• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ЗАМІНИ ДЕРЕВ'ЯНИХ ВІКОННИХ БЛОКІВ НА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ МЕТАЛЛОПЛАСТИКОВІ В БУДІВЛІ АКУШЕРСЬКО-ГІНЕКОЛОГІЧНОГО ПІДРОЗДІЛУ КНП "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 102 М. ПАВЛОГРАД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛ.

Завершена

8 849 606.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 496.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2024 11:46 - 09.05.2024 00:00
Відповідь надана

Повторне Уточнення тех.вимог ТД

Номер: 321b9b4a712d4ad29b9643e1a671f1a1
Дата опублікування: 23.04.2024 18:12
Опис: Доброго дня. 19.04.24..19.04.24 ми надіслали звернення, на які так і не отримали правильну відповідь, нова дефектна відомість залишилася без зміни. Тому просимо Вас ще раз звернути увагу на невідповідність до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації. Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01. р.III Будівельні матеріали, вироби і комплекти .п.74 _ Блоки віконні з металопластика з 5-ти камерним склопакетом та профілем EKIPAZH ULTRA 7 (70 мм) та фурнітурою Axor К-3 Center, формула склопакету 4і- 14аr-4-14аr-4і, для прорізу 1750х560(h)мм. В-3 : кількість 48,51м2. Для уточнення розміру прорізу, перемножимо 1,75 х0, 56 = 0,98 м2. Площа 1 прорізу виходить 0,98 м2. Щоб зрозуміти необхідну кількість вікон цього типу, отримуємо 48,51/0,98=49,5 вікон В-3. Як може бути не ціле число? А при цьому, вже у відомості обсягів робіт розділ 2. Монтаж вікон п.13 вказано :Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику у кам'яних стінах житлових та громадських будівель(4 вікна). 4 вікна? при площі 48,51 м2. Просимо уточнити розміри та кількість вікон типу В-3 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Наголошуємо ще раз, Відомість ресурсів до локального кошторису та інші документи були розроблені відповідною проектувальною організацією. Наш заклад є лікарнею, ми не маємо в штаті компетентних фахівців для відповідей на питання, що стосуються технічного характеру, для цього нами було заключено договір з відповідною організацією. При необхідності отримання додаткових замірів та ознайомлення з об'єктом будівництва - запрошуємо Вас за адресою, що вказана в ТД, з 08:00 до 16:00, як це зробили інші потенційні Учасники закупівлі. Ми надамо для ознайомлення всі документи від Проектувальника.
Дата відповіді: 24.04.2024 08:16
Відповідь надана

Медичні довідки

Номер: 4b075e6adaad47229016768e5117ec55
Дата опублікування: 22.04.2024 14:09
Опис: Замовник вимагає "надати медичні довідки (форма додаток 8) відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 та медичні довідки, які підлягають попередньому (періодичному) медичном оглядам. На виконання ст.17 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення медичних оглядів надати вищезгадані документи на кожного працівника вказаного в Довідці про наявність працівників". Просимо внести зміни в цій частині та передбачити можливість надавати медичні картки/медичні книжки з пройденим медоглядом.
Відповідь: Відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 - результатом проходження попередньго (періодичного) медичного огляду є медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8, а картка працівника містить конфіденційну інформацію та зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів. Медична книжка взагалі не передбачена Наказом МОЗ №246, вона регламентована Наказом МОЗ №280 від 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб" та не має відношення до даної закупівлі
Дата відповіді: 22.04.2024 15:20
Відповідь надана

Незрозуміла вимога

Номер: 469f6e36f9174ae2a022f168fca1be0f
Дата опублікування: 19.04.2024 23:18
Опис: Ви просите надати: Надати скан-копію чинного (-их) дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (Декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) та необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у т.ч.: - Вантажопідіймальні крани і машини; - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. Вказана постанова КМУ від 26.10 2011р. №1107 не містить "- Вантажопідіймальні крани і машини; " Приведіть у відповідність ТД
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.04.2024 14:03
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ!

Номер: 6f73ab939f8f45279f7fcfe8dd0bb307
Дата опублікування: 19.04.2024 22:46
Опис: Вимагаємо відхилити незрозумілі вимоги щодо наявності автотранспорту, адже специфіка предмету закупівлі не передбачає використання вказаних ТЗ, тим більше у такій кількості. У випадку ігнорування звертатимемось до ДАСУ, щоб останні здійснили моніторинг закупівлі!
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.04.2024 14:03
Відповідь надана

Уточнення техн.вимог тендерної докментації

Номер: 1d4e8e7adc3f47099d4e06e588ef9411
Дата опублікування: 19.04.2024 13:42
Опис: Доброго дня. У Додатку 2 до тендерної документації. Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01. р.III Будівельні матеріали, вироби і комплекти .п.74 _ Блоки віконні з металопластика з 5-ти камерним склопакетом та профілем EKIPAZH ULTRA 7 (70 мм) та фурнітурою Axor К-3 Center, формула склопакету 4і- 14аr-4-14аr-4і, для прорізу 1750х560(h)мм. В-3 : кількість 48,51м2. Для уточнення розміру прорізу, перемножимо 1,75 х0, 56 = 0,98 м2. Площа 1 прорізу виходить 0,98 м2. Щоб зрозуміти необхідну кількість вікон цього типу, отримуємо 48,51/0,98=49,5 вікон В-3. Як може бути не ціле число? А при цьому, вже у відомості обсягів робіт розділ 2. Монтаж вікон п.13 вказано :Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику у кам'яних стінах житлових та громадських будівель(4 вікна). 4 вікна? при площі 48,51 м2. Просимо уточнити розміри та кількість вікон типу В-3 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, до закупівлі будуть внесені зміни - додано файл "Дефектний акт". При необхідності отримання додаткової інформації та додаткових замірів - запрошуємо Вас за адресою, що вказана в ТД, з 08:00 до 16:00, ми надамо для ознайомлення всі документи від Проектувальника.
Дата відповіді: 22.04.2024 13:14
Відповідь надана

