-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини»
Завершена
391 517.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 957.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 957.58 UAH
Період уточнення:
01.04.2024 14:15 - 26.04.2024 00:00
Відповідь надана
Як відбувається перевірка вогнезахисного оброблення горищних приміщень?
Номер:
b6a1946aa8d24f34bdbf2adee0165bbe
Дата опублікування:
25.04.2024 15:17
Опис:
Шановний Замовнику, цікавить питання відповідальності учасників після виконаних робіт, згідно предмету закупівлі.
Роботи з вогнезахисту складаються з декількох основних етапів:
Підготовка поверхні і контроль її якості.
Нанесення антикорозійного лакофарбового матеріалу з оформленням акту прихованих робіт.
Нанесення вогнезахисного матеріалу.
Контроль якості виконаних робіт.
Всі ці етапи вогнезахисної обробки детально розглянуті в «Правилах з вогнезахисту», що регламентують порядок і основні вимоги до виконання вогнезахисних робіт, а також в «Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Згідно «Правил» вогнезахисна обробка виконується згідно з проєктом проведення вогнезахисних робіт і регламенту проведення робіт з вогнезахисту. У цих документах міститься основна інформація, необхідна для виконавця робіт:
Умови проведення робіт (температура, вологість повітря, атмосферні явища).
Детальна інструкція по підготовці поверхні і нанесення системи вогнезахисту - грунт/засіб вогнезахисту/покривний шар. У разі застосування вогнезахисних плит інструкція по монтажу з кресленнями і описом кріпильних конструкцій та елементів.
Норми витрати вогнезахисного матеріалу відповідно до межі вогнестійкості конструкцій.
Методи контролю якості виконаних робіт.
Про початок роботи на об'єкті виконавець робіт зобов'язаний письмово сповістити місцевий орган державного пожежного нагляду. Всі роботи з вогнезахисту необхідно виконувати в кліматичних умовах, які відповідають умовам, визначеними Регламентом робіт з вогнезахисту даним матеріалом.
Під час проведення робіт з вогнезахисту будівельних конструкцій право здійснювати проміжний контроль якості виконання робіт мають: замовник вогнезахисних робіт, представники органів державного пожежного нагляду, розробник проєкту проведення робіт з вогнезахисту, виробник або постачальник вогнезахисного матеріалу, що застосовується. До перевірок також можуть залучатися фахівці інших організацій.
У разі виявлення відхилень від проєкту або порушень вимог регламенту складається акт про порушення при виконанні робіт з вогнезахисної обробки, в якому зазначаються виявлені порушення з посиланням на конкретні пункти нормативно-правових актів і нормативно-технічної документації. Цей акт складається не менше ніж у трьох примірниках і підписується всіма учасниками перевірки. Один примірник акта залишається у замовника робіт, другий - виконавця робіт, а третій, не пізніш як у триденний строк, направляється в територіальний орган ліцензування діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Чи дійсно так відбуваються перевірка закупівлі з вогнезахисту, чи дійсно учасник відповідає за якість робіт та документацію (а саме Акт перевірки підписаний органом, що здійснює перевірку вогнезахисту)? Враховуючи те, що під час проведення перевірки можуть виявити ряд порушень вимог законодавства у сфері техногенної і пожежної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб, що створює, на думку учасника, загрозу життю та здоров`ю людей, дітей, що знаходяться в закладах освіти. Очікуємо на Вашу відповідь.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Перевірка вогнезахисту проводиться відповідно до чинного законодавства, недотримання якого, тягне за собою настання відповідних наслідків.
Дата відповіді:
26.04.2024 14:14
Відповідь надана
Лабораторія, що має ліцензію ДСНСУ
Номер:
bb8513ba813740f39ab389274e358e29
Дата опублікування:
23.04.2024 22:38
Опис:
Шанойний Замовнику! Жодна лабораторія не має такої ліцензії, вона або є структурним підрозділом у складі ДСНСУ (яка теж не має ліцензії), обо є привавтною організацією: органом інспекування, науково-дослідним експертним центром тощо організованим у формі ТОВ, ПП чи ін. Разом з тим маємо зауважити, що органи інспектування - приватні, проходять акредитацію, атестацію в НААУ або УкрНДІЗ чи ін. про що мають атестат /сертифікат/свідоцтво і т.д., але аж ніяк не ЛІЦЕНЗІЮ.
Додатково радимо Вам звернутися до офіційного веб-порталу ДСНСУ та ознайомитися з переліком робіт та послуг які підлягають ліцензуванню саме ДСНСУ відповідно до діючого законодавства https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya
ПЕРЕЛІК
послуг і робіт протипожежного
призначення, що підлягають ліцензуванню
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
І ВСЕ. ДАНИЙ ПЕРЕЛІК Є ВИКЛЮЧНИМ. ніяким лабораторіям ДСНСУ НЕ ВИДАЄ ЛІЦЕНЗІЮ. а тому в подальшому буде створено такі умови, що жоден виконавець не зможе виконати пункти договору належним чином.
