-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
02.04.2024 16:00 - 07.06.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог ТД
Номер:
7568129f6abd4936bae83ed39d21aba7
Дата опублікування:
04.04.2024 14:11
Опис:
Шановний Замовнику,
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника договору купівлі-продажу генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Учасник має право надати видаткову накладну в якості підтвердження наявності генератора без виписку з банку про повну оплату.
2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника копії дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі (в разі відсутності строку дії дозволу чи декларації, учасник надає лист-пояснення), тому що кузовний ремонт на автомобілях Замовника можна проводити за допомогою електрозварювання без використання газозварювання, а отже Учасник повинен мати дозвіл та/або декларацію на право виконання зварювальних робіт та не обов’язково повинен мати дозвіл та/або декларацію на право виконання газополумяних робіт. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник повинен надати копію дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних або газополумяних робіт, надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує наявність у нього дійсного дозволу або декларації до кінця строку надання послуг по даній закупівлі.»
3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням, тому що достатнім буде надання Учасником послуги евакуатора для транспортування автомобіля Замовника до СТО Учасника та виконання ремонту за місцезнаходженням Учасника зі всім необхідним обладнанням та запасними частинами для виконання ремонту. Автомобіль – виїздна автомайстерня з вказаним Замовником обладнанням не може забезпечити виконання всіх необхідних робіт для виконання ремонтів автомобілів Замовника. Вимагаємо відмінити дану вимогу та залишити вимогу по наявності евакуатора у пункті 8 додаткових вимог - «Учасник повинен мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг). ».
4. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю, тому що у Учасника може бути сертифікат дійсний на момент проведення закупівлі Замовником та при необхідності, Учасник повинен продовжити термін його дії або отримати новий сертифікат з терміном дії не меншим строку виконання договору про закупівлю. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного на момент проведення закупівлі та надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує Замовнику наявність діючого сертифікату до кінця строку виконання договору про закупівлю».
5. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію по дискримінаційній вимозі стосовно наявності у Учасника копій свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, видані ДП «Укрметртестстандарт» або копії свідоцтв про калібрування, видані ДП «Укрметртестстандарт» або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий ДП «Укрметртестстандарт». Вимога Замовника стосовно того, що Учасники повинні мати сертифікат тільки окремого акредитованого Національним агентством з акредитації України органу, а саме - ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» не є правомірною, бо у Учасника можуть бути свідоцтва та сертифікати, які видані іншими органами, які також акредитовані Національним агентством з акредитації України. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки або копії свідоцтв про калібрування або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України.
6. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати певну форму листа-відгуку від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг. Лист-відгук надається іншими Замовниками по аналогічно виконаних договорах Учасником не тільки з завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), тому достатнью буде наявність у Учасника листів-відгуків у будь-якій формі та змістом.
7. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен для виконання робіт може залучати субпідрядні організації, але місце розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення (надати лист-підтвердження, карту-схему проїзду та договір на виконання таких робіт). Учасник має право залучати субпідрядні організації без обмеження розташування їх до Замовника та Учасника в межах м. Києва.
8. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником повинні обов’язково надаватись у складі пропозиції, тому що Замовник не вказав форму огляду у тендерній документації, за якою Учасник повинен виконувати огляд, а також в даному огляді нема ніякої необхідності, тому що огляд підтверджує тільки наявність автомобілів у Замовника, але не може підтвердити технічний стан автомобілів без виконання повноцінної діагностики за місцезнаходженням Учасника з використанням необхідного обладнання, а тому даний огляд створює додаткову перешкоду Учаснику у участі в закупівлі.
9. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати нотаріально завірений договір оренди приміщення, строком дії не менше одного року 31.12.2024 р., тому що даний договір повинен бути нотаріально завіреним тільки тоді, коли строк оренди приміщення складає більше 36 місяців. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник повинен мати договір оренди приміщення, строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., якщо строк оренди по договору складає більше 36 місяців, то договір оренди повинен бути нотаріально завірений».
Відповідь:
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника договору купівлі-продажу генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Учасник має право надати видаткову накладну в якості підтвердження наявності генератора без виписку з банку про повну оплату
Відповідь: У зв’язку з введенням військового стану та віяловими відключеннями світла, Замовник повинен бути впевнений, у технологічних спроможносятх учасника, тому висувається посилена вимога щодо наявності генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Тим паче, як що учасник дійсно придбав генератор та має видаткову накладну, йому не складно додати виписку про проведення платежу.
2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника копії дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі (в разі відсутності строку дії дозволу чи декларації, учасник надає лист-пояснення), тому що кузовний ремонт на автомобілях Замовника можна проводити за допомогою електрозварювання без використання газозварювання, а отже Учасник повинен мати дозвіл та/або декларацію на право виконання зварювальних робіт та не обов’язково повинен мати дозвіл та/або декларацію на право виконання газополумяних робіт. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник повинен надати копію дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних або газополумяних робіт, надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує наявність у нього дійсного дозволу або декларації до кінця строку надання послуг по даній закупівлі.»
Відповідь: під час виконання робіт по кузовному ремонту має використовуватись електро-газозварювання (навіпавтоматичне електро-газозварювання (напівавтомат)) Вуглекислий газ є складовою частиною процесу зварювання, тому учасник повинен мати копії дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі (в разі відсутності строку дії дозволу чи декларації, учасник надає лист-пояснення).
