• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Кількість (згідно Додатку 2): 1 послуга (передбачає вивезення 8100 кг відходів).,

Завершена

340 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.50 UAH
Період уточнення: 05.04.2024 12:38 - 12.04.2024 00:00
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації чинному законодавству

Номер: 33a5b0d8f944428386f4ce2bdc62a540
Дата опублікування: 11.04.2024 23:25
Опис: Шановний Замовнику, Вами була встановлена вимога п.3 Додаток 2: "3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу Учаснику ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами"". Також, в тому ж додатку, а саме в таблиці, вами було визначено найменування та код відходів відповідно національного класифікатора відходів. А саме: "8000 кг код та назва : 180103* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 180104 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 180102 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров. 100 кг код та назва: 180108* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 180109 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08". Ряд відходів, визначених вами за національним класифікатором відходів, за кодом, а саме: 180102, 180104, 180109, не мають позначки «*». Звертаємо Вашу увагу на наступне: Відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 1102 від 20 жовтня 2023 р. "Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів" визначені відходи поділяються на що не є небезпечними (безпечні) та небезпечні із позначкою «*». Відповідно чинного законодавства для провадження господарської діяльності у сфері управління відходами - на небезпечні відходи отримується ліцензія на управління з небезпечними відходами згідно Постанови кабміну УКРАЇНИ № 1278 від 5 грудня 2023 р. "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами"; - а на відходи що не є небезпечними (безпечні відходи) отримується дозвіл на їх оброблення та видалення згідно Постанови кабміну УКРАЇНИ № 1328 від 19 грудня 2023 р. "Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів". Станом на сьогоднішній день дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів що не є небезпечними, тобто безпечні, отримується декларативним методом. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО внести зміни у тендерну документацію, а саме п.3 Додатку 2, та викласти його в наступній редакції: "3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу Учаснику ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами" та на управління (здійснення операцій) відходами що не є небезпечними (безпечними) декларацію на провадження господарської діяльності із зазначеним кодом діяльності 38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів". В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Шановний учаснику, замовник проводить закупівлю із вивезення медичних відходів, серез яких є небезпечні відходи. Замовник встановив, користуючись своїм правом, вимогу щодо підтвердження права на здійснення операцій з такими вантажами, водночас замовник не зобов'язаний вимагати у складі пропозиції весь перелік дозвільних документів. Якщо такі є необхідними для його діяльності, учасник повинен мати такі документи на час надання послуг.
Дата відповіді: 12.04.2024 12:23
Відповідь надана

Невідповідність кваліфікаційних вимог чинному законодавству

Номер: c7490c42331f49f9a67f2b584d5fa3c8
Дата опублікування: 05.04.2024 17:03
Опис: Шановний Замовнику. Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, наступні ваші вимоги є незаконними, та такими що не відповідають чинному законодавству. А саме: пп. 1.3 п. 1. Додаток 1 "1.3. Надати копію свідоцтва чи сертифікату, тощо про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом на вантажника або копію свідоцтва чи сертифікату, тощо щодо поводження (чи управління) з небезпечними вантажами на вантажника (не менше як на 1 особу)." Доводимо до вашого відома наступну інформацію: Законом України «Про управління відходами» не передбачено поняття "поводження з небезпечними вантажами" так само як і "управління з небезпечними вантажами". Пропонуємо детально ознайомитися із статтею 1. Визначення термінів Закону України «Про управління відходами» та привести термінологію тендерної документації відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України «Про управління відходами». ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ із вашої тендерної документації ЦІ ПОНЯТТЯ. Можливо Вас знову ввели в оману ваші "радники"? Пропонуємо більш серйозно ставитися до підготовки тендерної документації згідно З ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ. До вашого відома, якщо ви не володієте інформацією, вантажно-розвантажувальні роботи з небезпечними вантажами передбачені лише ЧИННИМ законодавством з охорони праці (ОП), а саме інструкціями з ОП під час виконання робіт зі шкідливими речовинами - відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-76. Пропонуємо також ознайомитися із законодавством з ОП. У РАЗІ ВАШОЇ НЕЗГОДИ ПРИБРАТИ ІЗ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ НАДУМАНІ УМОВИ, ПРОПИСАНІ ПІД КОНРЕТНОГО ЗАМОВНИКА, МИ БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЬ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУТ ТА ІНШИХ КОМПЕТЕНТНИХ ОРАГНІВ.
Відповідь: Добрий день. За результатом аналізу вимоги було прийнято рішення внести зміни у вимоги тендерної документації в частині вантажника та не встановлювати такого кваліфікаційного критерію. Однак, звертаємо увагу на те, що, не зважаючи на відсутність вимоги у документації, працівники учасника, зокрема водії, повинні володіти відповідними знаннями та навичками щодо перевезення небезпечних вантажів до яких відносяться і медичні відходи, та мати у наявності необхідні дозволи/допуски чи інші дозвільні документи при наданні послуг.
Дата відповіді: 08.04.2024 10:57
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ

Номер: 19c1765fe32b4e718dcdb17a12d2fccc
Дата опублікування: 05.04.2024 13:06
Опис: ШАВНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ВАМИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВКАЗАНІ ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ: 2. Надати у складі пропозиції ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. ВИ ЗАКУПОВУЄТЕ ПОСЛУГИ З ПРИДБАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ? 4. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу Учаснику ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, які передбачені предметом закупівлі таких як: R1 та D10, D15 для небезпечних відходів 18 01 03*. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами. . ЧОМУ ВИ ВЗАГАЛІ ВИМАГАЄТЕ ОПЕРАЦІЮ З ВІДНОВЛЕННЯ, ЯКЩО НАКАЗ МОЗ 325 ЧІТКО ВКАЗУЄ ЛИШЕ НА ТЕРМІЧНЕ ЗНИЩЕННЯ ТА НЕ ВСТАНОВЛЮЄ ДОДАТКОВИХ ВИМОГ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ЕНЕРГІЇ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЇЇ ПОДАЛЬШОГО ПРОДАЖУ - НА ЩО ПОТРІБНО ЛІЦЕНЗІЯ НКРЕКП. ЧОМУ САМЕ НА ТАКИЙ КОД ВІДХОДІВ ВИ ВИМАГАЄТЕ ВІДНОВЛЕННЯ R1 ? 18 01 03*- ЧОМУ НЕ НА УСІ ІНШІ?. МОЖЛИВО ВАС ВВЕЛИ В ОМАНУ РАДНИКИ ? У РАЗІ ВАШОЇ НЕЗГОДИ ПРИБРАТИ З ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ПРОПИСАНІ ПІД КОНРЕТНОГО ЗАМОВНИКА МИ БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЬ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУТ ТА ІНШИХ КОМПЕТЕНТНИХ ОРАГНІВ
Відповідь: Шановний учасник, Ваша вимога розглянута.
Дата відповіді: 05.04.2024 15:44