-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЦЗВ-24Т_115_ВО: Бензин А-95 (09130000-9 Нафта і дистиляти)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Завершена
8 775 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 878.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 878.36 UAH
Період уточнення:
11.04.2024 17:23 - 17.05.2024 00:00
Відповідь надана
Термін подачі
Номер:
8959574d6fbb44a1ade43114547f1b4d
Дата опублікування:
08.05.2024 17:34
Опис:
Шановний Замовник у зв'язку із стислим терміном подачі документів та з метою якісної підготовки просимо вас подовжити термін подачі тендерної документації до
7 (семи) робочих днів.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ
«Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання.
У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної
документації.
Дата відповіді:
09.05.2024 13:39
Відповідь надана
Коригування договору
Номер:
e1e9b3247ca0440fa844f607a37b004b
Дата опублікування:
12.04.2024 14:16
Опис:
Доброго дня, прохання внести зміни до договору та деякі пункти викласти у наступній редакції, для можливості участі більшої кількості Постачальників :
"5.8 На кожну партію Товару, що поставляться по бланках-дозволах, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ наступні супровідні документи (надалі – Супровідні документи):
- рахунок-фактуру ;
- видаткову накладну
- акт прийому-передачі бланків-дозволів або акт підтвердження зарахування обсягу Товару на Рахунок Замовника/паливні картки;
- податкову накладну, оформлену та зареєстровану у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Супровідні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання акту приймання-передачі бланків-дозволів/ акт підтвердження зарахування обсягу Товару на Рахунок Замовника/паливні картки/ видаткової накладної, але не пізніше 2 (другого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому проводилось передача бланків-дозволів/зарахування обсягу Товару на Рахунок Замовника/паливні картки.
5.9 Датою поставки (передачі) Товару є дата отримання Товару ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА шляхом передачі бланків-дозволів та підписом видаткової накладної. Зобов’язання ПОСТАЧАЛЬНИКА щодо поставки Товару вважаються виконаними належним чином з моменту своєчасної заправки автотранспортного засобу ЗАМОВНИКА на відповідній АЗС........
5.23 По закінченні кожного календарного місяця, на 7 (сьомий) календарний день місяця, наступного за звітним, ПОСТАЧАЛЬНИК формує Акт фактичної вибірки Товару за бланками-дозволами або інший підтверджуючий документ зі сторони ПОСТАЧАЛЬНИКА, у якому вказується найменування та кількість палива, виданого за пред'явленими бланками-дозволами (зразок прикладу Акту фактичної вибірки Товару за бланками-дозволами наведений в Додатку № 5 до Договору та не є остаточним). Акт фактичної вибірки Товару за бланками-дозволами або інший підтверджуючий документ зі сторони ПОСТАЧАЛЬНИКА також може бути складено в будь-який час за домовленістю Сторін Договору.
6.1. Первинними документами, якими оформлюється передача Товару від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ЗАМОВНИКА, є відповідні акти приймання-передачі/видаткові накладні , визначені у п. 5.8. цього Договору (за текстом Договору – Первинні документи). Первинні документи крім обов`язкових реквізитів, передбачених чинним законодавством, повинні містити код УКТЗЕД для кожного найменування Товару, а також посилання на номер та дату Договору . Акти, визначені п. 5.8. цього Договору, оформлюється за формою, визначеною в Додатку № 6 до Договору або документи можуть бути направлені зі сторони ПОСТАЧАЛЬНИКА."
А також видалити додатки 3,5,6,7 бо у кожного постачальника своя модель роботи і документи вашого формати розробити буде неможливо.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
15.04.2024 13:39