• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Кількість (згідно Додатку 2): 1 послуга (передбачає вивезення 8100 кг відходів).,

Завершена

340 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.50 UAH
Період оскарження: 05.04.2024 12:38 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: b273a5f8f1624321adbc8f940a11631d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-05-005464-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 05.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 18.04.2024 р. згідно протокольного рішення було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.4 Додатку Замовник вимагав Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті – видана безпосередньо учаснику. Відповідно до п. 3.10 Розділу ІІІ до тендерної документації, Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. З наведеного вбачається, що учасник закупівлі мав право залучати субпідрядника лише в якості підтвердження кваліфікаційним критеріям, а не на підтвердження наявності ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено. Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, вимога тендерної документації щодо наявності копії ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог. Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-005464-a ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.04.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.05.2024 12:26
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 921cb0e2a4ca44168e40298ca23c00f5
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 05.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
18.04.2024 р. згідно протокольного рішення було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.4 Додатку Замовник вимагав Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.

Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті – видана безпосередньо учаснику.
Відповідно до п. 3.10 Розділу ІІІ до тендерної документації, Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З наведеного вбачається, що учасник закупівлі мав право залучати субпідрядника лише в якості підтвердження кваліфікаційним критеріям, а не на підтвердження наявності ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено.
Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Отже, вимога тендерної документації щодо наявності копії ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог.

Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.

Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-005464-a ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 05.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
18.04.2024 р. згідно протокольного рішення було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.4 Додатку Замовник вимагав Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.

Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті – видана безпосередньо учаснику.
Відповідно до п. 3.10 Розділу ІІІ до тендерної документації, Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З наведеного вбачається, що учасник закупівлі мав право залучати субпідрядника лише в якості підтвердження кваліфікаційним критеріям, а не на підтвердження наявності ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено.
Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Отже, вимога тендерної документації щодо наявності копії ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог.

Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.

Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-005464-a ID у PROZORRO f0bdacab885345b6be150d6281c07063 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-005464-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір