• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пенал 4-х секційний, металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами

Торги відмінено

3 726 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 632.25 UAH
Період уточнення: 16.04.2024 12:40 - 05.05.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні умови

Номер: d4a5bc76f65b463d8557b8cd95c19ec2
Дата опублікування: 18.04.2024 10:22
Опис: Прошу уточнити. В описі виробу пенал зазначено наявність шухляд і розеток, у конструкції пенала цього немає. Прошу запросити ескіз пенала або вказати місце встановлення шухляд і розеток. Визначте, будь ласка, колір для прорахунку виробу!!!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне: Технічна специфікація до предмета закупівлі містить повний опис предмета закупівлі в тому числі і пеналів. У Замовника є потреба у встановленні пеналів у різні кімнати, відповідно колір плит ДСП потрібно обирати з врахуванням оздоблення стін кожної окремої кімнати, окрім того, під час монтажу пеналів необхідно враховувати технічні та габаритні особливості кімнат, в тому числі розташування розеток. Що стосується шухляд, то вимог щодо точного їх розташування у пеналі Замовником не встановлено.
Дата відповіді: 19.04.2024 16:47
Відповідь надана

Тендерна документація викладена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 8224ff25b2914e369edfdb76aaf2127c
Дата опублікування: 17.04.2024 17:50
Опис: Доброго дня. Звертаю вашу увагу на те, що тендерна документація яка розміщена Вами не відповідає закону України «Про публічні закупівлі», а саме згідно з ч.1 ст. 23: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).» Враховуючи те, що вами в технічній документації додаток № 3 не вказано кольору ДСП це є порушенням, тому що меблі виготовляються з ДСП і потрібно знати колір з яких буде виготовлено меблі. Також колір ДСП дуже впливає на ціну виробу. Тому можна з впевненістю сказати, що в документацію, таким чином ви заклали дискримінаційну норму яка обмежує коло учасників, адже для прорахунку ціни меблів Вами точно вказувались кольори і напевне виробник або дистриб’ютор який надавав Вам пропозицію вже знає який колір виробу вами обрано і саме він наддасть цінову пропозицію яку він прорахував, а інших учасників не буде адже вони попросту не мають змоги прорахувати вартість товару. Враховуючи наведене та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати більш чітку тендерну документацію, а також надати креслення або фото виробів.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, надаємо обгрунтовану відповідь…. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В даному випадку, тендерна документація, зокрема Додаток 3 містить чіткий опис предмета закупівлі, що стосується кольору виробів, то Замовником зазначено «Колір виробу визначається та погоджується переможцем Закупівлі з представником Замовника перед підписанням договору.», водночас учасникам пропонується попередньо здійснити огляд приміщень ЛДУ БЖД та уточнити/погодити кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури у відповідності до кольору оздоблення приміщень у яких буде здійснюватись монтаж меблів, для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни).
Дата відповіді: 19.04.2024 16:44
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога.

Номер: a0eb179c43a148c288aa36b88f930089
Дата опублікування: 17.04.2024 17:10
Опис: Доброго дня шановний замовник. Згідно з п. згідно з п. 11 додатку № 3 до тендерної документації «Учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень ЛДУ БЖД, у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, що складається за участю представника замовника та підписується уповноваженим представником учасника та замовника) Це є дискримінаційною нормою виходячи з наступного, Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Наше твердження базується на рішенні № 4975-р/пк-пз від 19.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля № UA-2024-03-06-004647-a) Просимо прибрати зазначену вимогу, адже в іншому випадку будемо змушенні звернутися зі скаргою до АМКУ. З повагою та надією на правильний результат розгляду звернення.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, надаємо обгрунтовану відповідь…. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду приміщень ЛДУ БЖД спрямована на те, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оглянути приміщення у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією, провести контрольні заміри та попереднього уточнити у Замовника кольори виробів та матеріалів, металевих елементів та меблевої фурнітури для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності. Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних меблів, що є предметом даної процедури закупівлі. Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до неї будь-хто з потенційних учасників може звернутись до Замовника з запитом на відвідування приміщень ЛДУ БЖД, за результатами якого отримати відповідний акт обстеження. Звертаємо увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, не визначає порядку отримання такого акту огляду, а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу, саме задля уникнення можливих корупційних ризиків. Адже деталізація механізму і процедури відвідування та отримання акту обстеження лише ускладнить виконання даної вимоги потенційними учасниками. Таким чином, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Дата відповіді: 19.04.2024 16:33