• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа)

Торги відмінено

977 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 885.75 UAH
Період уточнення: 26.03.2024 13:58 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 0dc8b58120ba46fc81fac8a6b4147643
Дата опублікування: 27.03.2024 09:32
Опис: Шановний Замовник, звертаю Вашу увагу, що єдиним держаним нормативним документом який регламентує деревину дров’яну є технічні умови «ТУ У 16.1-009942 07-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», а також зазначаємо, що з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію» та припинила своє існування Державна система сертифікації, яка передбачала проведення обов’язкової сертифікації продукції в Україні. Тому, станом на даний час, продукція, а саме Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи ( дуб, граб, в’яз, клен), 2-ї групи (вільха, сосна), 3-ї групи (осика, липа), яка заготовлена та реалізуються на території України, не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Тому вимагаю внести зміни в тендерну документації, шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ вимоги про надання сертифіка на ДЕРЕВИНУ за міжнародною системою сертифікації FSC. Також прошу Вас уточнити пункт 3 додатку 3 тендерної документації, так як лісовий квиток це документ який мають лише постійні лісокористувачі, а невиробники товару працюють за договором купівлі з постійними або тимчасовими лісокористувачами. тому це є дискримінаціна вимогу по відношенню до інших потенційних учасників.
Відповідь: Стандарти лісової сертифікації розроблені міжнародним лідером у цій галузі – FSC (Forest Stewardship Council) – некомерційною неурядовою організацією, яка була створена у 1993 році, у зв’язку з погіршенням стану навколишнього природного середовища та масовим винищенням лісів планети, особливо в тропічній зоні, з метою просування відповідального управління лісами у всьому світі. FSC є міжнародною, неурядовою та не комерційною організацією, метою якої є просування відповідального ведення лісового господарства в лісах світу завдяки добровільній лісовій сертифікації. Відповідно лісова сертифікація за схемою FSC підпадає під дію статті 24 “Добровільна оцінка відповідності” Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Законодавство України передбачає і заохочує добровільну лісову сертифікації за схемою FSC. Так, стаття 56 Лісового Кодексу України унормовує лісову сертифікацію як оцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Зазначення міжнародних вимог у законодавстві України на практиці втілюється в дотримання міжнародних стандартів FSC. Свідченням визнання лісової сертифікації є також Програма діяльності Кабінету Міністрів України, яка затверджена Постановою Верховної Ради України від 04.10.2019 р. № 188-IX, що містить ціль 9.7. «Українці зберігають природні екосистеми для нащадків», для якої одним із показників ефективності її досягнення є “збільшення лісистості та сертифікація лісів згідно з вимогами FSC”. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає відповідно за необхідне включити до тендерної документації». Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Крім того в тендерній документації зазначено, що якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа. Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради є бюджетною установою, яка фінансується виключно із місцевого бюджету та займається закупівлею дров для школи, тому з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки в навчальний заклад дров 1-ї, 2-ї та 3-ї групи , керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку. Стосовно лісорубного квитка, покриває всю територію України та надає можливість перевірити законність здійснення рубки. Лісорубний квиток є основним документом, на підставі якого: -здійснюється заготівля деревини; - ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини, встановлюються строки здійснення заготівлі деревини та її вивезення, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; - видається сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів «єСертифікат походження лісоматеріалів»; -ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Відповідно до статті 6 Лісового Кодексу України (далі – Кодекс) лісовими ресурсами є деревні, технічні, лікарські та інші продукти лісу, що використовуються для задоволення потреб населення і виробництва та відтворюються у процесі формування лісових природних комплексів. Використання лісових ресурсів відповідно до статті 65 Кодексу може здійснюватися в порядку загального і спеціального використання. Загальне використання лісових ресурсів передбачає, що громадяни мають право в лісах державної та комунальної власності, а також за згодою власника в лісах приватної власності вільно перебувати, безоплатно без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі трав'яні рослини, квіти, ягоди, горіхи, гриби тощо, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України. Законодавством України можуть передбачатися й інші види спеціального використання лісових ресурсів. Спеціальне використання лісових ресурсів здійснюється в межах лісових ділянок, виділених для цієї мети. Порядок та умови здійснення спеціального використання лісових ресурсів встановлені Порядком спеціального використання лісових ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. №761. Пунктом 2 зазначеного Порядку передбачено , що лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого: - здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів; - ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, а також встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; - ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно. Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно. Таким чином вимога замовника в тендерній документації щодо надання скан - копії спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісорубного або лісового квитка) є цілком законною і ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі. Нагадаємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під тендерною документацією розуміється документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником, і саме замовник визначає яку інформацію має містити тендерна документація. Зазначене підтверджується частиною 3 статті 22 вищезгаданого Закону, в якій передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за ваше запитанн!
Дата відповіді: 28.03.2024 11:42
Відповідь надана

Усунення невідповідності в ТД

Номер: 9a79a2aafd0849d395ab718cb5647b41
Дата опублікування: 27.03.2024 09:14
Опис: Шановний Замовник, звертаю вашу увагу на той факт, що було внесено зміни у формулювання щодо визначення громадянства Учасників, та згідно Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176 воно має бути викладене у наступному вигляді - учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Тож прошу врахувати вище викладене та привести ТД у відповідність до зазначеного.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за ваше запитання уповноважена особа в найкоротший термін внесе зміни.
Дата відповіді: 28.03.2024 10:40