-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів)
Торги не відбулися
351 619.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 516.19 UAH
мін. крок: 1% або 3 516.19 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 11:33 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження рішення Замовника про визнання ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем , тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Номер:
140130936cae44fdba334084d76a73da
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-004459-a.c1
Назва:
Оскарження рішення Замовника про визнання ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем , тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Скарга:
Рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" (надалі – Переможець) прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення переможцем визнано учасника, тендерна пропозиція якого містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 09.04.2024 11:58
- скарга.pdf 09.04.2024 11:58
- 2) Протокол_ повідомлення.pdf 09.04.2024 11:58
- 3) Сертефікати Сущенко _Лісний неруйнівний контроль.pdf 09.04.2024 11:58
- 4) Посвідчення Лампіко.pdf 09.04.2024 11:58
- 5) ЛІСНИЙ ПОСВІД..pdf 09.04.2024 11:58
- sign.p7s 09.04.2024 12:00
- Рішення від 11.04.2024 № 6461.pdf 11.04.2024 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7015.pdf 22.04.2024 15:07
- Рішення від 19.04.2024 № 7015.pdf 24.04.2024 12:12
- Пояснення.docx 15.04.2024 10:39
- Протокол, скасування рішення.pdf 07.05.2024 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 14:00
Дата розгляду скарги:
19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2024 12:12
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення на скаргу виконано
Пункт скарги
Номер:
00f70601e4784a0ebe146950f4a60723
Заголовок пункту скарги:
Пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією
Опис заперечення:
Переможець підтвердив наявність у своєму штаті лише одного експерта технічного з промислової безпеки за напрямком діяльності проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, тоді як у пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога про наявність в учасника не менше двох експертів технічного з промислової безпеки за вище згаданим напрямком. Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів, що підтверджують наявність у Переможця одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
З аналізу тендерної пропозиції Переможця випливають численні невідповідності, які підлягають виправлення протягом 24 годин. Проте, всупереч положенням п. 43 Особливостей Замовником одразу було визнано учасника ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем закупівлі та проігноровано обов’язок надати даному учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які мають місце у тендерній пропозиції Переможця.
Опис суті пункту скарги:
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, серед яких:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абз. 1 п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 56 Особливостей передбачено, що скарга до органу оскарження подається Скаржником у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
26 березня 2024 року Замовником розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004459-a, Державне підприємство «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерній документації (надалі ТД) подало свою тендерну пропозицію (надалі ТП).
У закупівлі взяли участь:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 3 від 05 квітня 2024 року ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" було визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі.
З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" (надалі – Переможець) прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення переможцем визнано учасника, тендерна пропозиція якого містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Щодо порушення Замовником п. 43 Особливостей та не надання Переможцю повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, законодавством чітко встановлено обов’язок Замовника у разі виявлення в тендерній пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
З аналізу тендерної пропозиції Переможця випливають численні невідповідності, які підлягають виправлення протягом 24 годин. Проте, всупереч положенням п. 43 Особливостей Замовником одразу було визнано учасника ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем закупівлі та проігноровано обов’язок надати даному учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які мають місце у тендерній пропозиції Переможця.
Невідповідності, що містять у тендерній пропозиції Переможця.
Відповідно до абз. 5 п. 28 Особливостей тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абз. 2 п. 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, Замовником у пп. 3,4 Додатку № 2 Тендерної документації встановлено вимоги про документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних посвідчень встановленого взірця не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах у штаті Учасника (атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів.
На підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця завантажено:
- Посвідчення Лампіко А.В. експерта технічного з промислової безпеки № 83-11-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лампіко А.В. № 83-11-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, ліфтів, ескаваторів;
- Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 34-20-8 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 34-20-8 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників;
- Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 20-20-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 20-20-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження об’єктів котлонагляду (котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води).
Таким чином, Переможець підтвердив наявність у своєму штаті лише одного експерта технічного з промислової безпеки за напрямком діяльності проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, тоді як у пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога про наявність в учасника не менше двох експертів технічного з промислової безпеки за вище згаданим напрямком.
У пункті 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів не менше двох фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця з яких не менше одного фахівця з неруйнівного контролю методів: Візуальний (VТ), не нижче другого рівня, та не менше одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
На підтвердження даної вимоги Переможцем надано у складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності № 148.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
-сертифікат відповідності № 148.03, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
- сертифікат відповідності № 149.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з магнітного (MT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
- сертифікат відповідності № 147.05, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації;
- сертифікат відповідності № 147.06, виданий на ім’я Лісного М. П .(сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації.
Проте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів, що підтверджують наявність у Переможця одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Наголошуємо, що відповідно до п. 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в поданих документах ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" та визнавши дане товариство Переможцем процедури закупівлі № UA-2024-03-26-004459-a, порушив вимоги пунктів 41, 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію наявні підстави для задоволення Скарги.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", не звернув увагу на помилки та відсутність необхідних документів та всупереч власним вимогам визначив дане товариство пропозицію переможцем і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", що у свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того, Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абз. 1 п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 56 Особливостей передбачено, що скарга до органу оскарження подається Скаржником у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
26 березня 2024 року Замовником розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004459-a, Державне підприємство «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерній документації (надалі ТД) подало свою тендерну пропозицію (надалі ТП).
У закупівлі взяли участь:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 3 від 05 квітня 2024 року ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" було визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі.
