-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2024 16:00 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення вимог частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 5 Закону
Номер:
553a75cbcc184f5689cbead500c8b34d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-009990-a.b1
Назва:
Порушення вимог частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 5 Закону
Скарга:
встановлення дискримінаційних вимог у додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКу №181 від 05.04.24.pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 1. тендерна документація - 2024-04-05T141550.909.docx.asice 05.04.2024 18:35
- 2. ОСВ загальна по обл.та МТБ.pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 3. Видаткова накладна (придбання дизель генератора).pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 6. Копія договору про надання послуг перевезення ДТЗ (евакуатор) з актами.pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 4. Декларація відповідності МТБ, зареєстр.в Держпраці (на право викон.зварювальних робіт).pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 7. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027.PDF.asice 05.04.2024 18:35
- 5. Документи по електрозварникам.pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 8. Відгук до договору ДУС (2022р).pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 10. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 8.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023).pdf.asice 05.04.2024 18:35
- 9. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice 05.04.2024 18:35
- sign.p7s 05.04.2024 18:39
- рішення від 09.04.2024 №6274.pdf 09.04.2024 17:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 №6947.pdf 19.04.2024 13:42
- рішення від 18.04.2024 №6947.pdf 23.04.2024 09:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 18:54
Дата розгляду скарги:
18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2024 10:00
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2024 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесені відповідні зміни
Пункт скарги
Номер:
c8c02bd38bc5410eb52525d01a16feb7
Заголовок пункту скарги:
проти викладення п. 4 розділу 2 «Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Опис заперечення:
замовником не обґрунтовано необхідності у викладенні п. 4 розділу 2 «Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в наступній редакції:
«4. . В зв’язку зі складною ситуацією та віяльними відключеннями електричної енергії в Учасника повинне бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, яке забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати договір купівлі продажу відповідного обладнання та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку)..»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги щодо наявності виключно договору купівлі продажу відповідного обладнання та виписка з банку.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«4. . В зв’язку зі складною ситуацією та віяльними відключеннями електричної енергії в Учасника повинне бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, яке забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати договір купівлі продажу відповідного обладнання та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку)..»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги щодо наявності виключно договору купівлі продажу відповідного обладнання та виписка з банку.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною з огляду на наступне, підтвердженням наявності в Учасника на дати підписання договору та виконання робіт є оборотно-сальдова відомість про наявність відповідного обладнання. Копія договору купівлі продажу відповідного обладнання та виписка з банку не є належними підтвердженнями наявності в Учасника такого обладнання, разом з тим зазначене обладнання може перебувати в Учасника у користуванні (оренді, прокаті, позичці та ін.)
За таких умов вважаємо умову про надання виключно договору купівлі продажу відповідного обладнання та виписки з банку дискримінаційною, адже відсутність зазначених документів не свідчить про відсутність такого обладнання в Учасника.
Опис суті пункту скарги:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
10. Документи на підтвердження повноважень директора
-
Опис доказу:
підтверджує повноваження підписанта
-
Повʼязаний документ:
10. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Опис доказу:
підтверджує правосуб'єктність скаржника
-
Повʼязаний документ:
9. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
8.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023)
-
Опис доказу:
Підтверджує кваліфікацію Скаржник
-
Повʼязаний документ:
8.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
8. Відгук до договору ДУС (2022р)
-
Опис доказу:
Підтверджує кваліфікацію Скаржник
-
Повʼязаний документ:
8. Відгук до договору ДУС (2022р).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
7. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027
-
Опис доказу:
Підтверджує кваліфікаціюа Скаржник
-
Повʼязаний документ:
7. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027.PDF.asice
-
-
Назва доказу:
Договір на евакуатор
-
Опис доказу:
підтверджує автомобіля технічної допомоги (евакуатор), адже при наявності евакуатора транспортний засіб Замовника буде доставлений до СТО Учасника для надання повного спектру послуг.