3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням, тому що достатнім буде надання Учасником послуги евакуатора для транспортування автомобіля Замовника до СТО Учасника та виконання ремонту за місцезнаходженням Учасника зі всім необхідним обладнанням та запасними частинами для виконання ремонту. Автомобіль – виїздна автомайстерня з вказаним Замовником обладнанням не може забезпечити виконання всіх необхідних робіт для виконання ремонтів автомобілів Замовника. Вимагаємо відмінити дану вимогу та залишити вимогу по наявності евакуатора у пункті 8 додаткових вимог - «Учасник повинен мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг).
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та для виконання завдань повинен швидко реагувати на виклики, враховуючи той факт, що автомобіль може вийти з ладу в будь-якому районі м Києва, для швидкого технічного обслуговування учасник повинен мати автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням.
4. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю, тому що у Учасника може бути сертифікат дійсний на момент проведення закупівлі Замовником та при необхідності, Учасник повинен продовжити термін його дії або отримати новий сертифікат з терміном дії не меншим строку виконання договору про закупівлю. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного на момент проведення закупівлі та надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує Замовнику наявність діючого сертифікату до кінця строку виконання договору про закупівлю».
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, до учасників висуваються вимоги щодо якості обслуговування транспортних засобів Замовника на весь термін дії договору, якість та технічний стан послуг повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням. Дана вимога не є дискримінаційною.
5. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію по дискримінаційній вимозі стосовно наявності у Учасника копій свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, видані ДП «Укрметртестстандарт» або копії свідоцтв про калібрування, видані ДП «Укрметртестстандарт» або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий ДП «Укрметртестстандарт». Вимога Замовника стосовно того, що Учасники повинні мати сертифікат тільки окремого акредитованого Національним агентством з акредитації України органу, а саме - ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» не є правомірною, бо у Учасника можуть бути свідоцтва та сертифікати, які видані іншими органами, які також акредитовані Національним агентством з акредитації України. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки або копії свідоцтв про калібрування або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, до учасників висуваються вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Від якості діагностики та наданих послуг на транспортних засобах, залежить напряму безпека експлуатації автомобіля, відповідно життя і здоров’я співробітників, які експлуатують ці транспортні засоби. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом учасника ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів
6. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати певну форму листа-відгуку від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг. Лист-відгук надається іншими Замовниками по аналогічно виконаних договорах Учасником не тільки з завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), тому достатнью буде наявність у Учасника листів-відгуків у будь-якій формі та змістом.
Відповідь: Відповідно до п.31 та п. 32 ст. 1 Закону : - тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, які допомагають йому пересвідчитися, що учасники мають спроможність належно надати конкретні послуги у потрібному замовникові обсязі. Встановлення такого кваліфікаційного критерію визначається статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). При цьому Замовником не вимагається забеспечення тендерної пропозиції. Отже, для гарантії спроможності надати послуги у повному обсязі учасниками процедури закупівлі Замовником встановлені відповідні кваліфікаційні крітерії. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
7. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен для виконання робіт може залучати субпідрядні організації, але місце розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення (надати лист-підтвердження, карту-схему проїзду та договір на виконання таких робіт). Учасник має право залучати субпідрядні організації без обмеження розташування їх до Замовника та Учасника в межах м. Києва.
Відповідь:
Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та для виконання завдань повинен швидко реагувати на виклики, враховуючи той факт, що представник Замовника повинен відвести автомобіль та залишити на СТО, йому треба найшвидше повернутись до виконання завдань, тому розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення, що не є дискримінаційною вимогою, у м. Києві є більше 20 СТО, які розташовані на відстані менше 3 км, що більш ніж достатньо для створення належних умов добросовісної конкуренції.
Отже, зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), згідно з якими закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності.
8. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником повинні обов’язково надаватись у складі пропозиції, тому що Замовник не вказав форму огляду у тендерній документації, за якою Учасник повинен виконувати огляд, а також в даному огляді нема ніякої необхідності, тому що огляд підтверджує тільки наявність автомобілів у Замовника, але не може підтвердити технічний стан автомобілів без виконання повноцінної діагностики за місцезнаходженням Учасника з використанням необхідного обладнання, а тому даний огляд створює додаткову перешкоду Учаснику у участі в закупівлі.
Відповідь: Дана вимога висувається у зв’язку з тим, що виконавець повинен розуміти, реальний стан автомобілів Замовника, нажаль маємо негативний досвід коли, учасники перемагають в тендері, а потім відмовляються виконувати ті чи інші роботи, побачивши стан авто та реальний обсяг робіт.
9. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати нотаріально завірений договір оренди приміщення, строком дії не менше одного року 31.12.2024 р., тому що даний договір повинен бути нотаріально завіреним тільки тоді, коли строк оренди приміщення складає більше 36 місяців. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «Учасник повинен мати договір оренди приміщення, строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., якщо строк оренди по договору складає більше 36 місяців, то договір оренди повинен бути нотаріально завірений
Відповідь: внесені зміни.
Дата відповіді:
05.04.2024 14:33