• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів)

Торги не відбулися

351 619.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 516.19 UAH
Період уточнення: 26.03.2024 11:33 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана

Повторно! Щодо вимог тендерної документації

Номер: e23a921e153d49e9a03089d9274d7458
Дата опублікування: 29.03.2024 11:55
Опис: Шановний Замовнику! В своїй відповіді на наше звернення з проханням вилучити з тендерної документації вимогу про те, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів, Ви повідомили, що не зможете задовольнити наше прохання, оскільки дана вимога міститься в розділі 2 «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», затверджених наказом Мінекономіки № 34-22 від 06 січня 2022 року (далі – «ВИМОГИ 34-22». Але звертаємо Вашу увагу на те, що в пункті 1 ВИМОГ 34-22 зазначено: «Ці Вимоги є обов’язковими для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:  щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;  щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;  щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування.» Отже ВИМОГИ 34-22 стосуються суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у межах Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Первинний технічний огляд перед першим введенням в експлуатацію ручних талів же здійснюється в межах Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687. При цьому Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687, встановлені наказом Держгірпромнагляду від 03.09.2007 N 195 (далі - ВИМОГИ). Звертаємо Вашу увагу на те, що ВИМОГАМИ не передбачено, що експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона. Зважаючи на це вдруге просимо Вас вилучити з тендерної документації вимогу про те, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, як таку, що є дискримінаційною.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше зверненняповідомляємо наступну інформацію. Відповіднодо Технічної Специфікації, що є Додатком № 2 тендерної документації ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить тендернедослідження для визначення виконавця робіт по проведенню періодичного іпозачергового технічного огляду парових та водогрійних котлів теплопродуктивністюпонад 0,1 МВт. та трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °С, посудин, що працюють під тискомпонад 0,05 МПа, часткового і повного технічного огляду вантажопідіймальнівкранів та машин, які підлягають технічному огляду у 2024р, а саме:котелпаровий, котел водогрійний, паропровід,трубопровід гарячої води, бойлерПСВ-250, повітрозбірник, котелпаровий, котел водогрійний, кран автомобільний ZTC160V,автокран КС-45729А-0, автокран КС-3575А-1, автокран КС-3575, підйомник автомобільнийМШТС-4МН, кран мостовий 10Л-26-36-У3, крани козлові, крани мостові, кран мостовийпідвісний, кран мостовий опорний, кран підвісний електричний, таль електрична,візок грейферний, кран підвісний ручний. Такимчином, оскільки предметом даної закупівлі є не тільки послугиз проведення періодичного і позачергового технічноготалі електричної,а й іншого обладнання, які маютьправо суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам, що передбаченіНаказом Міністерства економіки України № 34-22від 06.01.2022 року “Про затвердження Вимог до експертних організацій, які маютьнамір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промисловоговиробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеноїнебезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки”Замовник вважав за необхідне прописати у тендернійдокументації вимогу, що учасник повинен бути акредитованим Національнимагентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснюєінспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектуваннявідповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019).
Дата відповіді: 01.04.2024 11:43
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: ec82a6aba09246f5be534cddc78bc337
Дата опублікування: 27.03.2024 10:23
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Зважаючи на те, що діючим законодавством не передбачена обов’язкова акредитація надавача послуг з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів Національним агентством з акредитації України як органу з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів, просимо Вас вилучити з тендерної документації цю вимогу, як таку, що є дискримінаційною.
Відповідь: Доброго дня. Публічні закупівлі на час воєнного стану здійснюються відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” ( надалі- Особливості) Відповідно до п.28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України”Про публічні закупівлі” з урахуванням цих особливостей. Так у ч. 3 ст. 22Закону України”Про публічні закупівлі” передбачено,що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно до розділу 2 “Вимоги до експертних організацій” Наказу Міністерства економіки України № 34-22 від 06.01.2022 року “Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки” експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Враховуючи дану норма Наказу № 34-22 від 06.01.2022 року і те, що предметом даної закувлі є Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів) Замовник вважав за необхідне включити до тендерної документації, вимогу, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. Дане вимога ніяким чином не суперечить нормам чинного законодавства та підтверджує право учасника надавати послуги, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді: 29.03.2024 09:30