Тому просимо Вас детально вивчити надану нами інформацію та внести відповідні зміни до діючого законодавства.
Відповідь:
Шановний Учаснику1 до Тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
24.04.2024 10:11
Відповідь надана
НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ
Номер:
9300d0b21f994eff8268ae851c921557
Дата опублікування:
23.04.2024 22:27
Опис:
Шановний Замовнику, Вами просто викладено оскажувані вимогі в скарзі інакшими словами, що суті не міняє. Ви так само покладаєте витрати по випробуванню на виконавцю та забовязуєте його звертатися до лабораторій, що мають ліцензію ДСНСУ!!!
Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ: тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В Рішенні АМКУ чітко визначено: "Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з
вимогами Правил з вогнезахисту." а отже, Ви мали усунути всі розбіжності з діючими нормами, а не викладати дану виогу інакшими словами.
Ще раз наголошуємо на тому, що відповідно до діючих норм та ДСТУ ніде не визначено що експрес-метод випробування має проводитися саме лабораторією, а тим більше ліцензованою ДСНСУ.
На підставі вищевикладеного просимо Вас внести зміни та не наражати себе та потенційного виконавця на подальший моніторинг, штрафи, розірвання договору і т.д.
Відповідь:
Шановний Учаснику! до Тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
24.04.2024 10:11
Відповідь надана
Навіщо Вам це документація?
Номер:
9fc26de881cb4c919ddfe12f356888cb
Дата опублікування:
05.04.2024 12:08
Опис:
Замовнику для чого Вам це?
"2.6. Учасник процедури закупівлі надає копії:
- копію інструкції про заходи пожежної безпеки;
- копію програми для проведення навчання з питань охорони праці для працівників учасника;
- копію положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці з працівниками;
- копію наказу про створення служби з охорони праці. Якщо на підприємстві відсутня служба з охорони праці то надати: документ який врегульовує відносини підприємства із спеціалістами, які можуть виконувати функції служби охорони праці, які мають відповідну підготовку.
- копію наказу про затвердження інструкцій з охорони праці;"
Навіщо Вам внутрішня документація фірми? Чим передбачений обовязок надання його Вам. Дані документи розроблені спеціалістами й містять конфіденційну інформацію, підписи працівників, їхні дані. Яка мета їх збирання Вами та використання?
Видаліть цю Вимогу та не сворюйте штучних перешкол та безпідставних ускладнень для Учасників.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваші пропозиції взяті замовником до уваги та внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.04.2024 17:09
Відповідь надана
оплата ДСНС
Номер:
1389f67cdba4400dbabb7e3d9d6fbdd5
Дата опублікування:
05.04.2024 11:26
Опис:
Вимога "1.12. Всі витрати по доставці просочувальної суміші, необхідного обладнання, а також направлення представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту бере на себе Виконавець"
На підставі чого Виконавець повинен оплачувати ДСНС, катати їх?
Відповідь:
Шановний учаснику, в Додатку №2 до тендерної документації та в Тендерній документації міститься вся інформація, щоб якісно надати відповідні послуги. Замовник є бюджетною організацією, тому очікувана вартість послуг включає в себе всі витрати, які може понести Виконавець при виконанні своїх послуг. Учасник сам повинен вирішувати чи вигідно йому, приймати участь в закупівлі прораховуючи всі витрати та можливі ризики. А таке формулювання, як : «Катати ДСН» - в технічному завданні Замовника відсутнє!
Дата відповіді:
10.04.2024 08:47
Відповідь надана
Нісенітниця
Номер:
9ff963eaa74f4e8d9668fcd4e7192d3d
Дата опублікування:
05.04.2024 11:23
Опис:
Вимога "Учасник після отримання від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС протоколу випробувань, відповідно до пункту 4 розділу ІХ Правил з вогнезахисту оформляє Акт перевірки відповідності вогнезахисту, згідно форми визначеної додатком 3 Правил з вогнезахисту, та забезпечує його підписання у членів комісії і подає його на підпис Замовнику."
Тобто створити комісію з Представниками з ДСНС, здійснити її, відправити в лабораторію ( там звідки цей працівник ДСНС), після отримання від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС протоколу випробувань, й чомусь потім йде формлення Акту перевірки відповідності вогнезахисту знову ж цією комісією, хоча а в перший раз комісія що робить? Це що за схема збагачення ДСНС? Порядок взагалі далекий від закону, нпа!! Перечитайте Наказ 1064 та приведіть закупівлю в законодавчу сферу!!! Приберіть це неподобство!!!
