-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках
Завершена
8 101 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 011.10 UAH
мін. крок: 1% або 81 011.10 UAH
Період уточнення:
01.04.2024 15:28 - 06.04.2024 00:00
Відповідь надана
Очікувана вартість
Номер:
286b372efc964606a4743d8197c67067
Дата опублікування:
02.04.2024 10:46
Опис:
Важаємо, що очікувана вартість за одиницю товару, а саме бензину А-95 та дизельного палива є низькою та не відповідає ринковим цінам.
При визначенні очікуваної вартості варто врахувати, що з 01.07.2023 року у відповідності до пункту 82 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів, скрапленого газу, біодизелю, палива моторного альтернативного, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними пунктом 41 підрозділу 5 цього розділу, встановлено підвищені ставки акцизного податку на такі товари, а також повернулося оподаткування таких операцій за ставкою у розмірі 20%.
Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції.
Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі:
- інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
- довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності);
- дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань;
- дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних.
2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних.
Провівши самостійно аналіз ринку щодо ідентичних товарів щодо продажу нафтопродуктів в роздріб, можна дійти висновку, що середній рівень цін по мережам АЗС, що мають покриття по Житомирські області станом на 01.04.2024 р. встановився на наступному рівні:
• бензин автомобільний А-95 – 53,58 грн/літр, в т.ч ПДВ -20%
• дизельне паливо – 53,66 грн/літр, в т.ч ПДВ -20%
Попередній аналіз ринку проводився з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Відповідь:
Шановний Учасник. Очікувана вартість предмета закупівель визначена Замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. відповідно до пропозицій наданих постачальниками. Крім того, зазначений вами середній рівень цін по Житомирській області відповідно до інформації сайту Мінфін не враховує знижок які надають постачальники, відповідно до об'єму закупівель.
Дата відповіді:
05.04.2024 16:19