-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках
Завершена
8 101 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 011.10 UAH
мін. крок: 1% або 81 011.10 UAH
Номер:
52243888459047cfbef6707e2ac72621
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 14:58 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-01-008365-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Мобілтранс.» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 19.04.2024 № 273, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомирводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.03.2024 № 19, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ПП «Мобілтранс.», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024, договір про закупівлю від 19.04.2024 № 273, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 25.04.2024 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «Мобілтранс.» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пунктів 3 та 3.1 частини 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання копій паспортів якості та сертифікатів відповідності, які підтверджують відповідність товару (бензину А-95, дизельного палива, газу нафтового скрапленого) ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролю» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927, а також надання документу про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат відповідності або інший документ, що підтверджує компетентність органу з оцінки, визначений законодавством.
Слід зазначити, що в розумінні Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII визначено, що сертифікат відповідності - документ, що видається органами стандартизації України та підтверджує вiдповiднiсть продукцiї (товару), яка ввозиться i реалiзується на територiї України, обов'язковим вимогам норм i стандартiв, що дiють в Українi.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Мобілтранс.» відсутні копії паспортів якості та сертифікатів відповідності, які підтверджують відповідність бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», дизельного палива ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», газу нафтового скрапленого ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролю» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927, а також відсутній документ про акредитацію органу з оцінки відповідності або інший документ, що підтверджує компетентність органу з оцінки, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пунктів 3 та 3.1 частини 2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Мобілтранс.» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
06.05.2024 11:01 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2024 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП "Житомирводоканал" повідомляє, що договір № 273 від 19.04.2024р., укладений між КП "Житомирводоканал" та ТОВ "Мобілтранс" розірвано. Скан-копія додаткової угоди додається.
Дата публікації звіту:
06.05.2024 16:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
08.05.2024 11:39
Запити/Пояснення
Номер:
98eee405d38245eb9a675a806185c5e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-008365-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів КП «Житомирводоканал» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання копії паспортів якості та сертифікатів відповідності, які підтверджують відповідність товару ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”, ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови”, ДСТУ EN 589:2017 “Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролю” та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013р. № 927 та у будь-якому випадку не нижче класу Євро-5 або краще.
Слід зазначити, що в розумінні ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що сертифікат відповідності - документ, що видається органами стандартизації України та підтверджує вiдповiднiсть продукцiї (товару), яка ввозиться i реалiзується на територiї України, обов'язковим вимогам норм i стандартiв, що дiють в Українi.
Поряд з цим, Замовником встановлено вимогу (підп. 3.1 п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації), що до сертифікату відповідності учасник зобов'язаний надати документ про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат відповідності. Документ повинен бути чинним на дату видачі сертифікату або інший документ, що підтверджує компетентність органу з оцінки, визначений законодавством.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ПП «Мобілтранс.» вимогам підп. 3.1 п. 3 та п.3 Додатку № 3 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Мобілтранс.» відсутні вищезазначені копії паспортів якості та сертифікатів відповідності всіх видів палива (бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений), а також відсутній документ про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікати відповідності?
Крім того, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «Мобілтранс.» надано сертифікати якості на бензин А-95, дизельне паливо та газ скраплений видані саме виробником вказаного палива, а не органами стандартизації України, що в розумінні ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не є сертифікатами відповідності.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
45fe175d6f1441cb83ccf6c355395df1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.04.2024 15:10
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Бензин А-95, дизельне паливо, газ нафтовий скраплений по картках» повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі потреб підприємства з урахуванням використаного пального минулих періодів.
КП "Житомирводоканал " налічує 68 одиниць рухомого складу, а саме вантажні, та легкові автомобілі, екскаватори та ін.,а також бензинові водяні помпи та дизельні електорогенератори, які використовувались під час "Блекаутів" та під час вимкнення електроенергії.
Відповідно все вищеперераховане майно потребує закупівлі палива для забезпечення безперебійного ведення господарської діяльності нашого підприємства.
Також на підприємстві працює ряд відділів, які в силу вказаних обставин не можуть працювати без транспортного забезпечення від яких залежить якість надання послуг з обслуговування мереж а саме:
- Управління по ремонту водопровідних та каналізаційних мереж
- Контрольно вимірювальна лабораторія 2.під.
- Вимірювальна лабораторія ОСК-1
- відділ по роботі з вимірювальних приладів та інші
Тому на 2024р. потреба в паливі становить:
-А95-26000л
-ГАЗ скраплений-95000л
-Дизпаливо- 85000л
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі моніторингу ринку палива та запиту цінових пропозицій: (додається)
Встановлена очікувана вартість предмета закупівлі – 8 101 110 грн. 00 коп., з ПДВ виходячи із середньоринкової вартості палива та наданих комерційних пропозицій.
Також повідомляємо, що 19.04.2024р. вже був укладений договір між КП «Житомирводоканал» та ТОВ «Мобілтранс» але, з метою додержання вимог законодавства, буде запущена процедура розірвання договору. Про розірвання договору буде повідомлено в установлений законом термін.