-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)
Кількість (обсяг) виконання робіт: 1 робота (більш детально в Додатку 4 до тендерної документації)
Завершена
31 355 016.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 313 550.16 UAH
мін. крок: 1% або 313 550.16 UAH
Період уточнення:
12.04.2024 15:44 - 24.04.2024 00:00
Відповідь надана
Запитання
Номер:
ad3613c7b1454984972edaf12e97d71f
Дата опублікування:
15.04.2024 10:52
Опис:
Вже був оголошений тендер - Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-21-001995-a - реконструкція очисних споруд Пустомити, але був розірваний на сумі виконання - 39`321`980.66 Гривня (з ПДВ). Зараз ви оголошуєте даний тендер, на шалену суму в час війни.. І прописуєте дискримінаційні вимоги!!! Акт огляду повинен містити відомості про дату огляду та бути погоджений з уповноваженим представником Замовника начальником відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Ігорем ЛОПАТНЮКОМ за тел.0673103850!!!!!!!Підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за звітній період - 2023 рік - у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі учасником !!!!!!
Відповідь:
ОЧИСНІ́ СПОРУ́ДИ – комплекс спеціальних споруд і обладнання, призначених для послідовного очищення води від забруднень різного характеру. Розрізняють очисні споруди водопостачання та водовідведення залежно від вихід. якості води. Очисні споруди належать до обʼєктів критичної інфраструктури. Якщо очисні споруди не будуть здані в експлуатацію це призведе до забрудненням річок, ґрунтів, відповідно до надзвичайної ситуації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог.
Закон про публічні закупівлі передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином, замовник може встановити в тендерній документації вимогу підтвердити учасником його обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості.
Дата відповіді:
17.04.2024 20:58