Уточнення по ТД

Номер: 22572bd7d03a49dba44852122bb28f8b
Дата опублікування: 18.04.2024 17:33
Опис: Доброго дня! Маю питання стосовно поданої Вами тендерної пропозиції, а саме: 1. По яким збірникам розраховувати тендерну пропозицію (в назві згадується і капітальний ремонт і реставрація, а в договорі реконструкція) (як кап. ремонт?)? 2. Який клас наслідків/відповідальності по Вашому об’єкту (СС-2?)? 3. Коректна відстань доставки матеріалів для складання кошшторису (30 км?)? 4. Яка по Вашому регіону передбачена кошторисна: а) середньомісячна заробітна плата для визначення вартості будівництва (12558,80 грн?))? б) середньомісячна тривалість робочого часу (167,33 год?)? 5. Які коефіцієнти щодо умов виконання робіт прийняті у кошторисній документації (маю на увазі коефіцієнти по будівлям, що експлуатуються, наявності в них меблів, устаткування і т.д.)? У зв'язку з достатньою кількістю неясностей прошу внести зміни у тенндерну пропозицію
Відповідь: Доброго дня, відповідь на питання буде надана окремим файлом. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 19.04.2024 09:15
Відповідь надана

уточнення

Номер: 731cdf3c61ee4de0bf7ce820d9d1acc2
Дата опублікування: 18.04.2024 15:41
Опис: 1-го навантажувача фронтального (або одноковшевого) (вантажопідйомністю не менше 2 т.); – не менше 1-го автомобiля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.); – не менше 1-го самоскида (вантажопідйомністю не менше 5 т.); – не менше 1-го крана на автомобільному ходу (вантажопідйомністю не менше 6 т.); – не менше 1-го екскаватора (місткість ковша не менше 0,25 м3). Ще раз, зазнчаємо, що заміна вікон, може здійснюватись без застосування Учасниками зазначеного обладнання. Тому дана вимога є дискримінаційною і прописана під вашого учасника
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.04.2024 14:03
Відповідь надана

...

Номер: 1e182c1dc53044498de3e1ed894768a1
Дата опублікування: 18.04.2024 15:39
Опис: Шановний замовнику, якщо ви не зрозуміли питання щодо сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, задаємо питання ще раз. Ви вимагаєте чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно організації будівництва будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування". Яким чином сфера сертифікату щодо електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання стосується заміни вікон. Також, зазначаємо, що організації будівництва будівель також не стосується заміни вікон. Тому, що для заміни вікон може бути наприклда такий від дільяності чи сфера сертифікату, як установлення столярних виробів.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.04.2024 14:03
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 092dc4f912c44bcbb7bab650c190e4f8
Дата опублікування: 17.04.2024 10:20
Опис: Доброго дня. Ви вимагаєте чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно організації будівництва будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування". Поясніть, будь ласка, де у заміні вікон йдуть вищеперелічені сфери вказані вами в сертифікаті. Також, скажіть, будь ласка, для чого Учаснику необхідно мати не менше 1-го навантажувача фронтального (або одноковшевого) (вантажопідйомністю не менше 2 т.); – не менше 1-го автомобiля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.); – не менше 1-го самоскида (вантажопідйомністю не менше 5 т.); – не менше 1-го крана на автомобільному ходу (вантажопідйомністю не менше 6 т.); – не менше 1-го екскаватора (місткість ковша не менше 0,25 м3). Роботи згідно даної закупівлі можуть виконуватись без зазначеного обладнання. Приберіть ці дискримінаційні вимоги
Відповідь: «Тендерна документація розроблена відповідно вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами (надалі – Особливості). Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей. Надання у складі своєї пропозиції чинного сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері будівництва, є вимогою Замовника для підтвердження умов, за яких враховано всі можливі ризики для уникнення ризиків для співробітників організації від нещасних випадків і шкоди їх здоров’ю і безпеки під час виконання робіт та запобігання травм на робочому місці персоналу лікарні, відвідувачів та хворих, людей, які мешкають поблизу. Наголошуємо, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника у сфері будівництва ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена Замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація Учасників та рівне ставлення до них. Вимога про наявність відповідного обладнання виникає згідно зведеного кошторисного розрахунку, складеного до проекту на «Капітальний ремонт з заміни дерев'яних віконних блоків на енергозберігаючі металлопластикові в будівлі акушерсько- гінекологічного підрозділу КНП "Павлоградська міська лікарня №1" Павлоградської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 102 м. Павлоград Дніпропетровської обл.», що пройшов державну експертизу, Додаток 2 до тендерної документації. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 18.04.2024 15:12