-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби (емалі алкідні та фарба фасадна високоякісна ВДА)
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2024 13:59 - 12.04.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
ffa7502fdf23462faa6f0a7580da56f0
Дата опублікування:
08.04.2024 14:01
Опис:
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до Тендерної Документації Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, ніякі окремі підтвердження не потрібно подавати):
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; а також забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи поставлених товарів, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей. Тому доповнення до проєкту договору не є доцільним
Дата відповіді:
09.04.2024 11:06
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
175f081bffc54698a0002774b7f8fbc2
Дата опублікування:
08.04.2024 14:00
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний Учасник! Так дійсно війна вносить свої корективи. Але згідно Бюджетного кодексу бюджетні організації не мають право здійснювати предоплату або повну оплату за товар до поставки товару. Всі ризики з транспортування товару бере на себе Постачальник, т тому вносити зміни не має потреби
Дата відповіді:
09.04.2024 10:58
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
4416d0dfa5b6480ba92e13b398c2f427
Дата опублікування:
08.04.2024 13:59
Опис:
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, або по телефону, телефаксу.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Пропонуємо внести зміни до п.8.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти днів) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, або по телефону, телефаксу.
Відповідь:
Шановний Учасник. у п. 8.2. проєкту договору зазначено "виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, або по телефону, телефаксу" не обов'язково саме поштовим оператором, окрім телефоном та телефаксом можливо електронною поштою на що 5 днів є достатнім, тому вносити зміни не має потреби
Дата відповіді:
09.04.2024 10:52
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
040e781f459c4df6b16a662a9efd0319
Дата опублікування:
08.04.2024 13:59
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає рівню, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.1.:
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає рівню, нормам / стандартам, законодавчо встановленим на території України або технічним умовам виробника.
Відповідь:
Шановний Учасник! У п. 2.1. проєкту договору зазначено, що Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає рівню, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. Тобто у разі наявності у Вас є власне ТУ то цього достатньо. Замовник не вимагає конкретного документу, тому вносити зміни не має потреби.
Дата відповіді:
09.04.2024 10:48
Відповідь надана
щодо емалі ПФ-266
Номер:
7bded9e2cf42434caa24004944dc9a1d
Дата опублікування:
05.04.2024 16:50
Опис:
Шановний Замовнику! Фізико-хімічні показники емалі ПФ 266 (Емаль алкідна ПФ-266 жовто-коричнева для підлоги ТМ «Зебра» або еквівалент вагою не менше 2,8 кг.) відповідають іншому фасуванню, а саме товар з такими параметрами виготовляється у фасуванні 2,3 кг, адже це еліт якість, і фасовка для нього саме 2,3 кг- НЕ 2, 8 КГ.
То ж просимо внести зміни до докмуентації та вказати коретне фасування даної емалі 2,3 кг для зазначених Вами характеристик і фізико-хімічних показників.
прописати: Емаль алкідна ПФ-266 жовто-коричнева для підлоги ТМ «Зебра» або еквівалент вагою не менше 2,3 кг.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Шановний Учаснику! На офіційному сайті ТМ "Зебра" емаль ПФ-266 фасується саме в 2,8 кг https://www.zebra.ua/product/klasichna-seriya/emal-dlya-pidlogi-alkidna-pf-266-zebra/. Крім того багато інших виробників фасують ПФ - 266 у банки по 2,8 кг.
Дата відповіді:
07.04.2024 17:50