• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)

Завершена

3 969 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 79 380.00 UAH
Період уточнення: 02.04.2024 15:56 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо коду ДК

Номер: c89f7c6042344a74935d542d806d4f74
Дата опублікування: 04.04.2024 10:46
Опис: Вимагаємо привести у відповідність оголошення на майданчику та тендерну документацію до єдиного коду ДК. Відповідно до оголошення у системі предметом закупівлі є "щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь) Код ДК 021:2015: 14212320-9 Гранітний щебінь", а в тендерній документації вказано "щебенево-піщана суміш згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 -Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі". Дана невідповідність може привести до розірвання договору у зв'язку з моніторингом ДАСУ, навіть після його підписання.
Відповідь: Визначеним предметом даної закупівлі є "щебенево-піщана суміш". Оприлюднення інформації про закупівлю здійснювалось у відповідності до вимог третього абзаца п.14 Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 06.04.2024 23:09
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: dd1379fc7ac7486b95eefcb20c48591a
Дата опублікування: 04.04.2024 10:41
Опис: Вимагаємо внести зміни до розділу2 Додатку 5 щодо вимоги:" 1. Копія документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки,яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. На виконання даної вимоги може надаватись паспорт на товар, який є предметом даної закупівлі, виданий виробником щебню не раніше 2022 року." Відповідно до Таблиці 1 даного Додатку є щебенево-піщана суміш, а не щебінь.
Відповідь: Щодо даної інформації замовником розглядається питання щодо необхідності внесення змін до умов закупівлі.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:09
Відповідь надана

ДСТУ

Номер: 15f8c92d0dc44235b96db98d96a0c8ef
Дата опублікування: 03.04.2024 18:48
Опис: Вимагаємо змінити вимогу Додатку 5 щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98. Адже даний стандарт відноситься до щебенів, а на засіданні АМКУ по вашій закупівлі UA-2024-02-19-009730-a було доведено, що щебеню фракції 0-70 не існує. До щебенево-піщаної суміші застосовується ДСТУ 9177-2:2022
Відповідь: Щодо даної інформації замовником розглядається питання щодо необхідності внесення змін до умов закупівлі.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:09
Відповідь надана

Кількість водіїв

Номер: aafab3807e7849bb94a4bd9e19146ece
Дата опублікування: 03.04.2024 18:44
Опис: Відповідно до вимог Додатку 1:"учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріальнотехнічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів- не менше однієї одиниці." А також передбачено надання інформації про:"водії автотранспортних засобів – не менше двох осіб. 2.2.2. Для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повин". Прохання пояснити чому має бути два водії на один транспортний засіб ще й з категорією В, якщо керування легковим автомобілем не передбачено умовами проєкту договору? Вимагаємо видалити дану надмірну вимогу
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням, повідомляє наступне. В світлі подій пов’язаних із строком виконання умов договору щодо поставки товару та обмеженнями приватних підприємств щодо штатних працівників чоловічої статі, дана умова необхідна для нівелювання ризиків невиконання умов постання товару.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:08
Відповідь надана

