-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення межі території Горішньоплавнівської міської територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області
Торги не відбулися
1 300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період уточнення:
04.04.2024 15:35 - 10.04.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
d2fa65cac91e4bffa43f9a1cf092d117
Дата опублікування:
09.04.2024 18:30
Опис:
Шановний замовник! в додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів,
що підтверджують відповідність учасників цим критеріям в п.3.1. зазначається що аналогічними є послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території об’єднаної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр. Кожен замовник по різному вказує коди закупівель, при цьому назва послуги вказується у відповідності з ЗУ « Про землеустрій» ст. 25, цим же Законом в ст. 46 та 46 1 прописано, що входить в проект землеустрою і порядок затвердження, та кінцевий результат - відомості про встановлені (змінені) межі адміністративно-територіальних одиниць та/або межі території територіальної громади зазначаються у витязі з Державного земельного кадастру, який безоплатно видається відповідній сільській, селищній, міській, районній, обласній раді. Код закупівлі не впливає на зміст та порядок виконання послуг, тому просимо виключити код закупівлі з п.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, так як це зменшує кількість учасників, але не впливає на якість надання послуг.
Відповідь:
Шановний учаснику було доречно зазначено, що код закупівлі не впливає на зміст та порядок виконання послуг, тому при розгляді тендерної пропозиції за аналогічну буде прийнята послуга з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території об’єднаної територіальної громади і з іншим кодом закупівлі.
Дата відповіді:
10.04.2024 08:09
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог Замовника
Номер:
4dc975bb9d9045eab80ba2e24ebab102
Дата опублікування:
05.04.2024 20:48
Опис:
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили порушення (дискримінаційні вимоги) зі сторони Замовника, що наведені у пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
1. У пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається наявність не менше трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, з них не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що є відповідальними за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт із землеустрою
2. У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «3.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 5.1. до тендерної документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним(и) предмету даної процедури закупівлі, зокрема - Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території ____________ОТГ _________________ району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр.»
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних Учасників закупівлі
Згідно ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Згідно із ст 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників визначена статтями 26, 66 Закону України «Про землеустрій» та статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи.
Вимога щодо наявності не менше трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, з них не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що є відповідальними за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт із землеустрою є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі та не відповідає до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Також звертаємо увагу, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2019-09-03-002521-b.
У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «3.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 5.1. до тендерної документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним(и) предмету даної процедури закупівлі, зокрема - Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території ____________ОТГ _________________ району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр.»
Дана вимога дискримінує нас, як Учасника, що не має можливості надати договори зокрема - Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території ____________ОТГ _________________ району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр.. Натомість, в нас, як в Учасника наявний досвід виконання аналогічних договорів, а саме – договори на розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж території.
У зв’язку з вторгненням російської федерації та введення воєнного стану на території України у визначений Замовником період (2022-2023 р.) дуже зменшився обсяг укладених і виконаних договорів, в тому числі на аналогічні предмету закупівлі послуги. Скаржник має укладені договори у 2021 році та повністю виконані договори на виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території. Однак не може їх надати на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Таким чином право Скаржника на участь у закупівлі порушено з огляду на встановлений Замовником дискримінаційний період укладення договорів (саме в 2022-2023 роках), а тим паче ВИКЛЮЧНО на території Полтавської області.
Наводимо практику АМКУ щодо дискримінаційності вимог із зазначенням конкретного періоду, протягом якого повинні бути укладені та/або виконані аналогічні договори (рішення № 18296-р/пк-пз від 10.12.2019, № 4773-р/пк-пз від 12.03.2020.
Частини 2-4 ст. 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 ст. 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Шляхом включення до ТД таких дискримінаційних вимог Замовник навмисно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи нам, як Учаснику, що спроможний виконати умови договору, в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Виходячи з вищевикладеного для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
У пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, виключити вимогу щодо наявності не менше трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, з них не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що є відповідальними за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт із землеустрою та привести її у відповідність до ст. 26,66 Закону України «Про землеустрій».
У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації виключити вимогу щодо розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж, саме ПОЛТАВСЬКОЇ області за 2022-2023 рр і вкахати період 2021-2023 рр.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення то повідомляємо наступне.
Замовник має право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою відповідно статті 27 Закону України «Про землеустрій». Наявність в Учасника не менше 3-х сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-геодезиста, було встановлено насамперед виходячи з вимоги якісного надання послуг відповідно технічного завдання та обмеженого терміну виконання.
Для Замовника є визначальним досвід надання і виконання саме послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території об’єднаної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр.), оскільки цей вид робіт є специфічним, і для ефективного виконання цієї роботи виконавець повинен мати аналогічний досвід, тому ніяких порушень в цій частині не встановлено
У зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» Замовник має право вимагати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вказаний період для якісного надання послуги.
Крім того, дякуємо за конструктивні зауваження! Відповідні зміни внесені у тендерну документацію.
Дата відповіді:
08.04.2024 15:10