Відповідно до Наказу 1064:
Якість виконаних робіт перевіряється шляхом:
проведення зовнішнього огляду вогнезахисного покриву (просочування, облицювання) на відсутність пропусків, рівномірність покриву (просочування, облицювання), систем кріплення або клейових з’єднань на їх надійність;
проведення вимірювання товщини вогнезахисного покриву (облицювання) через кожні 15-20 метрів довжини об’єкта вогнезахисту, але не менше ніж у 10 рівновіддалених точках;
застосування експрес-методу для вогнезахисного просочення.
За рішенням замовника робіт проводяться лабораторні випробування вогнезахисту (коефіцієнт спучення для вогнезахисних фарб (лаків)).
Закон чітко визначає як!!!
Також, варто зазначити що Наказ 1064 чітко зазначає:
"Для перевірки відповідності вогнезахисту ЗАМОВНИК РОБІТ створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності)."
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Метою вогнезахисту є зниження показників пожежної небезпечності матеріалу (тканина, папір, очерет, облицювальні та оздоблювальні будівельні матеріали, сценічні декорації) або підвищення вогнестійкості конструкції (несучі та огороджувальні будівельні конструкції будинків і споруд) чи виробу (повітроводи, проходки, електричні кабелі).
Замовник в першу чергу зацікавлений в у якісному виконанні робіт з вогнезахисного просочування дерев’ яних конструкцій , що у свою чергу забезпечує ефективну пожежну безпеку будівлі. Можливість участі представників територіальних підрозділів ДСНС у процесі перевірки вогнезахисту забезпечує контроль за якісним виконанням робіт з вогнезахисного просочування, більше того, Замовник вважає, що така гарантія є важливою, адже мова йде про забезпечення належної пожежної безпеки закладів освіти. Рішення щодо включення даної вимоги до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
10.04.2024 09:59
Відповідь надана
ДСНС
Номер:
b2cb88b5a6ca47e09b4e56ae0a30d412
Дата опублікування:
05.04.2024 11:08
Опис:
Замовнику, чим Ви керуєтесь при встановлені Вимоги:
"1.11. Учасник після завершення надання послуг повинен звернутися до територіального органу ДСНС щодо направлення представника дослідно-випробувальної лабораторії для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених пунктом 3 розділу ІХ Правил з вогнезахисту, про що в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі."
Чим це передбачено? В якому нормативному акті це зазначається? На якій правовій підставі Виконавці повині звертатися в ДСНС? Наказ 1064 взагалі не передбачає такиї дій!!! Ознайомтеся з чинним законодавством!!!
Якщо Ви прагнете долучити до перевірки представників ДСНС це ваше право, але зверніться самі з запитом ДСНС, а не перекладаєте Учасників, які навіть немають на це законних підстав. Якщо Вам замовнику видали негласні вказівки про обовязковість ДСНС, то виконуйте їх самостійно, а не створюєте в порушення законодавства складнощі для підприємців.
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне! Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступне:
Учасник після завершення надання послуг повинен звернутися до територіального органу ДСНС щодо направлення представника дослідно-випробувальної лабораторії для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених пунктом 3 розділу ІХ Правил з вогнезахисту, про що в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
Згідно п.2 розділу ІХ Правил з вогнезахисту" Для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності).
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу України з надзвичайних ситуацій затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 16 грудня 2015 р. № 1052 - Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Відповідно до даного пункту саме Замовник створює комісію та визначає її склад! У випадку включення до складу комісії представника територіального органу ДСНС, даний представник під час перевірки якості виконаних робіт з вогнезахисту залучає дослідно-випробувальну лабораторію територіального органу ДСНС для проведення робіт з визначення показників вогнезахисту.
Даний порядок чітко визначений Окремим дорученням ДСНС України від 06.09.2023 року № B-724. На основі вище викладеного, при включенні до складу комісії представника територіального органу ДСНС залучення дослідно- випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС для проведення робіт з визначення показників вогнезахисту цілком правомірне. Дослідно-випробувальна лабораторія АРЗ СП Головного управління здійснює діяльність у сфері добровільної оцінки відповідності передбаченої розділом VI Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до п. 2 статті 24 розділу VI даного Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Відповідно до п. 3 статті 24 розділу VI даного Закону орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. На основі вище викладеного дослідно-випробувальна лабораторія АРЗ СП Головного управління має законні підстави надавати послуги з перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених п. 3 розділу IX Правил з вогнезахисту (який передбачає застосування експрес-методу) на умовах, визначених договором між заявником і дослідно-випробувальною лабораторією.
Дана вимога дозволить Замовнику отримати послуги належної якості та у встановлені терміни. Відповідність учасника зазначеній вимозі є ознакою якості та компетентності, а також передумовою виконання зобов’язань учасником своєчасно та в повному обсязі.
