктам ДСТУ. Також постачальники щебнево-піщаних сумішей можуть також бути не виробниками і не мати впливу ні на отримання сертифікату ні на отримання атестату акредитації та сфери акредитації. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2 Матеріали неукріплені», який повинен бути виданий акредитованим НААУ органом оцінки відповідності, на підтвердження чого надається атестат акредитації та сфера акредитації. У разі не внесення відповідних змін ми будемо вимушені оскаржити дану умову тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:38
Відповідь надана

Питання

Номер: 5f710c6576c540639d531306e0ac490b
Дата опублікування: 24.04.2024 22:42
Опис: Шановний Замовнику! пунктом 2.5. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Якість асфальтобетонних сумішей має бути підтверджена чинним Атестатом виробництва заводу-виробника щодо відповідності виробництва вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; договором на проведення атестації заводу з усіма додатками; паспортом якості, і протоколом відбору сумішей, що видані компетентною лабораторією заводу-виробника або сторонньою лабораторією; чинним сертифікатом (свідоцтвом, атестатом) даної випробувальної лабораторії, який посвідчує компетентність проводити дослідження якості асфальтобетонних сумішей; сферою вимірювальних можливостей до сертифікату (свідоцтва, атестату) випробувальної лабораторії. Також даним пунктом передбачено, що За відсутності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), він може підтвердити наявність орендованого(их) чи залученого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, для чого надає в складі тендерної пропозиції сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки асфальтобетоннних сумішей. Вимога про надання в складі пропозиції Атестату виробництва заводу-виробника щодо відповідності виробництва вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; договором на проведення атестації заводу з усіма додатками; чинного сертифікату (свідоцтва, атестату) випробувальної лабораторії, який посвідчує компетентність проводити дослідження якості асфальтобетонних сумішей; сферою вимірювальних можливостей до сертифікату (свідоцтва, атестату) випробувальної лабораторії є дискримінаційною та неправомірною, оскільки Учасник може мати договір на поставку асфальтобетоннних сумішей і не мати у власності асфальтобетонного заводу, відповідно не мати і вищевказаних документів. Крім того договір на проведення атестації заводу з усіма додатками є внутрішньою документацією заводу, яку завод не зобов’язаний надавати будь яким третім особам. Встановлення ж такої вимоги призводить до того що участь у даній закупівлі можуть взяти тільки ті учасники які мають у власності асфальтобетонний завод, який має всі відповідні атестати, та лабораторії або мають домовленості з відповідним заводом і можуть отримати вищевказані документи. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу про надання в складі пропозиції Атестату виробництва заводу-виробника щодо відповідності виробництва вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; договору на проведення атестації заводу з усіма додатками; паспорту якості, і протоколу відбору сумішей, що видані компетентною лабораторією заводу-виробника або сторонньою лабораторією; чинним сертифікату (свідоцтва, атестату) даної випробувальної лабораторії, який посвідчує компетентність проводити дослідження якості асфальтобетонних сумішей; сферою вимірювальних можливостей до сертифікату (свідоцтва, атестату) випробувальної лабораторії. У разі не внесення відповідних змін ми будемо вимушені оскаржити дану умову тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:38
Відповідь надана

Питання

Номер: aa8e257f9c6a4403807c3a53429c7c5f
Дата опублікування: 24.04.2024 22:41
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Предметом даної закупівлі є капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки на якій підставі учасники в складі пропозиції повинні надавати відгук в якому зазначено категорію автомобільної дороги? Просимо привести тендерну документацію у відповідність, оскільки предметом закупівлі є ремонт велосипедної доріжки, а не автомобільної дороги.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.04.2024 16:38