З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" (надалі – Переможець) прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення переможцем визнано учасника, тендерна пропозиція якого містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Щодо порушення Замовником п. 43 Особливостей та не надання Переможцю повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, законодавством чітко встановлено обов’язок Замовника у разі виявлення в тендерній пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
З аналізу тендерної пропозиції Переможця випливають численні невідповідності, які підлягають виправлення протягом 24 годин. Проте, всупереч положенням п. 43 Особливостей Замовником одразу було визнано учасника ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем закупівлі та проігноровано обов’язок надати даному учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які мають місце у тендерній пропозиції Переможця.
Невідповідності, що містять у тендерній пропозиції Переможця.
Відповідно до абз. 5 п. 28 Особливостей тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абз. 2 п. 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, Замовником у пп. 3,4 Додатку № 2 Тендерної документації встановлено вимоги про документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних посвідчень встановленого взірця не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах у штаті Учасника (атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів.
На підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця завантажено:
- Посвідчення Лампіко А.В. експерта технічного з промислової безпеки № 83-11-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лампіко А.В. № 83-11-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, ліфтів, ескаваторів;
- Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 34-20-8 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 34-20-8 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників;
- Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 20-20-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 20-20-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження об’єктів котлонагляду (котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води).
Таким чином, Переможець підтвердив наявність у своєму штаті лише одного експерта технічного з промислової безпеки за напрямком діяльності проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, тоді як у пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога про наявність в учасника не менше двох експертів технічного з промислової безпеки за вище згаданим напрямком.
У пункті 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів не менше двох фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця з яких не менше одного фахівця з неруйнівного контролю методів: Візуальний (VТ), не нижче другого рівня, та не менше одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
На підтвердження даної вимоги Переможцем надано у складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності № 148.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
-сертифікат відповідності № 148.03, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
- сертифікат відповідності № 149.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з магнітного (MT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації);
- сертифікат відповідності № 147.05, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації;
- сертифікат відповідності № 147.06, виданий на ім’я Лісного М. П .(сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації.
Проте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів, що підтверджують наявність у Переможця одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Наголошуємо, що відповідно до п. 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в поданих документах ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" та визнавши дане товариство Переможцем процедури закупівлі № UA-2024-03-26-004459-a, порушив вимоги пунктів 41, 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію наявні підстави для задоволення Скарги.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", не звернув увагу на помилки та відсутність необхідних документів та всупереч власним вимогам визначив дане товариство пропозицію переможцем і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", що у свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того, Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Посвідчення експерта технічного Лісний
-
Опис доказу:
У пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних посвідчень встановленого взірця не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах у штаті Учасника (атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. На підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця завантажено: - Посвідчення Лампіко А.В. експерта технічного з промислової безпеки № 83-11-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лампіко А.В. № 83-11-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, ліфтів, ескаваторів; - Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 34-20-8 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 34-20-8 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників; - Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 20-20-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 20-20-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження об’єктів котлонагляду (котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води).Таким чином, Переможець підтвердив наявність у своєму штаті лише одного експерта технічного з промислової безпеки за напрямком діяльності проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, тоді як у пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога про наявність в учасника не менше двох експертів технічного з промислової безпеки за вище згаданим напрямком.
-
Повʼязаний документ:
5) ЛІСНИЙ ПОСВІД..pdf
-
-
Назва доказу:
Посвідчення експерта технічного Лампіко
-
Опис доказу:
У пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних посвідчень встановленого взірця не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах у штаті Учасника (атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. На підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця завантажено: - Посвідчення Лампіко А.В. експерта технічного з промислової безпеки № 83-11-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лампіко А.В. № 83-11-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників, ліфтів, ескаваторів; - Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 34-20-8 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 34-20-8 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підйомників; - Посвідчення Лісний М.П. експерта технічного з промислової безпеки № 20-20-4 та свідоцтво про підвищення кваліфікації Лісний М.П. № 20-20-4 на проведення технічного огляду та /або експертного обстеження об’єктів котлонагляду (котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води).Таким чином, Переможець підтвердив наявність у своєму штаті лише одного експерта технічного з промислової безпеки за напрямком діяльності проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, тоді як у пункті 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога про наявність в учасника не менше двох експертів технічного з промислової безпеки за вище згаданим напрямком.
-
Повʼязаний документ:
4) Посвідчення Лампіко.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікати неруйнівний контроль
-
Опис доказу:
У пункті 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів не менше двох фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця з яких не менше одного фахівця з неруйнівного контролю методів: Візуальний (VТ), не нижче другого рівня, та не менше одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ). На підтвердження даної вимоги Переможцем надано у складі тендерної пропозиції: - сертифікат відповідності № 148.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації); -сертифікат відповідності № 148.03, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з ультразвукового (UT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації); - сертифікат відповідності № 149.02, виданий на ім’я Лісного М. П. (сертифікований як фахівець з магнітного (MT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації); - сертифікат відповідності № 147.05, виданий на ім’я Сущенко В.І. (сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації; - сертифікат відповідності № 147.06, виданий на ім’я Лісного М. П .(сертифікований як фахівець з візуального (VT) методу контролю на другий (ІІ) рівень кваліфікації. Проте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів, що підтверджують наявність у Переможця одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).
-
Повʼязаний документ:
3) Сертефікати Сущенко _Лісний неруйнівний контроль.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення УО про визнання ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" переможцем та повідомлення про намір укласти з даним учасником договір про закупівлю
-
Опис доказу:
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 3 від 05 квітня 2024 року ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" було визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" (надалі – Переможець) прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення переможцем визнано учасника, тендерна пропозиція якого містить невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
-
Повʼязаний документ:
2) Протокол_ повідомлення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", не звернув увагу на помилки та відсутність необхідних документів та всупереч власним вимогам визначив дане товариство пропозицію переможцем і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", що у свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того, Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.