Встановлення надмірних вимог документації

Номер: 4714dbf1ac5645e5a11daa461d5d9311
Дата опублікування: 03.04.2024 18:37
Опис: Прохання пояснити з якими факторами пов'язана радикальна зміна вимог Додатку 1 тендерних документацій на постачання аналогічного товару по закупівлі UA-2024-02-19-009730-a та по даній закупівлі UA-2024-04-02-009888-a? За два тижні даний Додаток було змінено з мінімальних вимог надання аналогічного договору "1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:№ з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).Аналогічним вважається договір предмет якого співпадає із предметом закупівлі.1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена." на надмірно та чітко прописані під конкретний пакет документів "конкретного учасника", які дуже важко зібрати за обмежений термін на прийом пропозицій : "Розділ I. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Додатку 1, а саме: Таблиця 1 № Кваліфікаційний критерій Умови та формат надання підтвердження 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій 1.1. Інформація1 , виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріальнотехнічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). 1.2. Копії документів2 , яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріальнотехнічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. Об’єкт(и) матеріально-технічної бази зазначаються згідно даної вимоги за типами, без зазначення марки моделі або посилання на конкретну конструкцію чи виробника. У інформації, яка надається учасником на вимогу п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 тендерної документації повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 1. 1.2.1. Для підтвердження достатнього забезпечення ресурсами та технологіями учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.1.1 та п.1.2 повинен підтвердити мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, що є обов’язковими для надання послуги за предметом закупівлі, а саме: навантажувач - не менше однієї одиниці; вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів - не менше однієї одиниці. 1.2.2. У разі якщо учасником надається інформація та документ(и), що не встановлюють права власності учасника на об’єкти рухомого майна за найменуваннями, які передбачені п.1.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, додатково до складу пропозиції надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, яким встановлено первинне право власності особи, яка має безпосереднє право розпоряджатись таким майном, в т.ч. надавати у користування на правах оренди (або лізингу, надання послуг, т.ін.) іншій особі такий(і) об’єкт(и) рухомого майна. 1.3. Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 1.4. Копія щонайменше одного документу2 , яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору інформація про який надається згідно до вимоги визначеної в п.1.3 таблиці 1 розділу I додатку 1. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення або території, що використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до місця поставки, яке визначено умовами даної закупівлі. 1.5. Інформація від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, та ін.) одноосібно. 2.2. Документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)), що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.1 таблиці 1 розділу I Додатку 1. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. 2.2.1. Для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.2.1 та п.2.2 повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), а саме: керівник – не менше однієї особи; бухгалтер (на якого(у) покладені обов’язки ведення бухгалтерського обліку) – не менше однієї особи; водії автотранспортних засобів – не менше двох осіб. 2.2.2. Для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. 2.3. Документи, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, які вимагаються для надання згідно до п.2.2.1, надаються із дотриманням однієї із наступних умов: 2.3.1. у разі наявності штатного працівника надається: 2.3.1.1. копія трудової книжки із відповідним записом про прийом на роботу учасником та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається); 2.3.1.2. копія повідомлення про прийом працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. У повідомленні про прийом на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої особи (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу; 2.3.2. у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); 2.3.3. у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. 2.3.2-3. В договорах, які надаються на виконання вимог п.2.3.2 та п.2.4.3 повинно бути визначено найменування роботи (або послуги) за об’єктом, предметом якої є визначена даною процедурою закупівлі послуга. 2.4. Копії посвідчень про підготовку з надання домедичної допомоги, чинні протягом строку передбаченого для надання послуг за предметом закупівлі (згідно до оголошення) видані особам, які виконують обов’язки водіїв автотранспортних засобів (не менше двох осіб), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору." Вимагаємо видалити надмірні вимоги Додатку 1 по даній закупівлі, які передбачають розкриття персональних даних працівників, що будуть залучені до виконання договору та обмежують добросовісну конкуренцію під час проведення закупівлі. Закликаємо вкотре не затримувати проведення Ваших закупівель розглядом в органах оскарження, зважаючи на стислі терміни постачання Товару. Нагадуємо і про відповідальність уповноваженої особи за завідомо умисні дії, що спрямовані на обмеження кількості учасників та "допомогу" конкретному учаснику.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням, повідомляє наступне. Закупівлі, які проводяться в різні періоди часу не є пов’язаними одна із одною. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, замовником визначено умови закупівлі, які можуть забезпечити участь будь-якому учаснику, яким здійснюється господарська діяльність у відповідному напрямку. Щодо інформації про надання персональних даних залучених до виконання умов договору осіб, дане твердження не є об’єктивним оскільки діяльність учасника, якщо вона є прозорою, не повинна передбачати закриття від загального доступу інформації про його працівників. Замовник не може визначати умови закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників, які суперечать чинному законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:08
Відповідь надана

Щодо рухомого майна

Номер: fe6a5c0c79d84056930dc44171fb85a1
Дата опублікування: 03.04.2024 18:18
Опис: Прохання пояснити щодо якого саме рухомого майна прописана вимога:"1.2. Копії документів2, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріальнотехнічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі."? Додатком 1 передбачено мінмум три рухомих майна (автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивізсміття), навантажувач - не менше однієї одиниці; вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів - не менше однієї одиниці.)
Відповідь: Дана умова передбачає мінімальні вимоги до матеріально-технічної бази учасника. Така вимогам може забезпечуватись учасником на власний розсуд, при цьому надається документ(и), згідно до об’єкту(ів) рухомого майна, які надаються згідно до інформації, яка надається учасником на вимогу п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 тендерної документації.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:08
Відповідь надана

Щодо сміття

Номер: 8f9168f0dcc5483aa514d3a4e44957b0
Дата опублікування: 03.04.2024 18:10
Опис: Прохання пояснити вимогу документації:"наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття).". Яке саме сміття мається на увазі? Звідки його вивозити? Які мають бути технічні ознаки автомобіля? Та пояснити яким нормативним документом вивіз сміття визнано захистом довкілля?
Відповідь: Умова, що визначена у п.1.1 таблиці 1 Розділу I Додатку 5 тендерної документації передбачає наявність транспортного засобу, яким, в тому числі буде здійснюватись доставка товару та вимог законодавства щодо захисту довкілля, якщо діяльність учасника, пов’язана із виконанням умов договору закупівлі матиме негативні наслідки та шкоду навколишньому середовищу.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:08
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 04063419be8448e8ac28ef7ab3c56e26
Дата опублікування: 03.04.2024 18:03
Опис: Вимагаємо видалити з тендерної документації надмірну вимогу Додатку 1 ТД: "наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі). Наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. " Відповідно до проєкту договору: "4.1. Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів." Даним проєктом договору не передбачено зберігання товару Постачальником. Ми плануємо виконувати умови договору без зберігання Товарів а шляхом доставки безпосередньо від виробника.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням, повідомляє наступне. Дана умова є кваліфікаційною вимогою щодо матеріально-технічного забезпечення учасника. Така умова зумовлена необхідністю зберігання товару для подальшого його відвантаження у найкоротші строки замовнику за наданою останнім заявкою. Дана умова може забезпечуватись учасником через укладання договору на використання необхідного для зберігання приміщення або площадки для зберігання товару.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:07
Відповідь надана

