-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Торги не відбулися
7 216 874.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 084.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 084.37 UAH
Номер:
67f27cc7417c4803968ef81bdff6b568
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 16:11 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2024 № 131
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-17-005715-a 17.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.05.2024, розгляд тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей від 17.05.2024, від 22.05.2024 та від 23.05.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 7, від 14.05.2024 № 8, від 21.05.2024 № 10, від 28.05.2024 № 12, від 24.06.2024 № 14, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 № 10441-р/пк-пз , відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.06.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СБМУ «Підряд» з остаточною ціновою пропозицією 3 999 433,80 грн з ПДВ, ТОВ «Агро Констракшн» з остаточною ціновою пропозицією 3 999 434,00 грн з ПДВ, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 4 000 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 900 881,06 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.05.2024 № 8) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «СБМУ «Підряд» зазначених в протоколі від 14.05.2024 № 8, порушень не встановлено.
Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «Агро Констракшн» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи
від 21.05.2024 № 10) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Агро Констракшн» зазначених в протоколі від 21.05.2024 № 10, порушень не встановлено.
Також, тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи
від 28.05.2024 № 12) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 28.05.2024 № 12, порушень не встановлено.
До того ж, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 № 14) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» зазначених в протоколі від 24.06.2024 № 14, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
28.06.2024 12:06 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
d6911335ea3b40e29b389b7464f23202
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.05.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1337511d34a944adae93225c3d2c109b
Назва:
ВІдповідь на запит
Дата опублікування:
03.06.2024 16:50
Опис:
1. Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул.Лугова (від віл.Лісна до вул.О.Саєнка) в с.Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області складено згiдно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що є обгрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно експертного звіту від 18 грудня 2023 року № 0539/23ЕК загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 7 444 606,00 грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості капітального ремонту спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул.Лугова (від віл.Лісна до вул.О.Саєнка) в с.Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області є витрати на ремонт без врахування коштів на утримання служби замовника та інжинірінгові послуги та коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу та авторський нагляд. Таким чином, очікувана вартість капітального ремонту спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул.Лугова (від віл.Лісна до вул.О.Саєнка) в с.Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області складає 7216874,40 грн.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bilohorodka.org.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-budivnytstvo-truboprovodiv-linij-zv-iazku-ta-el-12/
Номер:
c51718bcecb34424bb8687f1b7e99495
Назва:
зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
05.06.2024 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
від 05.06.2024 № 144
Київ
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення
суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-04-17-005715-a.a1 в
електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним
номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2024-04-17-005715-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
29 травня 2024 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного
офісу Держаудитслужби від 27 травня 2024 року № 131 «Про початок
моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу
оскарження.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК