• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги не відбулися

7 216 874.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 084.37 UAH
Номер: 67f27cc7417c4803968ef81bdff6b568
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.05.2024 16:11 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2024 № 131 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-17-005715-a 17.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.05.2024, розгляд тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей від 17.05.2024, від 22.05.2024 та від 23.05.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 7, від 14.05.2024 № 8, від 21.05.2024 № 10, від 28.05.2024 № 12, від 24.06.2024 № 14, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 № 10441-р/пк-пз , відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.06.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СБМУ «Підряд» з остаточною ціновою пропозицією 3 999 433,80 грн з ПДВ, ТОВ «Агро Констракшн» з остаточною ціновою пропозицією 3 999 434,00 грн з ПДВ, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 4 000 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 900 881,06 грн з ПДВ. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.05.2024 № 8) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «СБМУ «Підряд» зазначених в протоколі від 14.05.2024 № 8, порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «Агро Констракшн» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 21.05.2024 № 10) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Агро Констракшн» зазначених в протоколі від 21.05.2024 № 10, порушень не встановлено. Також, тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 28.05.2024 № 12) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 28.05.2024 № 12, порушень не встановлено. До того ж, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 № 14) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» зазначених в протоколі від 24.06.2024 № 14, порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 28.06.2024 12:06 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2024 12:06

Запити/Пояснення