• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Ноутбук з програмним забезпеченням

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 479 днів назад

270 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 704.50 UAH
Період уточнення: 03.04.2024 14:46 - 24.04.2024 00:00
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: a93540641fb64a22bbfe176919e82db6
Дата опублікування: 23.04.2024 20:47
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, дякуємо за надану інформацію.
Дата відповіді: 24.04.2024 10:19
Відповідь надана

123

Номер: 33f2a179a1f2431cb2455ef0b9c87f38
Дата опублікування: 23.04.2024 16:17
Опис: Шановні, вам було доведено за допомогою рішення АМКУ, що учасники, які не мають прямих стосунків із виробником не можуть відповідно отримати такий лист для участі. Проте ви всупереч все ж залишили вимогу до листа від виробника про гарантії виробника, хоча логіка законодавчого регулятора зрозуміла, що будь-які листи від виробника вимагають договірних або партнерських стосунків учасника із таким виробником. А це і є дискримінація учасників, які не мають таких стосунків. Ви у перекручений спосіб не виконали повністю вимогу та зміст рішення АМКУ. Крім того, ви й далі у власній документації вимагаєте листи від третіх осіб (виробників) , що ставить у залежність видачі (або не видачі) таких листів учаснику на розсуд (або комерційний інтерес) виробника. Вам дійсно невідомо жодного законного способу провести тендер окрім ігнорування вимог амку і залишення частково вимог у Документації, що все ж таки вимагають стосунків учасника із виробником для отримання листа? Ви не до кінця зрозуміли корупційність та дискримінацію такої вимоги і далі будете користуватися підказками "зацікавлених" учасників у залишенні хоч якоїсь вимоги від виробника для їх легкої перемоги? Приберіть з документації те, що амку вважає можуть мати або отримати лише учасники, що є партнерами виробника або мають прямі стосунки. Інакше ви граєтесь з ДАСУ та не виконанням рішення амку у повному обсязі. І не грайте недосвідчених ніби ви не розумієте у чому саме полягає рішення і які наслідки несе ваше бажання до того ж листа від виробника, яке звісно видаєттся лише одному учаснику на конкретні торги. Це відома корупційна практика, яку ви намагаєтесь врятувати усіма спосодами6у даній закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, доводимо до Вашого відома, що Замовником було виконано рішення АМКУ. Вимогам щодо надання документального підтвердження від виробника або його представництва, що операційна система встановлена при виробництві встановлена з метою закупівлі легальної, а не "піратської" продукції. Якщо Ви вважаєте що дана вимога має дискримінаційний характер Ви маєте право оскаржити її в АМКУ.
Дата відповіді: 24.04.2024 10:17
Відповідь надана

Щодо листів?

Номер: 86d33a1598d5483c8179b13ae7080839
Дата опублікування: 22.04.2024 13:18
Опис: Стало важко вже самому собі виписувати листи постачальника? Вих. № 12 від 07.04.2024 Військова частина А0351 ЄДРПОУ 09965650 Тендер UA-2024-03-30-000233-a від 30.03.2024 предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, ноутбуки) Лист Даним листом Товариство з обмеженою відповідальністю «2629» підтверджує, що є офіційним партнером компанії HP на території України. Має діючі партнерські стосунки, що підтверджуються сертифікатом про партнерство між мною та виробником НР Inc. За умовами даного партнерства маю право на підтримку, супровід та постачання офіційної продукції бренду НР. Ми підтверджуємо, що запропоновані ноутбуки HP Probook 430 G8 (8X9J0ES) постачаються офіційними шляхами у кількості 2 шт., та є у наявності у потрібній кількості на території України, є новими та не були у використанні, виготовлені з використанням досягнень сучасних технологій, мають офіційну гарантію, а також є товаром належної якості, що відповідає міжнародним стандартам. Строк гарантійного та сервісного обслуговування (офіційними) сервісними центрами виробника – 12 місяців. Сертифікат партнерства додається до даного листа. Директор ТОВ «2629»
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення не містить запитань до Замовника та не стосується суті ТД.
Дата відповіді: 23.04.2024 14:58
Відповідь надана

