-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко двоярусне розбірне, ДК 021:2015 – 39140000-5 «Меблі для дому»
на потребу 2024 року
Завершена
2 998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 980.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2024 15:51 - 14.04.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення щодо лежака
Номер:
e1bd1b9f31a54fafb624ebd44247bb83
Дата опублікування:
12.04.2024 12:45
Опис:
Підкажіть, будь ласка, чи можна Вам запропонувати поставити весь обсяг ліжок з лежаком типу 2?
Відповідь:
Так. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
12.04.2024 14:16
Відповідь надана
Типи лежаків
Номер:
6a85e2554dbb46cf8da52e380a147c04
Дата опублікування:
12.04.2024 12:44
Опис:
Шановний замовнику, в технічному завданні передбачено лежак типу 1 і лежак типу 2. Скільки ліжок з яким типом лежака ви плануєте закупити?
Відповідь:
Добрий день. Плануємо закупити ліжка з лежаком типу 2. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
12.04.2024 14:15
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Номер:
978646ec3763499298094e6ec51d6188
Дата опублікування:
08.04.2024 18:57
Опис:
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, відповідь, якими документами повинна підтверджуватись відповідність вимогам ТС, зразкам (еталонам) і яким чином це погоджується із замовником?
Надайте посилання на встановлений порядок затвердження з огляду на наступне:
П. 3.1.5.2. ТС МОУ32406-001:2024 (02) говорить про те, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника.
Також зауважимо, що «ПОРЯДОК кодифікації предметів постачання» згідно Наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 передбачає наступне:
1. П.2 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«2. Роботи з кодифікації під час розробки та закупівлі ПП організовують органи військового управління (органи управління), які здійснюють закупівлю продукції для потреб сил оборони (далі - Замовники), шляхом включення відповідних вимог до технічних документів на ПП, тактико-технічних завдань на виконання дослідно-конструкторських робіт з розробки ПП, тендерної документації та державних контрактів (договорів) на закупівлю ПП».
2. Абз. 3 п.3 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«Роботи з кодифікації під час експлуатації ПП організовують центральні служби забезпечення шляхом підготовки вихідних даних і надання їх до центрального органу кодифікації».
3. П. 4 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«4. Для забезпечення виконання робіт з кодифікації під час проведення процедур закупівлі ПП замовник включає до тендерної документації вимоги, згідно з якими учасник торгів, пропозиція якого буде акцептована, має скласти перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, узгодити його із замовником та центральною службою забезпечення, до номенклатури якої належать ПП, та надати цей перелік центральній службі забезпечення разом з технічною документацією, необхідною для кодифікації включених до нього предметів».
Разом з тим, п.5 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання» передбачає:
«5. Якщо до моменту укладання контракту (договору) на закупівлю необхідні для кодифікації документи не надані до центральної служби забезпечення, до державного контракту (договору) на закупівлю ПП включаються вимоги згідно з додатком 3 до цього Порядку».
У зв’язку з тим, що строки розгляду пропозицій, надання документів, укладання договору за результатами закупівлі обмежені термінами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а оплата за поставлений товар залежить в тому числі від своєчасно оформлених та наданих документів, просимо надати відповіді на наступні питання:
1. Вкажіть чіткий перелік технічної документації, яка необхідна для кодифікації саме цього предмету закупівлі?
2. На якому етапі потрібно подавати ці документи?
3.Кому саме постачальник повинен надати технічні документи?
4.Що саме мається на увазі під супроводжувальними документами згідно ТС МОУ 32406-001:2024 (02), які постачальник повинен надати разом з видатковими?
5. Які строки передбачені для надання номенклатурного номеру НАТО предмета закупівлі та коду NCAGE виробника і яким нормативним документом ці строки визначені?.
Відповідь:
1. Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN).
2. Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі.
3. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічні умови згідно технічної специфікації та ескізу замовника.
4. Документи, що прямують разом з товаром й містять дані про товар, що переміщуються транспортним засобом.
5. Відповідно до наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502).
Дата відповіді:
11.04.2024 16:12
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
28fc35baf6194619bdd8d58b10c47e40
Дата опублікування:
08.04.2024 18:18
Опис:
Шановний Замовнику! Приведіть, будь ласка у відповідність вимоги щодо надання інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази. яка необхідна для здійснення ПОСТАВКИ ТОВАРУ згідно вимог тендерної документації, а не виконання робіт, як помилково зазначено в Додатку № 1 до тендерної документації.
І надайте, будь ласка відповідь, чи достатньо буде в такому випадку надати інформацію про транспорт та складські приміщення? Тому що, на нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості здійснення поставки товару.
Відповідь:
Добрий день. Зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.04.2024 15:42
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями
Номер:
e76cee9aca7642bb83bcb3e1cb6ed2a9
Дата опублікування:
08.04.2024 14:08
Опис:
Звернення за роз’ясненнями
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги.
В підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника».
Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант.
NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США.
Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що цитата: «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України».
Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити:
1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі?
2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду, а тому і його відсутність у маркуванні предмета закупівлі, вимога про що зазначена у підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації?
Відповідь:
Добрий день. Відповідаємо на Ваше звернення:
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства.
Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Дата відповіді:
11.04.2024 15:23