Рішення щодо включення даної вимоги до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
11.04.2024 09:16
Відповідь надана
ТД
Номер:
a8b0001a19744c05a86ca799a1cc29d7
Дата опублікування:
04.04.2024 15:27
Опис:
Шановний Замовнику! Завантажте, будь-ласка ТД в оновленому варіанті, Вами завантажено 2 переліки змін та додатки до ТД, а ТД немає
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником завантажено оновлену тендерну документацію
Дата відповіді:
04.04.2024 16:34
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
d4de60cb9da94d2a8792a550dcd94ef5
Дата опублікування:
03.04.2024 17:06
Опис:
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити вимогу: 1.11. Учасник після завершення надання послуг повинен звернутися до територіального органу ДСНС щодо направлення представника дослідно-випробувальної лабораторії для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених пунктом 3 розділу ІХ Правил з вогнезахисту, про що в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
Учасник відповідно до пункту 2 розділу ІХ Правил з вогнезахисту після завершення надання послуг письмово повідомляє Замовника про закінчення надання послуг, про що в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
Замовник протягом 5 днів після одержання повідомлення створює комісію з перевірки відповідності вогнезахисту, до складу якої включає Учасника та представника територіального органу ДСНС.
Учасник після отримання від представника дослідно-випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС протоколу випробувань, відповідно до пункту 4 розділу ІХ Правил з вогнезахисту оформляє Акт перевірки відповідності вогнезахисту, згідно форми визначеної додатком 3 Правил з вогнезахисту, та забезпечує його підписання у членів комісії і подає його на підпис Замовнику.
І З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, І З ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне! Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступне: Учасник після завершення надання послуг повинен звернутися до територіального органу ДСНС щодо направлення представника дослідно-випробувальної лабораторії для перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених пунктом 3 розділу ІХ Правил з вогнезахисту, про що в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі. Згідно п.2 розділу ІХ Правил з вогнезахисту" Для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності). Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу України з надзвичайних ситуацій затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 16 грудня 2015 р. № 1052 - Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Відповідно до даного пункту саме Замовник створює комісію та визначає її склад! У випадку включення до складу комісії представника територіального органу ДСНС, даний представник під час перевірки якості виконаних робіт з вогнезахисту залучає дослідно-випробувальну лабораторію територіального органу ДСНС для проведення робіт з визначення показників вогнезахисту. Даний порядок чітко визначений Окремим дорученням ДСНС України від 06.09.2023 року № B-724. На основі вище викладеного, при включенні до складу комісії представника територіального органу ДСНС залучення дослідно- випробувальної лабораторії територіального органу ДСНС для проведення робіт з визначення показників вогнезахисту цілком правомірне. Дослідно-випробувальна лабораторія АРЗ СП Головного управління здійснює діяльність у сфері добровільної оцінки відповідності передбаченої розділом VI Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до п. 2 статті 24 розділу VI даного Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Відповідно до п. 3 статті 24 розділу VI даного Закону орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. На основі вище викладеного дослідно-випробувальна лабораторія АРЗ СП Головного управління має законні підстави надавати послуги з перевірки якості наданих послуг з вогнезахисту згідно методів передбачених п. 3 розділу IX Правил з вогнезахисту (який передбачає застосування експрес-методу) на умовах, визначених договором між заявником і дослідно-випробувальною лабораторією. Дана вимога дозволить Замовнику отримати послуги належної якості та у встановлені терміни. Відповідність учасника зазначеній вимозі є ознакою якості та компетентності, а також передумовою виконання зобов’язань учасником своєчасно та в повному обсязі. Рішення щодо включення даної вимоги до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
05.04.2024 15:23
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
db52adeb3dbe445b9732222a2f50c848
Дата опублікування:
03.04.2024 17:04
Опис:
Шановний Замовнику! Додаток 2 містить наступне: 2.7. Учасник процедури закупівлі надає копії:
- копію інструкції з охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- копію інструкції про заходи пожежної безпеки;
- копію програми для проведення навчання з питань охорони праці для працівників учасника;
- копію інструкції з охорони праці під час виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів;
- копію положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці з працівниками;
- копію наказу про створення служби з охорони праці;
- копію наказу про затвердження інструкцій з охорони праці;
Дана вимога - дискримінація. В нас немає на підприємстві служби з охорони праці, адже ми маємо менше ніж 50 працюючих.
Так відповідно до ст. Стаття 15. Служба охорони праці на підприємстві ЗУ "Про охорону праці"
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
{Частина перша статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Таким чином, ми не можемо надати документи, що Ви вимагаєте за тим переліком. А тому просимо внести зміни. В противному випадку будемо скаржитися до АМКУ!!!!!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваші пропозиції взяті замовником до уваги та внесені зміни до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства
Дата відповіді:
04.04.2024 14:51