Запитання

Номер: fa1803c6876c4eb7a888425a3dc004d5
Дата опублікування: 19.04.2024 14:59
Опис: Шановний замовник, чи достатньо вам буде замість листа від виробника із переліком сервісних центрів надати посилання на публічно доступну веб-сторінку офіційного сайту виробника виробника, де зазначений виробником завжди актуальний перелік сервісних центрів. Адже не усі мають прямі стосунки із виробником або відповідно його представником щоб отримати такий лист, який, до того ж, повністю дублює інформацію на сторінці виробника. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, вимогами тендерної документації встановлені вимоги, дотримуйтесь зазначених вимог. Замовник вимагає документальне підтвердження, а не посилання на сайт.
Дата відповіді: 23.04.2024 14:58
Відповідь надана

до уваги замовника

Номер: b2bfd121c8a740038af3cdad81f6bf1b
Дата опублікування: 03.04.2024 15:30
Опис: Шановний учаснику. Ваше питання не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції Постанови КМУ від 12.05.2023 р. № 471 зі змінами та доповненнями) встановив заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Всі вимоги Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції авторизаційних листів обґрунтовані вказаними вище вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та направлені на те, що ноутбуки, які має намір закупити Замовник, повинні бути офіційно ввезені на територію України (при цьому повинні бути сплачені всі податки, збори та обов’язкові платежі), не повинні бути виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран під всесвітньо відомими брендами, програмне забезпечення повинно бути офіційно придбане без порушень авторських прав та повинно бути таким, що не виготовлене на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що убезпечить захист персональних даних громадян, які будуть звертатися за медичною допомогою до Замовника. З огляду на вищезазначене, жодних ознак дискримінації в тендерній документації до можливих учасників по цій закупівлі не має, якщо ці учасники є належним чином зареєстрованими суб’єктами господарювання, які своєчасно та в повному обсязі сплачують всі податки та збори, та використовую товари та продукцію, які офіційно ввезені в Україну та не виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Також хочу звернути Вашу увагу на той факт, що такі вимоги були у всіх аналогічних закупівлях Замовника в 2023 році. І жодних зауважень або тверджень щодо наявності ознак дискримінації у учасників не було.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо, за підтримку.
Дата відповіді: 05.04.2024 15:33
Відповідь надана

уважно вивчить практику так званих листів за 2024, у разі не задоволення будемо звертатись в АМКУ

Номер: 7f83f677152640279a42a916edd94501
Дата опублікування: 03.04.2024 14:55
Опис: Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний учасник. Ваше питання не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції Постанови КМУ від 12.05.2023 р. № 471 зі змінами та доповненнями) встановив заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Всі вимоги Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції авторизаційних листів обґрунтовані вказаними вище вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та направлені на те, що ноутбуки, які має намір закупити Замовник, повинні бути офіційно ввезені на територію України (при цьому повинні бути сплачені всі податки, збори та обов’язкові платежі), не повинні бути виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран під всесвітньо відомими брендами, програмне забезпечення повинно бути офіційно придбане без порушень авторських прав та повинно бути таким, що не виготовлене на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що убезпечить захист персональних даних громадян, які будуть звертатися за медичною допомогою до Замовника. З огляду на вищезазначене, жодних ознак дискримінації в тендерній документації до можливих учасників по цій закупівлі не має, якщо ці учасники є належним чином зареєстрованими суб’єктами господарювання, які своєчасно та в повному обсязі сплачують всі податки та збори, та використовую товари та продукцію, які офіційно ввезені в Україну та не виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Прошений лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки. Вищезазначена вимога ніяк не дискримінуює учасників, а лише звільняє нас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Також хочу звернути Вашу увагу на той факт, що такі вимоги були у всіх аналогічних закупівлях Замовника в 2023 році. І жодних зауважень або тверджень щодо наявності ознак дискримінації у учасників не було. Дякуємо.
Дата відповіді: 05.04.2024 15:33