• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ, пл. Солом’янська, 1, - м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1; - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 5 (найменувань): 1. Туалетний папір білий рул 2000 2. Туалетний папір сірий рул 5000 3. Рушники паперові пак 2000 4. Папір туалетний "Обухів 65" (або еквівалент) рул 10000 5. Серветки барні пач 2000 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 699 010,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2024 до 00:00 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 36 Особливостей: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Завершена

699 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 990.10 UAH
Період уточнення: 16.04.2024 16:46 - 24.04.2024 00:00
Відповідь надана

Копія асортиментного переліку товару

Номер: d159ad2a7b0a42299713d96387ddb41a
Дата опублікування: 20.04.2024 09:39
Опис: Прохання надати роз'яснення що мається на увазі під "Копія асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженим на те органом або структурою"? Даний документ не стосується предмету закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Дата відповіді: 22.04.2024 11:18
Відповідь надана

Документи, що не стосуються предмета закупівлі

Номер: 6e89a0fc9f7e4649aa9516782f48e878
Дата опублікування: 20.04.2024 09:36
Опис: Просимо вилучити з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Предметом закупівлі є туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, а не продукти харчування.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Дата відповіді: 22.04.2024 11:18
Відповідь надана

Документи, що підтверджують якість товару

Номер: deb1b608bfb5446eb536a984aebe2c03
Дата опублікування: 20.04.2024 09:34
Опис: Просимо вилучити вимогу з тендерної документації щодо надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікат відповідності виробника про якість). Серед товару, що вимагається є продукція іноземного походження (ТМ Selpak). На даний вид товару можливим є лише надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи так як сертифікація продукції не є обов'язковою.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Дата відповіді: 22.04.2024 11:18
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 75c38643481a4f4f8a8a099ab9de24d5
Дата опублікування: 20.04.2024 09:30
Опис: Просимо вилучити вимогу з тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують стосунки із виробником. Серед товару, що вимагається є продукція іноземного походження (ТМ Selpak), яка широко представлена у торгівельних мережах "Епіцентр", "РОЗЕТКА.ЮА" і тому подібних. Для учасника не є обов'язковим співпраця з виробником або офіційними представниками виробника для можливості реалізації продукції іноземного виробництва.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Дата відповіді: 22.04.2024 11:18