-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники, серветки та туалетний папір для закладів освіти Оболонського району міста Києва)
Торги не відбулися
1 819 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 096.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 096.10 UAH
Період уточнення:
29.03.2024 16:17 - 03.04.2024 00:00
Відповідь надана
Дискрімінаційні умови ТД
Номер:
f533f8525b5e4425aeb79384b0f8bb44
Дата опублікування:
01.04.2024 22:56
Опис:
Шановний Замовник. Я планую взяти участь у Вашій закупівлі. Але дискримінаційні умови п.1.2 Додатку 1 перешкоджають мені це зробити за значно обмежують конкуренцію взагалі.
1) Так, п.1.2 встановлена вимога щодо надання або надати свідоцтво про право власності на нерухоме майно . Данна вимога суперечить чинному законодавству, оскільки у зв’язку з набранням чинності з 1 січня 2016 року нової редакції Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) та нового Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ( роз'яснення у листі від 16.01.2016 р. №308/8/32-16 Міністерства Юстиції) на сьогодні не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно на відміну від законодавства, що діяло до 01 січня 2016 року. Для офісу я використовую нерухоме майно,яке отримало власника після 2016 року і документом, що це підтверджує є витяг державного реєстратора або інформаційна довідка за об'єктом нерухомого майна, а не свідоцтво як зазначено у вашій документації. Прошу внести зміни з цього питання.
2)Щодо довідки 20-ОПП. Викладена Вами вимога є некоректною оскільки державна податкова інспекція не видає такі довідки. Повідомлення за формою 20 ОПП подається як звітність платником податку і підтвердженням подання данної форми є отримання квитанції від податкового органу про прийняття такої звітності. Але видача таких довідок саме Податковою інспекцією не передбачено чинним законодавством.
Тому, враховуючи, що ваша ТД містить дискримінаційні умови та розбіжності з чинним законодавством України, які неможливо виконати та призводить до того, що я як потенційний учасник не можу взяти участь у данній закупівлі, прошу виправити допущені помилки. В противному випадку буду змушений звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне:
1) в останньому абзаці Додатку 1 до тендерної документації зазначено: "Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.». Таким чином, учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, замість свідоцтва про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення) або чинного договору оренди нерухомого майна (складу та/або офісу), можуть надати витяг державного реєстратора або інформаційну довідку за об'єктом нерухомого майна, а також додати пояснення щодо надання саме таких документів, посилаючись на відповідні законодавчі акти України. Головною метою для встановлення таких вимог є підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення можливості своєчасного отримання товарів Замовником.
2) відповідно до податкового законодавства України: «Приміщення, земля або машина є об’єктами оподаткування, про які потрібно повідомляти контролюючі органи незалежно від того чи вони є власністю підприємства, чи використовуються на умовах оренди. Звітуючи про ці об’єкти, платники податків мають подавати форму 20-ОПП "Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність"». Форму № 20-ОПП можна отримати як у паперовій формі, так і в електронному вигляді через Електронний кабінет платника податків. Звітність за формою № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету. Таким чином, в разі дотримання вимог чинного податкового законодавства, Учасники, які є орендарями складських/офісних приміщень, не позбавлені можливості виконати вимоги тендерної документації щодо надання належним чином оформленої форми № 20-ОПП (виданої власнику складського/офісного приміщення) разом із договором оренди нерухомого майна.
Враховуючи все вищевикладене, наразі у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Запрошуємо до участі!
Дата відповіді:
03.04.2024 17:22