-
Повʼязаний документ:
6. Копія договору про надання послуг перевезення ДТЗ (евакуатор) з актами.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Сертифікати працівників
-
Опис доказу:
Підтверджують кваліфікацію працівників
-
Повʼязаний документ:
5. Документи по електрозварникам.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Деклавація на зварювальні роботи
-
Опис доказу:
Підтверджує наявність дозволу Держпраці на проведення зазначених робіт
-
Повʼязаний документ:
4. Декларація відповідності МТБ, зареєстр.в Держпраці (на право викон.зварювальних робіт).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Видаткова накладна
-
Опис доказу:
Підтверджує наявність генератора
-
Повʼязаний документ:
3. Видаткова накладна (придбання дизель генератора).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Оборотно-сальдова відомість
-
Опис доказу:
Підтверджує наявність генератора
-
Повʼязаний документ:
2. ОСВ загальна по обл.та МТБ.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
ТД Замовника
-
Опис доказу:
тендерна документація замовника
-
Повʼязаний документ:
1. тендерна документація - 2024-04-05T141550.909.docx.asice
-
-
Назва доказу:
Скарга до АМКу №181 від 05.04.24
-
Опис доказу:
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКу №181 від 05.04.24.pdf.asice
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення Додаткових вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації: «Для виконання робіт учасники можуть залучати субпідрядні організації, але місце розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення (надати лист-підтвердження, карту-схему проїзду та договір на виконання таких робіт).» Зокрема, місцезнаходження Замовника - 01601, Україна, Київська область, Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15, відтак обмеження колом потенційних субпідрядників радіусом 3 км., невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції. Оскільки обрана Замовником відстань, зменшує конкуренцію та матиме наслідком участі лише одного-двох учасників у процедурі Закупівлі. На думку скаржника, обмеження відстані надання послуг у 3 км. - є безпідставним та необґрунтованим. У зв’язку з зазначеним, просимо комісію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації, шляхом їх викладення в наступній редакції: «Для виконання робіт учасники можуть залучати субпідрядні організації.»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення п. 9 Додаткових вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: «9. Лист - відгук від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг.» Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною з огляду на наступне: Лист-відгук надається іншими Замовниками по аналогічно виконаних договорах Учасником не тільки завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), тому достатнью буде наявність у Учасника листів-відгуків у будь-якій формі та змістом. У зв’язку з зазначеним, просимо комісію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації, шляхом їх викладення в наступній редакції: «9. Лист - відгук від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності).»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення п. 6 Додаткових вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: «6. Обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, видані ДП «Укрметртестстандарт» або копії свідоцтв про калібрування, видані ДП «Укрметртестстандарт» або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий ДП «Укрметртестстандарт») У зв’язку з наявністю у Скаржника частини свідоцтв/сертифікатів ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та частини свідоцтв/сертифікатів, виданих ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», просимо комісію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації, шляхом їх викладення в наступній редакції: «6. Обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, або копії свідоцтв про калібрування, або Сертифікати визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України»)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення п. 4 Додаткових вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації: «4. Якість послуг повинна відповідати технічним вимогам, загальноприйнятим умовам надання такого роду послуг та чинному законодавству України. Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника повинна мати впроваджену систему управління якістю учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю).» Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, у зв’язку з тим, що в Учасника має бути сертифікат дійсний на момент проведення закупівлі Замовником. При цьому аргументованою буде вимога, що Учасник повинен продовжити термін дії Сертифікату, у випадку закінчення терміну дії протягом строку надання послуг, або отримати новий сертифікат з терміном дії не меншим строку виконання договору про закупівлю. У зв’язку з викладеним, вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції: «4. Якість послуг повинна відповідати технічним вимогам, загальноприйнятим умовам надання такого роду послуг та чинному законодавству України. Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника повинна мати впроваджену систему управління якістю учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». (На підтвердження, Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю, а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, чинного на дату проведення закупівлі та надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує Замовнику наявність діючого сертифікату до кінця строку виконання договору про закупівлю»)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення п. 8 розділу 2 «Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в наступній редакції: «8. Учасник повинен мати автомобіль - виїзду автомайстерню з наступним обладнанням: (надати фото-підтвердження) -Автономне живлення 12/24/ 220v - Акумуляторний буст, для можливості запуску двигуна в польових умовах з пусковим током 3600А -Зварювальний напівавтомат на рухомому візку -Балон з стиснутим повітрям (азотом) на рухомому візку -Повітряний компресор -Мневмоінструмент -Лещата -Інструментальна тумба, укомплектована ручним слюсарним інструментом -Електорінстумент акумуляторний та мережевий -Набір інструменту для відновлення різьбових з'єднань -Набір знімачів підшипників -Інструмент для перевірки електрообладнання -Стяжки для пружин - Установка для вакуумної заміни мастила в польових умовах. -Шприци для заміни оливи та обслуговування шарнірів -Знімачі масляних фільтрів -Вимірювальний інструмент -Гнучкі пневмомагістралі та елетроподовжувачі -Також в бус вмонтована система кріплень габаритних вантажів,відкидний слюсарний стіл. - пневматичні та гідравлічні домкрати. - сталеві упори для вивішування техніки - обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування. - обладнання для антибактеріальної чистки - Обладнане місце електрика - апарат для промивки систем кондиціонування. - обладнання для ремонту, то обжиму рукавів високого тиску. - Кран для монтажу/демонтажу двигунів та трансмісій. - Автомобіль оснащений гідробортом, для можливості піднімання на борт агрегатів вагою до 600 кг -Індукційний нагрівач -Апарат вакуумної заміни гальмівної рідини -Окуляри, та ультрафіолетовий ліхтар для пошуку витоків фреону -Обладнання для ремонту алюмінієвих магістралей Lock ring Увага! Фактична наявність обладнання на СТО буде перевірятись до прийняття рішення про ухвалення переможця!» Вважаємо зазначення обох вимог дискримінаційною умовою, яка значно звужує коло потенційних учасників по тендерній закупівлі та пропонуємо Замовнику викласти умову тендерної документації у наступній редакції: «8. Учасник повинен мати автомобіль - виїзду автомайстерню з наступним обладнанням: (надати фото-підтвердження) -Автономне живлення 12/24/ 220v - Акумуляторний буст, для можливості запуску двигуна в польових умовах з пусковим током 3600А -Зварювальний напівавтомат на рухомому візку -Балон з стиснутим повітрям (азотом) на рухомому візку -Повітряний компресор -Мневмоінструмент -Лещата -Інструментальна тумба, укомплектована ручним слюсарним інструментом -Електорінстумент акумуляторний та мережевий -Набір інструменту для відновлення різьбових з'єднань -Набір знімачів підшипників -Інструмент для перевірки електрообладнання -Стяжки для пружин - Установка для вакуумної заміни мастила в польових умовах. -Шприци для заміни оливи та обслуговування шарнірів -Знімачі масляних фільтрів -Вимірювальний інструмент -Гнучкі пневмомагістралі та елетроподовжувачі -Також в бус вмонтована система кріплень габаритних вантажів,відкидний слюсарний стіл. - пневматичні та гідравлічні домкрати. - сталеві упори для вивішування техніки - обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування. - обладнання для антибактеріальної чистки - Обладнане місце електрика - апарат для промивки систем кондиціонування. - обладнання для ремонту, то обжиму рукавів високого тиску. - Кран для монтажу/демонтажу двигунів та трансмісій. - Автомобіль оснащений гідробортом, для можливості піднімання на борт агрегатів вагою до 600 кг -Індукційний нагрівач -Апарат вакуумної заміни гальмівної рідини -Окуляри, та ультрафіолетовий ліхтар для пошуку витоків фреону -Обладнання для ремонту алюмінієвих магістралей Lock ring Увага! Фактична наявність обладнання на СТО буде перевірятись до прийняття рішення про ухвалення переможця! АБО 8. Учасник повинен мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти наявності п. 7 розділу 2 «Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»: «7. Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником обов’язково надати у складі пропозиції.» Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду транспортних засобів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом з тим, не зрозуміло, що забороняє Замовнику зазначити інформацію про стан транспортних засобів в ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. На думку скаржника, завчасне зазначення відповідної інформації про стан транспортних засобів в тендерну документації виключає необхідність огляду транспортних засобів. Таким чином, необхідність огляду транспортних засобів є недоречною, обмежує коло потенційних учасників, а також прямо суперечить вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
проти викладення п. 6 розділу 2 «Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника» Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в запропонованій замовником редакції «6. Учасник повинен надати копію дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі (в разі відсутності строку дії дозволу чи декларації, учасник надає лист-пояснення)» Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають дозволи/ декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних та газополумяних робіт,- що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції: «4. В зв’язку зі складною ситуацією та віяльними відключеннями електричної енергії в Учасника повинне бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, яке забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копію договору, що підтверджує наявність в Учасника відповідного обладнання та/або видаткову накладну, та/або акт приймання-передачі, та/або оборотно-сальдову відомість, та/або виписку з банку, або інші документи, що підтверджують наявність в Учасника джерела безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA.»