Місце поставки

Номер: 550527f119a447ec82972b5a07cb80bc
Дата опублікування: 03.04.2024 17:33
Опис: Прохання уточнити в тендерній документації конкретні місця постачання товарів для можливості виконання вимоги Додатку 5 про надання :"Договір, укладений між учасником та суб’єктом господарювання, яким здійснюється діяльність (основна чи другорядна) з наданням послуги вагового контролю (зважування) автотранспорту на відстані що є найбільш приближеною до місця постачання товару (не більше 10 км). Такий договір повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції учасником". Відповідно до проєкту договору"5.4. Місце постачання товару(ів): Полтавська обл., смт. Опішня, вул.Перемоги, або інше,що визначено в заявці, але в будь-якому випадку на відстані не більше ніж 50 км від місця розташування замовника." А відповідно до Додатку1 "Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару". Взагалі дивно, яким чином можна порушити "цілісність" щебеню, але потрібно розуміти з якої точки потрібно рахувати 10 км, адже віддаленність територій відвантаження може становити 100 км одна від одної, враховуючи проєкт договору, а єдина чітка адреса не може бути місцем доставки та зберігання.
Відповідь: Згідно до умов закупівлі, місцем постачання товару визначено "38164, Україна, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Перемоги". Дана умова визначає місце постачання товару,що є предметом даної закупівлі. Для виконання вимоги, що визначена п.3 Розділу II Додатку 5 тендерної документації, необхідно розраховувати відстань до місця надання послуги вагового контролю (зважування) від найбільш приближеної сторони вул.Перемоги, що розташована у смт Опішня. Щодо умов забезпечення цілісності та збереження товару, дана умова передбачає унеможливлення створення ризиків, що пов’язані із зменшенням обсягів товару в ході зберігання, навантаження та передачі товару замовнику. Такі ризики можуть спричинити невиконання договору, предметом якого є постачання товару у відповідній кількості та якості.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:07
Відповідь надана

Документація

Номер: 047b8d14138148409fc0f440245b9b79
Дата опублікування: 03.04.2024 16:49
Опис: Доброго дня. Прохання надати тендерну документацію в текстовому форматі для для можливості коректної підготовки пропозиції
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням, повідомляє наступне. Усі умови технічних, кваліфікаційних та інших вимог до учасників та способу підтвердження встановлених вимог, визначаються положеннями тендерної документації. Тендерна документація, у вигляді окремого файлу (Тендерна документація.pdf) прикріплена до даного оголошення про проведення процедури відкритих торгів. На сторінках тендерної документації кожен учасник, в тому числі той, який не володіє звичайними навиками сприймати інформацію надруковану в машинозчитувальному форматі, має можливість детально ознайомившись із умовами закупівлі, детально викладені в тендерній документації. В тендерній документації викладено корисну інформацію про дану закупівлю, яка допоможе підготувати власну пропозицію власними силами, яка, в свою чергу, повинна відповідати вимогам замовника. Під час проведення процедури закупівлі кожним суб’єктом закупівлі може оприлюднюватись документи закупівлі в електронній системі закупівель, крім договору про закупівлю, у будь-якому форматі, який забезпечує загальний доступ із застосуванням програмних комплексів, які не дозволяють втрачати окремі частини тексту або його стилі (відображення для читання/розпізнавання). Такий спосіб може забезпечуватись оприлюдненням умов тендерної документації, у машинозчитувальному форматі *.pdf, в якому можлива реалізація пошуку, виділення та розпізнавання окремих частин тексту (букв, слів, словосполучень та речень). У такий спосіб Замовником забезпечуються права будь-якого учасника, який має на меті подати тендерну пропозицію на рівних умовах серед інших учасників. До того, у разі внесення змін до умов закупівлі, електронною системою публічних закупівель через функціональні особливості електронного майданчика, буде зобов’язано замовника внести зміни до кінцевого строку подання пропозицій, що не передбачається необхідним при проведенні даної закупівлі, так як, у разі перенесення строку подання тендерних пропозицій, у жодного із учасників не залишиться достатньої кількості часу для виконання повного обсягу послуги за предметом даної закупівлі. Своїми словами, оприлюднення додаткових файлів, затягне проведення процедури закупівлі, що, в свою чергу, зумовить її відміну або невиконання умов договору надавачем послуг.
Дата відповіді: 06.04.2024 23:07